Mä luulen että mun masennus on tulossa takasin

Oletko vielä avunpiirissä. Jos et ja alat selvästi tunnistamaan oireita, niin nyt on sitten aika jo ottaa yhteyttä auttaviin tahoihin. On hyvä, että näet itsessäsi oireet, koska nyt sinulla on etulyöntiasema niiden voittamiseksi ajoissa ennen tilanteen pahenemista. :hug: Jaksamista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!
:headwall:
Kyllä liikunta auttaa todistetusti masennukseen. Mutta hankalahan sitä on aloittaa, jos ei jaksa. Mutta lievässä masennuksessa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
joo terapiassa oon koäyny koko ajan ja lääkkeitä syöny
Oletko aktiivinen liikkuja? Jos et harrasta liikuntaa paljon niin nyt on aika viimeistään aloittaa. Noin tunnin hikiliikunta kolme kertaa viikossa toimii tehokkaana apuna masennuksen uusiutumisessa!
:headwall:
Kuule turhaan hakkaat päätä seinään. Liikunta yhdistettynä sopivaan lääkintään+terapiaan on tutkimusten mukaan tehokas apu. Esim. Sami Leppiniemi on tutkinut tätä.
 

Yhteistyössä