Mä haluun vauvan!

No kun mun pitäisi mennä töihin tai opiskelemaan, eikä mies halua vauvoja, eikä tähän kämppäänkään kyllä mahtuis |O

Ja mun vauvakuumeeni OLI poissa, hyvinkin pitkän aikaa, kunnes se eilen iski taas, ja paheni tänään :'(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
No kun mun pitäisi mennä töihin tai opiskelemaan, eikä mies halua vauvoja, eikä tähän kämppäänkään kyllä mahtuis |O

Ja mun vauvakuumeeni OLI poissa, hyvinkin pitkän aikaa, kunnes se eilen iski taas, ja paheni tänään :'(
no järkeä kannattaa kyllä seurata, mä oon aina sitä mieltä.. siksipä meidänkin perheelle riittää kaksi, vaikka ainahan jokaisen äidin viimeinen lapsi jää tekemättä, ja käyhän mullakin aina joskus mielessä, että jos sittenkin vielä yksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin haluun vauvan mutta en odotusaikaa. Saisinko hypätä suoraan synnytysvaiheeseen?
Mie taas voisin olla raskaana mut en synnyttää:)
Mä taas voisin olla raskaana (ilman oksentelua, kiitosh), synnyttää, ja hoitaa sitä vauvaakin MUTTA jälkivuodon ja rintatulehdukset voin lahjoittaa sille, joka ekana jonoon ilmoittautuu :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:heart: Vauvat on ihania :heart:
Aioks sää koht piakkoin jo synnyttää vai? :xmas:
Toivottavasti :kieh: Sit kun olen synnyttänyt niin treffataan ja mä kuivetan sun vauvakuumeen sellaisella huutavalla Nyytillä :D
Huutava Nyytti vaan pahentaisi mun vauvakuumetta, vastasyntyneen itku on niin suloista :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:heart: Vauvat on ihania :heart:
Aioks sää koht piakkoin jo synnyttää vai? :xmas:
Toivottavasti :kieh: Sit kun olen synnyttänyt niin treffataan ja mä kuivetan sun vauvakuumeen sellaisella huutavalla Nyytillä :D
Huutava Nyytti vaan pahentaisi mun vauvakuumetta, vastasyntyneen itku on niin suloista :heart:
:D No sitten ei auta muu kuin ruveta hommiin ja mukulaa vääntämään!

JAA EI SENTÄÄN!!! PYSÄHDY!!!!! Joko Hono asuu teidän naapurissa? *muistelee että makuuhuoneet vastakkain* Odota että mä meen ensin sen luo ja sitten vasta aloitatte :saint:
 

Yhteistyössä