Mä haluan pussailla ja suudella

• Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379255:
Kävin tossa lukee tota 24sen postijuttua.Pitääkö sinne liittyä jotenki jäseneksi et saa sen osotteen tehtyä,mä en kunnolla jaksanu lukea kun silmät ristissä.

mitä mä nyt teen...hjelp meeee!
onko sulla mitään ilmais postiosotetta esim hotmail gmail ym

ääh
Tässä on täysin anonyymi sposti, sinun pitää vain päivittää sitä tunnin välein. Jos oikeasti ahdistaa anonyymiteetti. Menet vain kohtaan, get temporary email ja näppäät hiirellä sitä kohtaa ja sinulla on sposti käytössä, muista päivittää ja ota vaikka se sposti ylös, niin voit pistää sen nimen kohtaan set temporary email.

Incognito Mail - Disposable E-Mail - Temporary E-Mail Addresses
kiitos,mut en mä ymmärrä noista ulkolaisista mitään.eikö tossa 24ssa sit voi olla anonyymisti?

ghdgh
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;24379281:
kiitos,mut en mä ymmärrä noista ulkolaisista mitään.eikö tossa 24ssa sit voi olla anonyymisti?
En tiedä mitään 24 jästä, mutta ei todellakaan voi olla vaikeaa mennä hiirellä kohtaan get temporary email ja klikkaat sitä, ei todellakaan voi olla vaikeaa. Osaathan sinä tännekkin näpytellä viestejä. Selitin jo aikaisemmassa viestissä miten se toimii, en osaa tuon yksinkertaisemmin selittää vaikka yrittäisin.

ghdgh
louuiuio@incognitomail.org

Nyt minulla on tälläinen sposti käytössä kun näpytin kohtaa get temporary email. Sposti vanhenee tunnin kuluessa jos en kohtaan give me full 60 minutes again ja näppää sitä ennenkuin tunti on mennyt. Kello lähti käyntiin ja sen ajan näkee tuolta alhaalta.

Voin mennä vaikka huomenna uudestaan ja ottaa käyttöön tuon saman sposti osoitteen kun kirjoitan tuon louuiuio set temporary email kohtaan ja taas on käytössä sama sposti.

Yhteistyössä