Mä nyt vielä haluaisin jakaa iloni teidän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Mitä väliä on painolla?! Mä en edes tiedä paljonko painan, peili kertoo kyllä kaiken tarvittavan. Tiedän monta ns laihaaläskiä jotka varmaan painavat sen 45kg mutta ovat löysiä, yöks! Kiinteä ja treenattu, ihan sama onko painoa 40 vai 60kg.
 
Memmi
Mä tiedän olevani hoikka, koska kuulen siitä mainintaa usein. Tulkitsen sen kateudeksi. Rakentamisen aikaan olin liian hoikka, koska en ehtinyt syödä, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Raskausaikana kiloja tuli noin 14 ja kaikki lähti sopivasti pikku hiljaa. Liikun paljon ja syön hyvin. Voin loistavasti ja kaupasta löytyy kivoja vaatteita. Puntaria ei kotona ole, joten tarkkoja lukuja en tiedä ->arvio paino on siinä 50 kg ja pituus 160.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Vaaka näytti siis 49,9. Että juuri ja juuri nelosella alkava lukema saatu.
Pituutta on muutamaa milliä vajaa 160 cm. Mulla vaan on omasta painosta joku outo pakkomielle. Ihan typerää, tiedän. Mies onneksi pitää mut suunnilleen tolkuissani ja tyrmää 48 kilon tavoitteen täysin.
Nohhoh. Sähän oot sit lähes samanmoinen ruikula ku mäkin :D
Mä olen kolme senttiä lyhyempi ja oon ajatellu että 50 ois hyvä tavote. Tänään tosin kävin salin vaa'alla ja se näytti vähän päälle 47 ja olo oli hyvä. Kävi mielessä että lakkaisin vaatimasta itelleni lisämassaa :whistle:
 
Miimiäinen
Saisinpa mäkin tommoset lukemat vaa'alta :/ Mä en vaan saa tätä painoo putoomaan millään
|O Nuorin muksukin on jo 1v7kk, eikä edes imetys vieny mun kiloja. Päinvastoin, kerty vaan lisää.

Miten sä oot onnistunu? Kaikki hyvät keinot mulle kiitos :D
 
Pai-28
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Pikkuinen olet.
Mun paras ystävä on 156cm ja hänenkin painonsa alkaa sentään vitosella, joten ihan hyvä, että miehesi pitää sut tolkuissasi :D
minä oon kans 156cm ja painan 48kg. ja pyrin saamaan pari kiloa lisää,kuntoilemalla. vaikka vaikeaa se on ku juoksen paljo...
 
Mämmäm
Mä haluan jakaa sen että ennen esikoista painoin 50 kg ja olen siis 163,5 cm pitkä (huomatkaa tärkeä puolikas;) raskauden aikana tuli painoa 12 kg ja synnytyksen jälkeen olin äkkiä samoissa mitoissa. sitten pari vuotta esikon syntymän jälkeen vanhuus iski ja paino nousi itsekseen parissa vuodessa sen 15 kg, syömistottumukset samat yms. joten pistän sen iän piikkiin :whistle: ennen kuopusta painoin siis 65 kg, painoa tuli raskausaikana taas se 12 kg. Nyt 9 kk kuopuksen syntymästä ja paino on 60kg, tyytyväinen olisin jos pääsisin 55 kg, enää en haluaa painaa vain 50 kg :x laihuttanut en oo ikinä, liikuntaa vois ehkä harrastaa vähän enemmän :ashamed: tulipas sepostus :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
sä oletkin niin pikkuinen kuin keiju :D tai olenhan mäkin keiju, tonnikeiju :whistle:

ja mä olen suunnitellut nakkaavani koko vaa'an ikkunasta pihalle :saint:
Tee kuten minä. Laita vaaka soffan alle pölyyntymään. Niin takulla unohtuu missä se on :whistle:
ei sinne mahdu kun siellä on niin paljon roinaa :saint: päivitin muuten rofiilin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
sä oletkin niin pikkuinen kuin keiju :D tai olenhan mäkin keiju, tonnikeiju :whistle:

ja mä olen suunnitellut nakkaavani koko vaa'an ikkunasta pihalle :saint:
Tee kuten minä. Laita vaaka soffan alle pölyyntymään. Niin takulla unohtuu missä se on :whistle:
ei sinne mahdu kun siellä on niin paljon roinaa :saint: päivitin muuten rofiilin.
oih :heart:
AjaTTELITKO HUKUTTAA POJUN VAATTEISIIN :D
Sori, jäi capsi päälle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Enhän mä nää noin pieniä ihmisiä :eek:

Mutta kun kuljet ääntä kohti niin löydät mut siiderilasi kädessä :D
Etsi katseellasi pitkähköä punaista hiuskasaa 160 cm korkeudella maasta niin löydät mut. :D

Mutta hei, en mä ole luiseva, ihan pehmoinen olen. :) Ja katson rehellisesti peiliin, tosin en ole varma näenkö mä itseäni ihan oikein. Tilanne on helpottanut kuitenkin ajan kanssa. Joskus painoin tällä pituudella 45 kg ja olin mielestäni läski. :headwall: Ei mun pää onneksi enää ihan yhtä tyhmä ole. Anorektisesta mun vartalo on kaukana, luisevalta en halua näyttääkään.
NIIN läskihän se 45 kiloa on ilman muuta.Välillä täällä palstalla on niin teiniangstista touhua. Oonko läski kun painan 45 kilooo? Oot joo kato tota makkaraa iiiiiiiik voi ei en voi syödä viikkoon.
 
Ohhoh :eek: No mut onnea jos itse olet tyytyväinen :flower:
Mut tuo on muuten jännä juttu, tuo paino, kun se ei kerro oikeestaan paljon mitään, esim. minä oon hyvä esimerkki (en todellakaan väitä, että olisin mitenkään huippukuosissa, synnytyksestä reilut 3kk aikaa, ja toki esim. vatsassa on pikkasen löysää ym.) MUTTA mulle on sopivat (ei yhtään tiukat) koon 36 vaatteet, vaikka painan 61kg, ja olen 159cm pitkä... :whistle:
Se on niin ruumiinrakenteesta kiinni. Ennen raskautta painoin 58kg, ja mulle oli koon 34 farkut silloin sopivat. (Oon käynyt salilla yms. monta vuotta)
Itse jos painaisin alle 50, niin olisin kyllä ihan anorektikon näköinen. Toki muutaman kilon haluasin vielä pois, tuo 58 ois hyvä paino :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluun jakaa sen, et ku olin raskaana, painoin ekan kerran yli 50. :) Mutta se johtuu siitä, että olen niin matalalla muihin ihmisiin verrattuna.
Voitko kertoa vielä lisää painoasioistasi?
Voitko itse? Kertoisitko esimerkiksi kuinka painava pääsi on? Ja kiristääkö vanne kuinka pahasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluun jakaa sen, et ku olin raskaana, painoin ekan kerran yli 50. :) Mutta se johtuu siitä, että olen niin matalalla muihin ihmisiin verrattuna.
Voitko kertoa vielä lisää painoasioistasi?
Voitko itse? Kertoisitko esimerkiksi kuinka painava pääsi on? Ja kiristääkö vanne kuinka pahasti?
Ja vieras voisi vielä kertoa että onko se vanne kuinka painava? :D
 

Yhteistyössä