Mä nyt vielä haluaisin jakaa iloni teidän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluun jakaa sen, et ku olin raskaana, painoin ekan kerran yli 50. :) Mutta se johtuu siitä, että olen niin matalalla muihin ihmisiin verrattuna.
Voitko kertoa vielä lisää painoasioistasi?
Voitko itse? Kertoisitko esimerkiksi kuinka painava pääsi on? Ja kiristääkö vanne kuinka pahasti?
sulla ei sirkka kyllä vastauksistasi päätellen ole kaikki ihan kohdallaan... suosittelen sullekin tota lääkitys-ketjua...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluun jakaa sen, et ku olin raskaana, painoin ekan kerran yli 50. :) Mutta se johtuu siitä, että olen niin matalalla muihin ihmisiin verrattuna.
Voitko kertoa vielä lisää painoasioistasi?
Voitko itse? Kertoisitko esimerkiksi kuinka painava pääsi on? Ja kiristääkö vanne kuinka pahasti?
Ja vieras voisi vielä kertoa että onko se vanne kuinka painava? :D
Niin sehän alkaa hiertää jos se on painava... Ja jos se on vaikka valurautaa, niin se kyllä raapiikin, vaikka tavallaan se kireys ehkä estää sitä hankaamasta. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluun jakaa sen, et ku olin raskaana, painoin ekan kerran yli 50. :) Mutta se johtuu siitä, että olen niin matalalla muihin ihmisiin verrattuna.
Voitko kertoa vielä lisää painoasioistasi?
Voitko itse? Kertoisitko esimerkiksi kuinka painava pääsi on? Ja kiristääkö vanne kuinka pahasti?
Ja vieras voisi vielä kertoa että onko se vanne kuinka painava? :D
Niin sehän alkaa hiertää jos se on painava... Ja jos se on vaikka valurautaa, niin se kyllä raapiikin, vaikka tavallaan se kireys ehkä estää sitä hankaamasta. :|

Voi vieras parkaa, sattuu varmasti tuollainen :(
:hug:
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
NIIN läskihän se 45 kiloa on ilman muuta.Välillä täällä palstalla on niin teiniangstista touhua. Oonko läski kun painan 45 kilooo? Oot joo kato tota makkaraa iiiiiiiik voi ei en voi syödä viikkoon.
Pönttö, mähän kirjoitin tuohon että en onneksi ole enää samanlainen vatipää kuin silloin. :whistle: Tuosta on katsos aikaa melkein kymmenen vuotta. Eikä siinä ollut teiniangstista silloin tietoakaan, ihan vaan vääristyneestä kehonkuvasta joka hieman vaivaa vieläkin mutta ei yhtä pahana.

Vuotiksen profiilissa on jotain ihan ylisuloista. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Nainen on helposti pehmeä vaikka paino olisi kuinka pieni, jos kaikki mikä on luiden päällä on rasvaa. Jos on vähän lihasmassaa, ei se päällä oleva pieni rasvakerroskaan näytä rumalta.
Aivan. Ja lihas painaa enemmän kuin läski, joten siinä mielessä puntarin tuijottaminen on vähän hassua.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Nainen on helposti pehmeä vaikka paino olisi kuinka pieni, jos kaikki mikä on luiden päällä on rasvaa. Jos on vähän lihasmassaa, ei se päällä oleva pieni rasvakerroskaan näytä rumalta.
aloittajan painoindeksi 19,1 on ihan normaali, eikä mikään erikoispieni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Nainen on helposti pehmeä vaikka paino olisi kuinka pieni, jos kaikki mikä on luiden päällä on rasvaa. Jos on vähän lihasmassaa, ei se päällä oleva pieni rasvakerroskaan näytä rumalta.
aloittajan painoindeksi 19,1 on ihan normaali, eikä mikään erikoispieni.
Juu mulla on itelläni samoissa nyt. Eli en meinannutkaan että se mikään superlaihis olis.
 
Marja
Mulle paras mittari on se et mahtuu ne ikivanhat ja -ihanat teinifarkut jalkaan ;) Ei tartte puntaria. Heti kun huomaa et farkut kiristää niin pariks päiväks salaattikuurille ja lisää pituutta lenkille. Toiminut mulla ei pääse yllärikiloja kertymään
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Mulle paras mittari on se et mahtuu ne ikivanhat ja -ihanat teinifarkut jalkaan ;) Ei tartte puntaria. Heti kun huomaa et farkut kiristää niin pariks päiväks salaattikuurille ja lisää pituutta lenkille. Toiminut mulla ei pääse yllärikiloja kertymään
Mulle ei enää raskauden jälkeen mahtynyt ne iki-ihanat teinipöksyt. Vaikka painoin vähemmän, kuin ennen, niin lantio muuttui pysyvästi. No, oikeestaan pidän siitä enemmän nyt. Ei se onneksi joka raskaudessa aina vaan lisää levene. :D
 
Rukoilijasirkka
On se totta, et lihas painaa enemmän, kuin läski. mut usein se sanotaan selityksenä ilmiselvälle lihomiselle. Yksikin kaveri (miespuolinen) kertoi että on saanut tosi paljhon lihasmassaa, kun painokin on noussut kymmenen kiloa. Lihasta ei kyllä ollut havaittavissa, vaan oli oikeesti vaan lihonut huomattavasti.
 
Mä taas odotan innolla sitä päivää et mun paino alkas vitosella...mut yhä vieläki se alkaa nelosella.Ja raskaana ollessani oon kans painanu ekaa kertaa yli 50 (jopa 58).Eli mä oon ainaisella lihotuskuurilla.En kyllä silti asiaa stressaa,enkä omista vaakaa,mutta tosi ilonen olisin jos joskus painasin 50.ja pituutta mulla on 162.
 
vähänmatkaavielä
No mä olen 170cm ja painan 60kg ja laihtua haluan. Tavoite on se 54kg mitä painoin joskus mutta mies vahtii että varmasti syön kunnolla :/ Tiedän, että joskus on ollut ongelmana tuo paino mutta omasta mielestäni suhtaudun nyt ihan realistisesti. Mä en malta odottaa että paino alkaa vihdoin taas 5lla vaikka se olisikin sen 59,9 ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kakka tuli:
Mä olen 157cm ja 52kg ja sais kyllä jumantsuikka lähteä vielä muutama kilo vaikka talitinttien ruuaksi |O
Tosta tuli ällöttävä mielleyhtymä, ku mua pentuna ällötti, ku mummu oli pistänyt läskiä roikkumaan narulla puusta. Linnuille. Siis semmosen ällöttävän läskikimpaleen. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kakka tuli:
Mä olen 157cm ja 52kg ja sais kyllä jumantsuikka lähteä vielä muutama kilo vaikka talitinttien ruuaksi |O
Tosta tuli ällöttävä mielleyhtymä, ku mua pentuna ällötti, ku mummu oli pistänyt läskiä roikkumaan narulla puusta. Linnuille. Siis semmosen ällöttävän läskikimpaleen. :$
Just sitä mäkin meinasin... :x
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kakka tuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kakka tuli:
Mä olen 157cm ja 52kg ja sais kyllä jumantsuikka lähteä vielä muutama kilo vaikka talitinttien ruuaksi |O
Tosta tuli ällöttävä mielleyhtymä, ku mua pentuna ällötti, ku mummu oli pistänyt läskiä roikkumaan narulla puusta. Linnuille. Siis semmosen ällöttävän läskikimpaleen. :$
Just sitä mäkin meinasin... :x
Mutta sulla tuskin paljoo läskiä ees on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kakka tuli:
Mä olen 157cm ja 52kg ja sais kyllä jumantsuikka lähteä vielä muutama kilo vaikka talitinttien ruuaksi |O
Näytät varmasti juuri sopivalta. Katso vähemmän mallien kuvia ja enemmän ympärillesi. Olet laihempi kuin suurin osa muista.
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
On se totta, et lihas painaa enemmän, kuin läski. mut usein se sanotaan selityksenä ilmiselvälle lihomiselle. Yksikin kaveri (miespuolinen) kertoi että on saanut tosi paljhon lihasmassaa, kun painokin on noussut kymmenen kiloa. Lihasta ei kyllä ollut havaittavissa, vaan oli oikeesti vaan lihonut huomattavasti.
Mulle ainakin tuo 5kg on tullu mahaan. Ja veikkaan että lihas ei ole noin pehmeää :D Ei se muuten haittaisi mutta kun vanhat housut eivät ole vielä kuluneet.
 
Mä luulin saavani salilta lisää massaa, kun kadotettavaa ei ollu, mut paino on pysyny samassa vaikka lihasta on tullu. Eli vaikka olin laiha, mulla oli jossain piilossa löysää :D

Ja tuosta kolesterolista: sitä pitää varoa laihanakin :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kakka tuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kakka tuli:
Mä olen 157cm ja 52kg ja sais kyllä jumantsuikka lähteä vielä muutama kilo vaikka talitinttien ruuaksi |O
Tosta tuli ällöttävä mielleyhtymä, ku mua pentuna ällötti, ku mummu oli pistänyt läskiä roikkumaan narulla puusta. Linnuille. Siis semmosen ällöttävän läskikimpaleen. :$
Just sitä mäkin meinasin... :x
Mutta sulla tuskin paljoo läskiä ees on.
Iiiiiik läskiä
 

Yhteistyössä