Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:no on se vaan aika raskasta nukkua pilari päässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja monta vuotta käyttänyt:Voihan ne piilarit jäädä johonkin silmän taakse? Näin itse kuulin piilolinssejä käyttävältä veljeltäni kun itse harkitsin niiden ostoa. Että kun silmä pyörähtää nukkuessa niin tietenkin se piilarikin silloin liikkuu ja voi irrota sinne jonnekin :S
Alkuperäinen kirjoittaja monta vuotta käyttänyt:Voihan ne piilarit jäädä johonkin silmän taakse? Näin itse kuulin piilolinssejä käyttävältä veljeltäni kun itse harkitsin niiden ostoa. Että kun silmä pyörähtää nukkuessa niin tietenkin se piilarikin silloin liikkuu ja voi irrota sinne jonnekin :S
Alkuperäinen kirjoittaja PAH mitään legendaa ole!:totta se on.. kärsin vuosia päänsärystä, lopulta pääsin magneettikuville ja siellä huomattiin et olin joskus pyöritellyt silmiäni(ilmeisesti kuullessani jonkun uskomattoman jutun) ja piilari oli jäänyt silmän taakse aivoja painamaan! Voi olla että tämä kaikki oli tapahtunut tuulisella ilmalla...Silloinhan naamakin voi jäädä irveeseen helpommin...