Mä inhoan suihkussa käyntiä

mäkään en tykkää, mut siks kun siellä menee niin kauan. mulla on tosi pitkät hiukset niin niiden pesemiseen menee aikaa, kasvojen kuorintaan menee, meikkien pesemiseeen, hampaiden pesemiseen, sheivaamiseen..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
:wave: Kylmää touhua, pevhana. Ja vartin saa rasvata, hiukset kuivuu vasta aamulla lopullisesti ja on sit tietty kuin petolinnun persiö...
:D :D :D Tuli ihan mieleen teinin eilinen tokasu: voi köyhiön perseaukko!

Käyn talvella suihkussa vain kaksi kertaa viikossa, koska joudun lämmittämään saunan tai pesemään pyykkiä, että saan kuivausrummulla kylppärin siedettävän lämpöiseksi.

Jotenkin se, kun tulee vilpoinen, suihkuhuoneessa kuitenkin inhottavan nihkeää suihkun jälkeen, iljettää kuivata hiuksia siellä ja sitten puolimärkänä äkkiä suihkuhuoneesta pois ja yleensä vielä saa eteisen lattialta hiekkaa jalkapohjiin... Yäk. |O En tiedä miksi, mutta suihkun jälkeen mun on pakko päästä äkkiä pois suihkuhuoneesta, tulee jotenkin inhottava olo, kun oon märkänä siellä nihkeydessä. :x

Zoe-F
Amme olis tosi jees, tai sitte sellanen muovijakkara suihkuun ja sitte jos joku ystävällisesti vielä muovittais kaikki mun aku ankat että niitä vois lukee siinä samalla niin olis ihanaa :D

kaz
Minä en käy koskaan pelkästään suihkussa.. Siksi onkin aina isompi operaatio, kun pitää sauna lämmittää aina.. Silloin ei tule kylmä suihkun jälkeen, kun saunan lämpö laittaa veren kiertämään ;)

Yhteistyössä