Pöh!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Paska tuote koko orkka. Who gives a fuck
Pyh. tuote. Tekee sitä mikä myy ja unohtanut oman alkuperäisen hommansa kokonaa. En arvosta. Jos joku bändi alkaa tekee musiikkia rakkaudesta siihen ja tulee toimeen, ei niiden tartte alkaa olee jotain ISOJA staroja ja alkaa tekee paskaa, jotta vaan levyt menee.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Pöh!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Paska tuote koko orkka. Who gives a fuck
Hyvä bändi on ja laulaa se niitä vanhojakin jonkun verran.
Mä en ainakaan puhunut musiikkimausta, vaan sitä, mikä nostaa mun arvostuksen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Musiikkimausta ei voi kiistellä :saint:
:wave: et ole ainoa =)Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mahdankohan mä olla ainoa joka hihkui riemusta kun Tarja potkittiin pellolle? Mä en voinut sietää sen kiekumista ja siks en yhtään kuunnellutkaan kyseistä bändiä.
Nyt tuota uusinta levyä pystyy jo kuuntelemaankin, vaikkakaan itse musiikki ei edelleen kolahda. Mutta Anettella on mun mielestä kaunis ääni. Tykkään tuhannesti enemmän kuin Tarjasta.
No hyvä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä::wave: et ole ainoa =)Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mahdankohan mä olla ainoa joka hihkui riemusta kun Tarja potkittiin pellolle? Mä en voinut sietää sen kiekumista ja siks en yhtään kuunnellutkaan kyseistä bändiä.
Nyt tuota uusinta levyä pystyy jo kuuntelemaankin, vaikkakaan itse musiikki ei edelleen kolahda. Mutta Anettella on mun mielestä kaunis ääni. Tykkään tuhannesti enemmän kuin Tarjasta.
Mä en ymmärrä niitä joiden pitää suurieleisesti haukkua bändit joiden musiikki myy (eli on kaupallinen tuote) ja jotka on staroja. Mitä tuosta vaahtoamaan, kuunteleepi jotain muuta. Onko tuo nyt ihme kaikessa maailman musiikintarjonnan paljoudessa että aina löytyy sellaisia joista itse tykkää ja sellaisia joista ei?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pyh. tuote. Tekee sitä mikä myy ja unohtanut oman alkuperäisen hommansa kokonaa. En arvosta. Jos joku bändi alkaa tekee musiikkia rakkaudesta siihen ja tulee toimeen, ei niiden tartte alkaa olee jotain ISOJA staroja ja alkaa tekee paskaa, jotta vaan levyt menee.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Pöh!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Paska tuote koko orkka. Who gives a fuck
Sillä sun arvostuksella kun ei voi jättää palkkaduunia ja elättää itseään.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mä en ainakaan puhunut musiikkimausta, vaan sitä, mikä nostaa mun arvostuksen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Musiikkimausta ei voi kiistellä :saint:
Niitä bändei o paljon, mut ku ne ei suostu syömään yhtiön kusisia muroja, niin eipä niistä juuri edes mainita. Mut toimeen ne tulee....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä niitä joiden pitää suurieleisesti haukkua bändit joiden musiikki myy (eli on kaupallinen tuote) ja jotka on staroja. Mitä tuosta vaahtoamaan, kuunteleepi jotain muuta. Onko tuo nyt ihme kaikessa maailman musiikintarjonnan paljoudessa että aina löytyy sellaisia joista itse tykkää ja sellaisia joista ei?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pyh. tuote. Tekee sitä mikä myy ja unohtanut oman alkuperäisen hommansa kokonaa. En arvosta. Jos joku bändi alkaa tekee musiikkia rakkaudesta siihen ja tulee toimeen, ei niiden tartte alkaa olee jotain ISOJA staroja ja alkaa tekee paskaa, jotta vaan levyt menee.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Pöh!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Paska tuote koko orkka. Who gives a fuck
Pitäskö niiden sit lopettaa hommat kokonaan..siis se bändi on muuttunut ja nykyään tekee tuommoista musiikkia. Ei ne sitä varmaan hampaat irveessä tee...luulisin.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pyh. tuote. Tekee sitä mikä myy ja unohtanut oman alkuperäisen hommansa kokonaa. En arvosta. Jos joku bändi alkaa tekee musiikkia rakkaudesta siihen ja tulee toimeen, ei niiden tartte alkaa olee jotain ISOJA staroja ja alkaa tekee paskaa, jotta vaan levyt menee.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Pöh!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Paska tuote koko orkka. Who gives a fuck
Edelleen; arvostuksellasi ei elätetä itseä ja kenties perhettäkin.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Niitä bändei o paljon, mut ku ne ei suostu syömään yhtiön kusisia muroja, niin eipä niistä juuri edes mainita. Mut toimeen ne tulee....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä niitä joiden pitää suurieleisesti haukkua bändit joiden musiikki myy (eli on kaupallinen tuote) ja jotka on staroja. Mitä tuosta vaahtoamaan, kuunteleepi jotain muuta. Onko tuo nyt ihme kaikessa maailman musiikintarjonnan paljoudessa että aina löytyy sellaisia joista itse tykkää ja sellaisia joista ei?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pyh. tuote. Tekee sitä mikä myy ja unohtanut oman alkuperäisen hommansa kokonaa. En arvosta. Jos joku bändi alkaa tekee musiikkia rakkaudesta siihen ja tulee toimeen, ei niiden tartte alkaa olee jotain ISOJA staroja ja alkaa tekee paskaa, jotta vaan levyt menee.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Pöh!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Paska tuote koko orkka. Who gives a fuck
No eihän niitä voikaan verrata..eihän siihen otettu Tarjaa Tarjan tilalleAlkuperäinen kirjoittaja Siiri78:Minä lopetin kyseisen bändin kuuntelun siihen päivään, kun Tarja lähti. Ei voi verratakaan Tarjan ja tämän nykyisen kiekujan ääntä=)
Kannattaisi opetella lukee. Ymmärrä, että kirjoitat harmaana, kun älli ei riitä rekkautuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillä sun arvostuksella kun ei voi jättää palkkaduunia ja elättää itseään.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mä en ainakaan puhunut musiikkimausta, vaan sitä, mikä nostaa mun arvostuksen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Musiikkimausta ei voi kiistellä :saint:
Sama täällä, mä en pidä Aneten soundista, laski bändin tasoa erikoisesta ihan tavanomaiseen. Tosin biisit on ihan ok kokonaisuutena yhä.Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Minun mielestä Tarja teki sen bändin...
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pyh. tuote. Tekee sitä mikä myy ja unohtanut oman alkuperäisen hommansa kokonaa. En arvosta. Jos joku bändi alkaa tekee musiikkia rakkaudesta siihen ja tulee toimeen, ei niiden tartte alkaa olee jotain ISOJA staroja ja alkaa tekee paskaa, jotta vaan levyt menee.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Pöh!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Paska tuote koko orkka. Who gives a fuck
Niin. ja tällä kyseisellä bändillä ei ole rokin kanssa mitään tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Pyh. tuote. Tekee sitä mikä myy ja unohtanut oman alkuperäisen hommansa kokonaa. En arvosta. Jos joku bändi alkaa tekee musiikkia rakkaudesta siihen ja tulee toimeen, ei niiden tartte alkaa olee jotain ISOJA staroja ja alkaa tekee paskaa, jotta vaan levyt menee.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Pöh!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Paska tuote koko orkka. Who gives a fuck
Näinpä!
"Ei rokin soitto ole työtä oikeaa, eikä se aitoa oo jos siitä rahaa saa" B)
Mitä vingut? Sua häiritsee että Nightwish on tuote. Häiritseeköhän se bändin tyyppejä -se tuotteistaminen elättää varmasti aika hyvin. Sä arvostaisit jos ei olis tuote. Jos ne tekis sitä pelkästä soittamisen ilosta, niin mitä ne siitä kostuis?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Kannattaisi opetella lukee. Ymmärrä, että kirjoitat harmaana, kun älli ei riitä rekkautuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sillä sun arvostuksella kun ei voi jättää palkkaduunia ja elättää itseään.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mä en ainakaan puhunut musiikkimausta, vaan sitä, mikä nostaa mun arvostuksen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Musiikkimausta ei voi kiistellä :saint: