Mä haluun vauvan!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin haluun vauvan mutta en odotusaikaa. Saisinko hypätä suoraan synnytysvaiheeseen?
Mie taas voisin olla raskaana mut en synnyttää:)
Mä taas voisin olla raskaana (ilman oksentelua, kiitosh), synnyttää, ja hoitaa sitä vauvaakin MUTTA jälkivuodon ja rintatulehdukset voin lahjoittaa sille, joka ekana jonoon ilmoittautuu :saint:
Samma här. Paitsi että synnytys hoituisi sektiolla eikä rintatulehduksista ole kokemusta. Mutta mielihyvin jättäisin sen kokemuksen väliin jatkossakin. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:heart: Vauvat on ihania :heart:
Aioks sää koht piakkoin jo synnyttää vai? :xmas:
Toivottavasti :kieh: Sit kun olen synnyttänyt niin treffataan ja mä kuivetan sun vauvakuumeen sellaisella huutavalla Nyytillä :D
Huutava Nyytti vaan pahentaisi mun vauvakuumetta, vastasyntyneen itku on niin suloista :heart:
:D No sitten ei auta muu kuin ruveta hommiin ja mukulaa vääntämään!

JAA EI SENTÄÄN!!! PYSÄHDY!!!!! Joko Hono asuu teidän naapurissa? *muistelee että makuuhuoneet vastakkain* Odota että mä meen ensin sen luo ja sitten vasta aloitatte :saint:
Usko jo, Nalle hyvä, että meidän makkarin ikkunassa on AINA verhot edessä :saint:
Eli et saa hyvää Youtube-matskua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
:heart: Vauvat on ihania :heart:
Aioks sää koht piakkoin jo synnyttää vai? :xmas:
Toivottavasti :kieh: Sit kun olen synnyttänyt niin treffataan ja mä kuivetan sun vauvakuumeen sellaisella huutavalla Nyytillä :D
Huutava Nyytti vaan pahentaisi mun vauvakuumetta, vastasyntyneen itku on niin suloista :heart:
:D No sitten ei auta muu kuin ruveta hommiin ja mukulaa vääntämään!

JAA EI SENTÄÄN!!! PYSÄHDY!!!!! Joko Hono asuu teidän naapurissa? *muistelee että makuuhuoneet vastakkain* Odota että mä meen ensin sen luo ja sitten vasta aloitatte :saint:
Usko jo, Nalle hyvä, että meidän makkarin ikkunassa on AINA verhot edessä :saint:
Eli et saa hyvää Youtube-matskua :D

:headwall: :headwall: :headwall:


Olkinalle, ei mulla oo ees näköyhteyttä :snotty: mutta huomenna muutan silti vaikka näköala on ihan surkea.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Usko jo, Nalle hyvä, että meidän makkarin ikkunassa on AINA verhot edessä :saint:
Eli et saa hyvää Youtube-matskua :D
Nynnyt...

Mä olen muuten jostain todella tieteellisestä julkaisusta lukenut että avonaiset verhot makuuhuoneessa ja ikkunan edessä hässiminen tekevät laakista raskaaksi ja koko raskaus on helppo ilman pahoinvointeja yms. Lisäksi siihen sisältyy helppo synnytys :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Usko jo, Nalle hyvä, että meidän makkarin ikkunassa on AINA verhot edessä :saint:
Eli et saa hyvää Youtube-matskua :D
Nynnyt...

Mä olen muuten jostain todella tieteellisestä julkaisusta lukenut että avonaiset verhot makuuhuoneessa ja ikkunan edessä hässiminen tekevät laakista raskaaksi ja koko raskaus on helppo ilman pahoinvointeja yms. Lisäksi siihen sisältyy helppo synnytys :whistle:


:LOL: :LOL: ei muuten pidä paikkansa, meidän molemmat mukelot on tehty verhot auki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

:headwall: :headwall: :headwall:


Olkinalle, ei mulla oo ees näköyhteyttä :snotty: mutta huomenna muutan silti vaikka näköala on ihan surkea.
:eek: No höh! Mutta voidaanhan me mennä vaikka pihalle välillä käymään... Happihyppelylle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mäkin haluun vauvan mutta en odotusaikaa. Saisinko hypätä suoraan synnytysvaiheeseen?
Mie taas voisin olla raskaana mut en synnyttää:)
Mie voisin synnyttää, mut en halua odotusaikaa, enkä uutta vauvaa :xmas: :D
Mä taas voisin olla raskaana ja voisin synnyttää ja sen vauvankin haluaisin, jos joku hoitaisi sitä öisin, jotta saisin nukkua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Mulla onneksi on jo se vauva, muuten voisin pian vaikka haluta sellaisen.. :whistle:
pssssst! Vauvakuume on usein krooninen tauti! ;)
nii ei se hävii mihinkään :whistle: :whistle: vaikka niin kuvitellaan :ashamed: :ashamed: ...meijän vauveli on 3,5kk huoh...
Mulla onneksi hävisi :D Ja tuskin muutamaan vuoteen tulee takaisin, kait se aika kultaa muistot jossain vaiheessa :whistle:
 
vielä yksi
Mulla oli jo vauvakuume ollutta ja mennyttä kahden lapsen jälkeen ja kaikki tavarat annettiin pois. Oli niin ihana kun lapset kasvoi ja sai hetkiä ihan itselleen ja vannoin ettei enää koskaan pientä meille... Kas kummaa vauvakuume iskikin kun salama viime keväänä ja laakista tulin raskaaksi. Kauhulla toisaalta odotan uutta vauvaa miten vielä jaksaa.... vanhemmat lapset 4 ja 5 v ja rv20
 

Yhteistyössä