Alkuperäinen kirjoittaja huldahilda:Kyllä onAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ilmota oliko mun serkuista kyseAlkuperäinen kirjoittaja huldahilda:selvä
ihanaa että tää on mahdolista =)
Alkuperäinen kirjoittaja huldahilda:Kyllä onAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ilmota oliko mun serkuista kyseAlkuperäinen kirjoittaja huldahilda:selvä
Toivottavasti löydät :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Toivon todella että löytäisin heidät Heillä on myös kaksi vanhempaa veljeäAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiru:tänne sit kans kertoo osuko tyttönimi oikeaan, kovasti kiinnostaa voiko tätä kautta tosiaan löytää kadoksissa olleet sukulaiset =)
Yv:n mukaan todellakin tuntee heidät,koska tiesi asioita mitä mäkin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Tuo hildahulda kyllä vasta rekisteröityi tänne palstalle tänään. Toivottavasti se nyt sit puhuu totta että tuntee serkkusi.
Joo piti rekkaroitua uudella nicillä kun entisen salasana kadoksissa, sama salasana on sähköpostiin. olen viime aikoina harvoin täällä ja aina nykyään harmaana....Alkuperäinen kirjoittaja juu:Tuo hildahulda kyllä vasta rekisteröityi tänne palstalle tänään. Toivottavasti se nyt sit puhuu totta että tuntee serkkusi.
Siis sama sukunimi kuin näillä kaksosilla?Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Entäs samasta kaupungista ois kateissa myös kaksi serkkua etunimet alkavat H:lla vm. -82 ja M:llä vm.. öö oiskohan vm.. 85? Sama tyttösukunimen alkukirjaimet...
juuri sama sukunimi.Alkuperäinen kirjoittaja huldahilda:Siis sama sukunimi kuin näillä kaksosilla?Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Entäs samasta kaupungista ois kateissa myös kaksi serkkua etunimet alkavat H:lla vm. -82 ja M:llä vm.. öö oiskohan vm.. 85? Sama tyttösukunimen alkukirjaimet...