Ja mä en vittu jaksa sitä samaa paskaa taas uudestaan kun en oo vielä edellisestäkään kunnolla selvinny :'( Pakko oli johonki saada purkautua kiitos.
Puhu terapeutin kanssa asiasta. Toivottavasti ei uusiudu, vaan saat selätettyä sen samoin tein, masennus on rankka tauti. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Kyllä liikunta auttaa todistetusti masennukseen. Mutta hankalahan sitä on aloittaa, jos ei jaksa. Mutta lievässä masennuksessaAlkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Kuule turhaan hakkaat päätä seinään. Liikunta yhdistettynä sopivaan lääkintään+terapiaan on tutkimusten mukaan tehokas apu. Esim. Sami Leppiniemi on tutkinut tätä.Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny