[QUOTE="vieras";22711612]Vai ettei rastistista puhetta.. jos tää ei oo niin ei oo mikään..
JA oon niin monesti täällä lukenut näistä ulkomaalaisista kun täällä syrjitään niitä ja yleistään että jos yks on niin kaikkihan on...
Itse olen naimisissa ulkomaalaisen kanss.. ja erittäin onnellinen.. ennen tätä oon ollut naimisiin yhden suomalaisen kanss ja kihloissa toisen kanss ja mutta en ollut onnellinen eikä ne pystynyt olemaan läsna.. niinkuin suomalaiset miehet ei yleensä pystyy..
Ja jos ap on onnellinen somalimiehen kanss niin antakaa hänelle se mahdollisuus.. miksi pilkata ja lytätä sellaista mistä ette tiedä mitä.. joo on puhuttu paljon ja on näitäkin mihin ei pystyy luottamaan mutta se ei tarkoita että just tämä apn mies ois..
Itellä mulla on somalimies ystävänä ja hän on todella ihana, ystävällinen, kunnioittaa eikä koskaan edes häneen kanss tullut mieleenkään mennä sänkyyn...
Mutta aplle haluan vielä sanoa.. että ei muuta kuin tsemppiä eteenpäin ja ei kannata kuunnella kaikkea mitä muut sanoo... ja oikein ihana joulu..[/QUOTE]
Taisin ilmaista itseäni vähän epäselvästi..Eli:
Tottakai olen rasisti, en kiellä sitä. Mutta se kun sanoin, että somalimiehet ovat rumia ja haisevat, sanoin siksi, että se on totta, eikä siksi, kun olen rasisti.
Tässä maahanmuuttajien asiassa ei päde fraasi: "Heti sanotaan, että kaikki on, jos yksi on" (huonokäytöksinen) koska fakta on, kuten aiemmin kirjoitin, että sataa somalia kohden yksi on HYVÄkäytöksinen. Ja senkin lähettäisin takaisin sinne mistä on tullutkin.