Mä ku niiiin vannoin, etten mä pelaa mitään fb:n pelejä ..

papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Se on vasta alkua.. :whistle:

Mä aloitin farmvillellä ja nyt on jo kymmenisen peliä kokeiltuna!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei |O :xmas:
Castle Age on muuten tähän mennessä kokeilemistani peleistä paras! Kakkossija Piratesille. =) :xmas:
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Castle Age
Mitäs tossa pitää tehdä? :D :whistle:
Mm.

"Battle Gang of Bandits", "Save Caravan from Stone Giants", "Hunt Goblins", "Fight the Hydra Queen", "Fight Skeleton Army", "Destroy Undead Sanctuary".

:whistle: :ashamed:

Lisäksi pitää kehittää hahmoaan (mm. energiaa, hyökkäys- ja puolustuskykyä, terveyttä, kestävyyttä ), ostaa erinäisiä välineitä tehtävien suorittamiseen (miekkoja ym.), ostaa omaisuutta mm. välineitten ylläpidon kustantamiseen, palkata päälliköitä ja sotureita, pyytää siunausta ylemmiltä voimilta. Toisia pelaajia vastaan voi myös tapella, jos siltä tuntuu..
 
IhanaValo pihalla
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
missä se on se ketju missä oli ketkä pelas farmvilleä.. tääl ollu sellai.. jos siit sais urkittuu naapureit..
Niinpä muuten olikin..Pitänee käydä kattelemassa jos tää palsta alkais joskus pelittämään paremmin.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
mut miten siel voi laajentaa :snotty: :ashamed:
Ensin riittävästi naapureita (naapuriksi pitää erikseen pyytää ) ja sen jälkeen "Expand farm". Maksaa joitakin kolikoita. Myös seteleillä voi ostaa ainakin joitakin laajennuksia.

(Mulla on tila tällä hetkellä saatavilla olevassa maksimikoossa, joten en aktiivisesti etsi enää lisää naapureita. Mut jos joku oikein tosissaan mua naapuriksi kaipaa, niin saatan suostua.. :whistle: )
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
mistä näkee paljon tarvii naapureita?
Sieltä "Market" ja alalaatikko "Expand farm". Eka laajennus oli muistaakseni 8 naapuria vaativa, toka 10, kolmas 13 ja neljäs 16. (Huonomuistisuusmahdollisuus!)
 

Yhteistyössä