Mä nukuin sitten pilarit päässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Nukahdin kesken leffan katselun ja siitä sohvalta, kun jossain vaiheessa toimerruin sänkyyn, niin eipä tosiaan ollut mielessäkään enää mitkään piilarit.
No eipä kai se maailmaa kaada :whistle:

Voihan ne piilarit jäädä johonkin silmän taakse? Näin itse kuulin piilolinssejä käyttävältä veljeltäni kun itse harkitsin niiden ostoa. Että kun silmä pyörähtää nukkuessa niin tietenkin se piilarikin silloin liikkuu ja voi irrota sinne jonnekin :S

Alkuperäinen kirjoittaja monta vuotta käyttänyt:
Voihan ne piilarit jäädä johonkin silmän taakse? Näin itse kuulin piilolinssejä käyttävältä veljeltäni kun itse harkitsin niiden ostoa. Että kun silmä pyörähtää nukkuessa niin tietenkin se piilarikin silloin liikkuu ja voi irrota sinne jonnekin :S

Olen nukkunut useinkin piilarit silmissä eikä ikinä ole käynyt mitään vastaavaa.

T. piilareiden käyttäjä jo 20 vuotta

Alkuperäinen kirjoittaja monta vuotta käyttänyt:

Ei ole mahdollista, ihan legendaa koko juttu. Piilareita ostaessani mulle optikko kertoi tästä, että näitä juttuja ei sitten kannata uskoa...

totta se on.. kärsin vuosia päänsärystä, lopulta pääsin magneettikuville ja siellä huomattiin et olin joskus pyöritellyt silmiäni(ilmeisesti kuullessani jonkun uskomattoman jutun) ja piilari oli jäänyt silmän taakse aivoja painamaan! Voi olla että tämä kaikki oli tapahtunut tuulisella ilmalla...Silloinhan naamakin voi jäädä irveeseen helpommin...

Alkuperäinen kirjoittaja PAH mitään legendaa ole!:
totta se on.. kärsin vuosia päänsärystä, lopulta pääsin magneettikuville ja siellä huomattiin et olin joskus pyöritellyt silmiäni(ilmeisesti kuullessani jonkun uskomattoman jutun) ja piilari oli jäänyt silmän taakse aivoja painamaan! Voi olla että tämä kaikki oli tapahtunut tuulisella ilmalla...Silloinhan naamakin voi jäädä irveeseen helpommin...

:laugh:
Ja sä uskoit tän??

Mä kanssa oon nukahtanut piilarit päässä ja aamulla ollut ihan tuskan takana että saan ne pois ja mulla on mennyt piilarit silmän taakse ja ainakin mulla sattu ihan pirusti,kiva oli yrittää koukkii sitä pois :x

Yhteistyössä