Mun mielestä taas sekin on kyllä koira, vaikka miniatyyri onkin. Ja suurin osa chihuista kaiketi onkin ihan koiran asemassa, meidän tokokentälläkin on muutama chihuahuaAlkuperäinen kirjoittaja Koira sen olla pitää:Ei sen rotuinen koira mikään koira edes ole... hirveitä piskejä!
Mun mielestä on surullista, että koirasta tehdään sellainen pehmolelu, kun chihuissakin olis potentiaalia vaikka mihin. Ja kissakaan ei ole mikään pehmoeläin, eikä varmasti ole tyytyväinen roikkuessaan kantokassissa mukana. Jos on pakko joku tuollainen vauvan korvike ottaa, niin onhan niitä nykypäivänä kovin aidon näköisiä pehmoleluja, jotka oikeen äänteleekin. Että sellaista sitten hankkimaan. Eäin on aina eläin, ei mikään asuste.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mun mielestä taas sekin on kyllä koira, vaikka miniatyyri onkin. Ja suurin osa chihuista kaiketi onkin ihan koiran asemassa, meidän tokokentälläkin on muutama chihuahuaAlkuperäinen kirjoittaja Koira sen olla pitää:Ei sen rotuinen koira mikään koira edes ole... hirveitä piskejä!
Mutta "taskukoiran" asema on joissain perheissä sama kuin vauvalla, tai sitten kissalla.
Näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Mun mielestä on surullista, että koirasta tehdään sellainen pehmolelu, kun chihuissakin olis potentiaalia vaikka mihin. Ja kissakaan ei ole mikään pehmoeläin, eikä varmasti ole tyytyväinen roikkuessaan kantokassissa mukana. Jos on pakko joku tuollainen vauvan korvike ottaa, niin onhan niitä nykypäivänä kovin aidon näköisiä pehmoleluja, jotka oikeen äänteleekin. Että sellaista sitten hankkimaan. Eäin on aina eläin, ei mikään asuste.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mun mielestä taas sekin on kyllä koira, vaikka miniatyyri onkin. Ja suurin osa chihuista kaiketi onkin ihan koiran asemassa, meidän tokokentälläkin on muutama chihuahuaAlkuperäinen kirjoittaja Koira sen olla pitää:Ei sen rotuinen koira mikään koira edes ole... hirveitä piskejä!
Mutta "taskukoiran" asema on joissain perheissä sama kuin vauvalla, tai sitten kissalla.
Meidän puudeli luulee olevansa taskukoiraAlkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mutta "taskukoiran" asema on joissain perheissä sama kuin vauvalla, tai sitten kissalla.
En ole vielä edes kunnolla etsinyt, ei ole ehtiyt/viitsinyt. Isolla kissalla mulla on tuollanen metallinen kotelo, mitä koirillakin on, pikkukoirien kokoa. Siellä on sisällä osoite tiedot ymv. Pennuillakin tuollaiset on, mut sellanen laatta olisi kuitenkin kivemman näkönen, ja varmaan painaisikin vähemmän, kui kotelo. Ihan sitä vasten pannassa roikkuu, että jos vaikka valjaista karkaa tai mökillä, eihän sisäkissa nyt oikeestaan tuollaista tarvisi edes, mutta jos kuitenkin pääsee karkuun eikä mitään osoitetietoja ole, niin löytymismahdollisuudet aikas heikot.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Mun mielestä on surullista, että koirasta tehdään sellainen pehmolelu, kun chihuissakin olis potentiaalia vaikka mihin. Ja kissakaan ei ole mikään pehmoeläin, eikä varmasti ole tyytyväinen roikkuessaan kantokassissa mukana. Jos on pakko joku tuollainen vauvan korvike ottaa, niin onhan niitä nykypäivänä kovin aidon näköisiä pehmoleluja, jotka oikeen äänteleekin. Että sellaista sitten hankkimaan. Eäin on aina eläin, ei mikään asuste.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mun mielestä taas sekin on kyllä koira, vaikka miniatyyri onkin. Ja suurin osa chihuista kaiketi onkin ihan koiran asemassa, meidän tokokentälläkin on muutama chihuahuaAlkuperäinen kirjoittaja Koira sen olla pitää:Ei sen rotuinen koira mikään koira edes ole... hirveitä piskejä!
Löysitkö muuten semmosen nimilaatan, mieluisan? Kun mun mielestä ne jotkut oli tarpeeksi pieniä kissallekin.
No onneksi ei sentäs kissa, voisi olla vaikea etsiä sopivaa hiekkalaatikkoa mikä sopisi sisätiloihinAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meidän puudeli luulee olevansa taskukoiraAlkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mutta "taskukoiran" asema on joissain perheissä sama kuin vauvalla, tai sitten kissalla.
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:En ole vielä edes kunnolla etsinyt, ei ole ehtiyt/viitsinyt. Isolla kissalla mulla on tuollanen metallinen kotelo, mitä koirillakin on, pikkukoirien kokoa. Siellä on sisällä osoite tiedot ymv. Pennuillakin tuollaiset on, mut sellanen laatta olisi kuitenkin kivemman näkönen, ja varmaan painaisikin vähemmän, kui kotelo. Ihan sitä vasten pannassa roikkuu, että jos vaikka valjaista karkaa tai mökillä, eihän sisäkissa nyt oikeestaan tuollaista tarvisi edes, mutta jos kuitenkin pääsee karkuun eikä mitään osoitetietoja ole, niin löytymismahdollisuudet aikas heikot.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:Mun mielestä on surullista, että koirasta tehdään sellainen pehmolelu, kun chihuissakin olis potentiaalia vaikka mihin. Ja kissakaan ei ole mikään pehmoeläin, eikä varmasti ole tyytyväinen roikkuessaan kantokassissa mukana. Jos on pakko joku tuollainen vauvan korvike ottaa, niin onhan niitä nykypäivänä kovin aidon näköisiä pehmoleluja, jotka oikeen äänteleekin. Että sellaista sitten hankkimaan. Eäin on aina eläin, ei mikään asuste.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:Mun mielestä taas sekin on kyllä koira, vaikka miniatyyri onkin. Ja suurin osa chihuista kaiketi onkin ihan koiran asemassa, meidän tokokentälläkin on muutama chihuahuaAlkuperäinen kirjoittaja Koira sen olla pitää:Ei sen rotuinen koira mikään koira edes ole... hirveitä piskejä!
Löysitkö muuten semmosen nimilaatan, mieluisan? Kun mun mielestä ne jotkut oli tarpeeksi pieniä kissallekin.