Sama täällä, ehkä sitte kun ne lehmät lentää. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Kunha miun paino näyttäis joskus ees kuutosella alkavaa lukua.. :ashamed:
Nohhoh. Sähän oot sit lähes samanmoinen ruikula ku mäkinAlkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Vaaka näytti siis 49,9. Että juuri ja juuri nelosella alkava lukema saatu.
Pituutta on muutamaa milliä vajaa 160 cm. Mulla vaan on omasta painosta joku outo pakkomielle. Ihan typerää, tiedän. Mies onneksi pitää mut suunnilleen tolkuissani ja tyrmää 48 kilon tavoitteen täysin.
Upea suoritus. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:Ja minä, minä se olen supertyytyväinen siihen, että paino alkaa nykyään 7:lla, kun vielä viime vuonna tähän aikaan se alkoi 9:llä :ashamed: -20kg B) B)
minä oon kans 156cm ja painan 48kg. ja pyrin saamaan pari kiloa lisää,kuntoilemalla. vaikka vaikeaa se on ku juoksen paljo...Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Pikkuinen olet.
Mun paras ystävä on 156cm ja hänenkin painonsa alkaa sentään vitosella, joten ihan hyvä, että miehesi pitää sut tolkuissasi
Tee kuten minä. Laita vaaka soffan alle pölyyntymään. Niin takulla unohtuu missä se onAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sä oletkin niin pikkuinen kuin keiju tai olenhan mäkin keiju, tonnikeiju
ja mä olen suunnitellut nakkaavani koko vaa'an ikkunasta pihalle :saint:
ei sinne mahdu kun siellä on niin paljon roinaa :saint: päivitin muuten rofiilin.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Tee kuten minä. Laita vaaka soffan alle pölyyntymään. Niin takulla unohtuu missä se onAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sä oletkin niin pikkuinen kuin keiju tai olenhan mäkin keiju, tonnikeiju
oih :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ei sinne mahdu kun siellä on niin paljon roinaa :saint: päivitin muuten rofiilin.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Tee kuten minä. Laita vaaka soffan alle pölyyntymään. Niin takulla unohtuu missä se onAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:sä oletkin niin pikkuinen kuin keiju tai olenhan mäkin keiju, tonnikeiju
NIIN läskihän se 45 kiloa on ilman muuta.Välillä täällä palstalla on niin teiniangstista touhua. Oonko läski kun painan 45 kilooo? Oot joo kato tota makkaraa iiiiiiiik voi ei en voi syödä viikkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Etsi katseellasi pitkähköä punaista hiuskasaa 160 cm korkeudella maasta niin löydät mut.Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Enhän mä nää noin pieniä ihmisiä
Mutta kun kuljet ääntä kohti niin löydät mut siiderilasi kädessä
Mutta hei, en mä ole luiseva, ihan pehmoinen olen. Ja katson rehellisesti peiliin, tosin en ole varma näenkö mä itseäni ihan oikein. Tilanne on helpottanut kuitenkin ajan kanssa. Joskus painoin tällä pituudella 45 kg ja olin mielestäni läski. :headwall: Ei mun pää onneksi enää ihan yhtä tyhmä ole. Anorektisesta mun vartalo on kaukana, luisevalta en halua näyttääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:oih :heart:
AjaTTELITKO HUKUTTAA POJUN VAATTEISIIN
Sori, jäi capsi päälle.
Voitko kertoa vielä lisää painoasioistasi?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä haluun jakaa sen, et ku olin raskaana, painoin ekan kerran yli 50. Mutta se johtuu siitä, että olen niin matalalla muihin ihmisiin verrattuna.
Voitko itse? Kertoisitko esimerkiksi kuinka painava pääsi on? Ja kiristääkö vanne kuinka pahasti?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voitko kertoa vielä lisää painoasioistasi?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä haluun jakaa sen, et ku olin raskaana, painoin ekan kerran yli 50. Mutta se johtuu siitä, että olen niin matalalla muihin ihmisiin verrattuna.
Ja vieras voisi vielä kertoa että onko se vanne kuinka painava?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voitko itse? Kertoisitko esimerkiksi kuinka painava pääsi on? Ja kiristääkö vanne kuinka pahasti?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voitko kertoa vielä lisää painoasioistasi?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä haluun jakaa sen, et ku olin raskaana, painoin ekan kerran yli 50. Mutta se johtuu siitä, että olen niin matalalla muihin ihmisiin verrattuna.