Mä luulin jo nähneeni kaiken....

...mutta tässä jussina meidän mökillä oli chihuahua, ja se chihuahua tekee kaikki tarpeensa kissan hiekkalaatikkoon, kuivikkeena hän käyttää kutterinpurua. Siitä purusta emäntä sitten semmosen kissankakkalapion kanssa noukkii ne pjotaskat pois.
Noukittuaan pjotaskat tämä chihuahua joutuu perspyykille, kun sen pitkät peppukarvat on kakassa.
Joka armaan kerta kun se käy kutterinpurukakalla, niin arvon leidi viedään perspyykille. Ja mökkiolosuhteissa se tarkoittaa sitä, että saunasta haetaan vettä vatiin, ja siinä pihalla se chihuahua istui pesusaavissa kun emäntänsä luttasi peppukarvojen kimpussa.

Mä en kestä. En oikeesti :LOL: Ensin järkytyin, sittemmin en tiennyt että itkeäkö vai nauraa. Enkä tiedä vieläkään.

Ensimmäisen kerran kun seurasin tuota "toimitusta" niin oli oikeasti semmoinen olo että pitäisi läväyttää käsi suun eteen ja lentää teatraalisesti perseelleen.

Oon vieläkin ihan häkeltynyt.

Sitten toi meidän kuopus, 1v7kk meni sen chihuahuan perässä jatkuvasti ja hoki "issa, issa, miauuuu, miauuuu" :LOL:

varmaan huvittava näky, taitaa koira olla aina ruikulilla jos pestä täytyy
:/
mä en ymmärrä tota, että ihmiset pitään koiraa kissana.
tiedän yhden naisen jolla on chihuahua, ja se on aina sisällä ja pissaa paperille, eli se koira ei ikinä pääse pihalle!!!

meidän chihu kans teki paperille veskiin :D tosin vain talvella. sekin väillä joutui pesulle juuri noiden pitkien pyllykarvojen ansiosta...

lisätään nyt vielä että meidän chihu pääsi ulos aina kun halusi. talvella oli vaan reppanalle aivan liian kylmä, se olisi paleltunut jos oltaisiin se viety pakkasessa ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
varmaan huvittava näky, taitaa koira olla aina ruikulilla jos pestä täytyy
:/
mä en ymmärrä tota, että ihmiset pitään koiraa kissana.
tiedän yhden naisen jolla on chihuahua, ja se on aina sisällä ja pissaa paperille, eli se koira ei ikinä pääse pihalle!!!
Oikeasti kyllä, ihan mieletöntä. Miksei ota sitten kissaa. Tota koiraa piti paapoa enemmän kuin meidän lapsia, se oli sylissä joka sekunti :eek:

ziuzau
No aattele nyt ite,onhan se paljon mukavampi olla koirulinkin kun on puhdas takapuoli ja sitäpaitsi hän ei sillon sotke sohvia ja sänkyjä...
Ymmärrän siis täysin emäntääkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ziuzau:
No aattele nyt ite,onhan se paljon mukavampi olla koirulinkin kun on puhdas takapuoli ja sitäpaitsi hän ei sillon sotke sohvia ja sänkyjä...
Ymmärrän siis täysin emäntääkin...
No näinpä. Mä olenkin niin brutaali että jos persvillat häirittee niin leikkaan pois :D

Alkuperäinen kirjoittaja rouva 600:
:LOL: :kieh: :LOL: AAARRRGGHHH!!!!! Voi koira ressukkaa!! omistaja on varmaan blondi tupeerattuine hiuksineen ja vaaleapunaiset kynnet sekä liikaa meikkiä... Tuli sellainen mielikuva koiran ja sen pesuoperaation perusteella....
No ei edes, vaan tosi asiallinen nainen ollut mielestäni kaikinpuolin, enkä olisi ikinä arvannut että hänellä on chihuahua, mikä käy kutterinpurun päällä kakalla :saint:

=) =) =) Varmasti söpö ilmestys! Peffapesu sai kylllä hyvälle tuulelle! Hyvä, että huolehditaan. Omasta mielestäni ylipaapominen on parempi asia, kuin välinpitämättömyys ja huono hoito.
"Nimim. meillä kissat hyppii pöydillä"

Tällänen pointti
Mahtaa olla ruokavaliokin sit jotain pelkkiä herkkuja, koska normaalisti koiran uloste on kiinteää, eikä kovin tahraavaista. On huolestuttavaa, jos perskarvat likastuu joka kakalla, sillon on syytä epäillä ruokavalion sopivuutta. Näin ainakin muilla pitkäkarvasilla roduilla. Ja peppukarvat kuuluu kyllä trimmata, jos ne haittaavat ulostamista. Kesällä koira voisi kyllä kakkailla uloskin, turhan hienohelmaiseksi ovat opettaneet. Tunnen pari chihuahua, jotka on oikeen reippaita ilopillereitä, ulostavat talvipakkasilla paperille.

No parempihan se on pylly pestä, ei se kovin mukavaa ois, jos siel kakkaa roikkuis.

Meillä kissalla on pitkät pyllykarvat ja saattaa sillä jäädän joku kikkare roikkumaan, niinpä se veteli jarrujälkiä meidän mattoihin. Sillä tavalla persettä laahaa istuma-asennossa, niinku koirat toisinaan tekee. Kyllästyin siihen, niin saksin perskarvat pois ja kissa häpes päivän uutta lookiaan. Kulki häntä alhaalla. Ehkä se sitten tuntui jonain vinkkana pyllyyn, kun ykskaks karvat lähtee :D

vieras
no mun kyl täytyy sanoo, et ei tossa mtn niin ihmeellistä musta ole. lemmikistään huolentiva ihminen, ei muuta. paljo törkeempää on antaa koiran sontia yleisille paikoille ja kävellä sit muka törstinä niin ettei huomannut mitään. tää rouva piti huolen, et hänen koiransa jätöksistä ei ollut kenelleen ulkopuoliselle haittaa. ja sit toi knicken pointti, jokainen koiranomistaja tuntee ton ilmiön kun jää sonta pylleröön. säkö, mendis pidät parempana vaihtoehtona et koira pyyhkii pyllynsä sisällä mattoon kuin et se pylly pestään? hirveen epäsiistiä mun mielestä toi mattoon pyyhkiminen, mut kukin tavallaan, jokainen pitää mattonsa kuka missäki tarkoituksessa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mun kyl täytyy sanoo, et ei tossa mtn niin ihmeellistä musta ole. lemmikistään huolentiva ihminen, ei muuta. paljo törkeempää on antaa koiran sontia yleisille paikoille ja kävellä sit muka törstinä niin ettei huomannut mitään. tää rouva piti huolen, et hänen koiransa jätöksistä ei ollut kenelleen ulkopuoliselle haittaa. ja sit toi knicken pointti, jokainen koiranomistaja tuntee ton ilmiön kun jää sonta pylleröön. säkö, mendis pidät parempana vaihtoehtona et koira pyyhkii pyllynsä sisällä mattoon kuin et se pylly pestään? hirveen epäsiistiä mun mielestä toi mattoon pyyhkiminen, mut kukin tavallaan, jokainen pitää mattonsa kuka missäki tarkoituksessa!
Hei, pitääkö kaikki ottaa noin saakelin tosissaan? :LOL:

Noi yleisille paikoille kakattajat eivät edes kuulu tähän asiaan nyt.
Ja mähän sanoin jo, että mä pidän sitä persvillojen trimmaamista parhaana vaihtoehtona ;) ;) Mutta sehän on kai ulkonäkökysymys.....

Yhteistyössä