Mä olen muuten miettinyt tätä jo kauan. Laulaako uudistunut Nightwish Aneten kanssa niitä Tarjan aikasia biisej?

en kyllä koskaan ymmärtänyt miksi porukka tykkäsi siitä Tarjasta niin hirveästi?? Mun mielestä se oli vai keskinkertainen ooppera laulaja ja kaikkien olisi pitänyt pomppia sen pillin mukaan.
Tykkään Nightwishin ekasta ja tokasta levystä kun ne ei ole pelkästää sitä että Taeja esittelee sitä kuinka hyvin/korkeelta nyt pystytään laulamaan... Tämä uus levy on kyllä aivan loistava, kun se kuullostaa taas nistä vanhoilta levyiltä...

jaa
Ihan tasapuolisesti kuuntelen Nightwishin koko tuotantoa... Huomaa että yhtye on kehittynyt musiikillisesti paljon sitten alkuaikojen ja parempaan suuntaan. Ei laulaja koko yhtyettä tee, kyllä se on yhteispeliä ja kokonaisuuden pitää toimia. Toimi Tarjan ollessa solistina ja toimii nyt.

Ei Tarja lähtenyt vaan potkittiin pellolle diivailun takia. Hän pilasi bändin ilmapiirin.

Live-keikat on nykyään parempia, kun ei tule niitä instrumentaalisooloja, joiden aikana Tarja kävi vaihtamassa vaatteita :kieh: .

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mahdankohan mä olla ainoa joka hihkui riemusta kun Tarja potkittiin pellolle? Mä en voinut sietää sen kiekumista ja siks en yhtään kuunnellutkaan kyseistä bändiä.

Nyt tuota uusinta levyä pystyy jo kuuntelemaankin, vaikkakaan itse musiikki ei edelleen kolahda. Mutta Anettella on mun mielestä kaunis ääni. Tykkään tuhannesti enemmän kuin Tarjasta.
:wave: et ole ainoa =)
juu et todellakaan ole ainoa :wave:

Yhteistyössä