pohjantähdenalla
Asustelee ilmeisesti vielä Kuopiossa... :attn: En tiedä niiden uusia sukunimiä... Miten siis löytäisin heidät? He ovat kaksosia.
Ei ole...Alkuperäinen kirjoittaja täh:Tiina ja Tuula Virtanen
En ole löytänyt... Ne asusti nuorena Etelä-Suomessa...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ootko kokeillu koulukaverit.comia?
niin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai niiden äidin tai isän nimen tiedät kerran serkkuja ovat? Kysy numerotiedostelusta näisen vanhempien numero ja heiltä sitten serkkujesi numerot.
Juu etunimet täsmäävät!!!Alkuperäinen kirjoittaja tunnenko?:Tarja ja Teija? Sukunimi Ve.....
Niin mä oon kuullut että molemmat muuttivat Kuopioon,mutta viimeksi ollut heihin yhteyksissä kun ollaan oltu n. 14-vuotiaita. Olisi mukava kuulla heidän kuulumisiaan. Molemmilla lapsi/ lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja tunnenko:Molemmat asuvat kuopiossa
Tunnetko mahdollisesti heidät?? Ilman muuta kerro Olisi ihana pitkästä aikaa löytää heidät :heart:Alkuperäinen kirjoittaja huldahilda:Kerronko terkkua?
En oo kokeillut,ku en ole jaksanu tutustuu tohon facebookiin..Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Oletko kirjautunut facebookiin? Mä olen sieltä löytänyt "kadoksissa" olleet serkkuni, joita en koskaan ole tavannutkaan Eikä puhuta edes samaa kieltä äidinkielenämme. Mutta kannattaa kokeilla =)
Laitan yv:tä sulle niin kerron tarkan entisen tyttönimen.. niin tiedät puhutaanko samoista ihmisistäAlkuperäinen kirjoittaja huldahilda:Hvää kuuluu Jos siis ollaan samoissa ihmisissä
Ilmota oliko mun serkuista kyseAlkuperäinen kirjoittaja huldahilda:selvä
Kyllä onAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ilmota oliko mun serkuista kyseAlkuperäinen kirjoittaja huldahilda:selvä
Toivon todella että löytäisin heidät Heillä on myös kaksi vanhempaa veljeäAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:tänne sit kans kertoo osuko tyttönimi oikeaan, kovasti kiinnostaa voiko tätä kautta tosiaan löytää kadoksissa olleet sukulaiset =)
Mistä tunnet heidät?? Ja siis asuvat vieläkin Kuopiossa vai? Olisi niin kiva tavata joskus :heart:Alkuperäinen kirjoittaja huldahilda:Kyllä onAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ilmota oliko mun serkuista kyseAlkuperäinen kirjoittaja huldahilda:selvä