Mä nyt vielä haluaisin jakaa iloni teidän kanssa

  • Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti
No huh. Mullakin näytti kerran nelosella alkavaa lukemaa ja järkytyin kyllä siinä määrin, että alkoi se ruokakin maistua. :eek:
Pituutta n. 173 cm
 
Tumpula
Vaaka näytti siis 49,9. Että juuri ja juuri nelosella alkava lukema saatu.
Pituutta on muutamaa milliä vajaa 160 cm. Mulla vaan on omasta painosta joku outo pakkomielle. Ihan typerää, tiedän. Mies onneksi pitää mut suunnilleen tolkuissani ja tyrmää 48 kilon tavoitteen täysin.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
No huh. Mullakin näytti kerran nelosella alkavaa lukemaa ja järkytyin kyllä siinä määrin, että alkoi se ruokakin maistua. :eek:
Pituutta n. 173 cm
Tuolla pituudella en ihmettele. Onneksi sulla alkoi ruoka maistua. =)
 
Tiäättekö kaikki jotka käytätte liikaa aikaa painosta murehtimiseen,että ihan normaalipainoiset pääsee ravitsemusterapeutille siinä missä yli ja alipainoisetkin.Mun mielestä sun on pakko olla tosi pikkanen nyt tuolla pituudella :eek:
 
Tumpula
Emilyn: Imetys laihduttaa. Mä ainakin luotin siihen raskaana. :D

Henrietta: En mä oikeasti ole niin pieni, ihan sellainen normaali. Pehmeää löytyy persiistä paljon, reisistä kohtalaisesti ja mahasta pikkuisen pömpön verran. :D Enkä mä aina mun painoa murehdi. Kevät vaan tekee sen joka vuosi.
 
mm
Hei oikeesti, joskus kannattaisi nakata se vaaka ikkunasta, ja ihan rehellisesti katsoa peiliin..
Tosin jos ihannoi anorektisen laihaa vartaloa, on se peiliin katsominen vaikeaa, mutta jos 160cm painaa 49, on se luisevan alipainoinen, siinä on naiseus kaukana.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Hei oikeesti, joskus kannattaisi nakata se vaaka ikkunasta, ja ihan rehellisesti katsoa peiliin..
Tosin jos ihannoi anorektisen laihaa vartaloa, on se peiliin katsominen vaikeaa, mutta jos 160cm painaa 49, on se luisevan alipainoinen, siinä on naiseus kaukana.
jos painoindeksi on 19,1, silloin ei ole anorektinen. mun painoindeksi on 18,6 enkä missään tapauksessa ole mikään luuviulu.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Enhän mä nää noin pieniä ihmisiä :eek:

Mutta kun kuljet ääntä kohti niin löydät mut siiderilasi kädessä :D
Etsi katseellasi pitkähköä punaista hiuskasaa 160 cm korkeudella maasta niin löydät mut. :D

Mutta hei, en mä ole luiseva, ihan pehmoinen olen. :) Ja katson rehellisesti peiliin, tosin en ole varma näenkö mä itseäni ihan oikein. Tilanne on helpottanut kuitenkin ajan kanssa. Joskus painoin tällä pituudella 45 kg ja olin mielestäni läski. :headwall: Ei mun pää onneksi enää ihan yhtä tyhmä ole. Anorektisesta mun vartalo on kaukana, luisevalta en halua näyttääkään.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Enhän mä nää noin pieniä ihmisiä :eek:

Mutta kun kuljet ääntä kohti niin löydät mut siiderilasi kädessä :D
Etsi katseellasi pitkähköä punaista hiuskasaa 160 cm korkeudella maasta niin löydät mut. :D

Mutta hei, en mä ole luiseva, ihan pehmoinen olen. :) Ja katson rehellisesti peiliin, tosin en ole varma näenkö mä itseäni ihan oikein. Tilanne on helpottanut kuitenkin ajan kanssa. Joskus painoin tällä pituudella 45 kg ja olin mielestäni läski. :headwall: Ei mun pää onneksi enää ihan yhtä tyhmä ole. Anorektisesta mun vartalo on kaukana, luisevalta en halua näyttääkään.
Sun paino on ihan sopiva, kunhan vaan katsot itseäsi positiivisesti peilistä, etkä anna kiepsahtaa hullun puolelle. sit ku on liian laiha, niin on vaikea saada painoa takasin.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sun paino on ihan sopiva, kunhan vaan katsot itseäsi positiivisesti peilistä, etkä anna kiepsahtaa hullun puolelle. sit ku on liian laiha, niin on vaikea saada painoa takasin.
Ei se hulluksi kiepsahda, se on varma. Mulla on ihan liian huono itsekuri laihduttajaksi. :D Keväällä tulee joka vuosi tämä kausi että ei tee mieli herkkuja, kestää muutaman viikon. Tarkoitus olisi mennä kyllä verta luovuttamaan parin viikon päästä, pitää katsoa että ylitän sen painovaatimuksen silloin.

Enkä mä voi enempää laihtua. Muuten menee vaatevarasto uusiksi. :whistle: Ja tässä painossa mulla voisi vihdoin olla hyvä olo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Hei oikeesti, joskus kannattaisi nakata se vaaka ikkunasta, ja ihan rehellisesti katsoa peiliin..
Tosin jos ihannoi anorektisen laihaa vartaloa, on se peiliin katsominen vaikeaa, mutta jos 160cm painaa 49, on se luisevan alipainoinen, siinä on naiseus kaukana.



Mulle ainakin sopii toisinpäin. Mulla löytyy löysää ihan riittävästi vielä 45kg painoisena, mutta kun katson siihen puntariin olen ihan tyytyväinen tavoitepainooni, vaikkakin peili kertoo toista.
 
vieras
Mä oon 160cm pitkä ja oon nyt tyytyväinen, että paino alkaa numerolla 5 :) pitemmän aikaa synnytyksen jälkeen paino pysyi ja pysyi päälle 60 ja nykyisin se taitaa olla 58 että olen jo tuohon tyytyväinen, vaikkakin haluaisin normaaliin lukemiin painon eli 52 :)
 

Yhteistyössä