Mä haluan naimisiiiiiiin!

• Viestiketjun aloittaja sunni
  • Ensimmäinen viesti
sunni
Nyt se sitten iski, hääbuumi.
Ollaan oltu kihloissa muutama vuosi ja nyt minusta tuntuu että voitaisi jo varata se kirkkokin häitä varten...
Mutta kun tässä ollaan vain kihloissa oleskeltu, se asia vaan siirtyy ja siirtyy ja jää... Miten tuon rakkaan saisi innostumaan aiheesta?

hih
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Haluutko häät, vai naimisiin? :D Ilmotat vaan ukolle, että kirkko on varattu silloin ja silloin.
Mä haluun ainaki häät ja naimisiin :)
hirvee hääkuume!!
Ei vaan enää tänä kesänä ehdi...:(

Sunni
No mä haluan ns. loppusilauksen tälle suhteelle. Miksi enää pitkittää moista kun kumminkin ukko mesoaa kokoajan että haluaa kirkkohäät... Pari kertaa ollaan mietitty jos pitäis jossain spesiaalissa paikassa häävastaanoton, mutta aina se suunnittelu jää...
Ja kyllähän se itse häähästäyskin mua jo kiinnostais :ashamed:

Haluaisin, että oltais naimissa ennenkuin hankitaan isot talot ja perunamaat...
Ja kun susipariksi pirulaiset haukkuu kun lapsikin meillä jo on...

sunni
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
[
Mä haluun ainaki häät ja naimisiin :)
hirvee hääkuume!!
Ei vaan enää tänä kesänä ehdi...:(
Mikä pakko kesällä on naimisiin mennä? Onhan tässä syksyä ja talvea tulossa.
Mä haluaisin ehdottomasti syksyhäät, menis ensvuoden syksyyn... mut olispa aikaa säästää ja suunnitella!

Alkuperäinen kirjoittaja sunni:
No se itse kysymys, eli miten tuon ukon saa innostumaan mukaan? ettei taas lässähdä koko idea... :(
Mulla alkaa humu jo nousta... damn!
Toivottavasti saat hänet innostumaan tai luovut itse häähössötyksestä, koska kaikkein säälittävintä on se, kun morsian hössöttää ja päättää kaikesta, kun kyse on kuitenkin kahden ihmisen liitosta, lupauksesta rakastaa loppuelämä ja mun mielestä myös itse tapahtuman pitäisi olla molempia miellyttävä, eikä vain morsiamen unelmien päivä...

sunni
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
No se itse kysymys, eli miten tuon ukon saa innostumaan mukaan? ettei taas lässähdä koko idea... :(
Toivottavasti saat hänet innostumaan tai luovut itse häähössötyksestä, koska kaikkein säälittävintä on se, kun morsian hössöttää ja päättää kaikesta, kun kyse on kuitenkin kahden ihmisen liitosta, lupauksesta rakastaa loppuelämä ja mun mielestä myös itse tapahtuman pitäisi olla molempia miellyttävä, eikä vain morsiamen unelmien päivä...
Totta! Enkä mä muutenkaan ole mitään prinsessa -tyyliä... Ja haluaisin polkea pari takapajuista juttua muutenkin pois kuvioista kuten häävalssi ja sukunimen otto esim... Kirkkohäihin tulin vastaan kun itse en niitä tahtos mutta mies haluaa :D
Mutta kun pääsis SUUNNITTELEMAANkaan... Mulla taitaa olla tekemisen puute.. Mut kai se on tätä aikaa että se hääkuume vaan iskee niin se iskee!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Just niin. Mun mies vielä tänäkin päivänä muistaa, miten karseeta oli, kun exänsä hössötti häistä. Erosivat jo 8 vuotta sitten.

Nyt olet kuules reipas likka ja astelet varaaman kirkon vaikkapa ensi kesäksi, sitten sanot miehelle että nyt on kirkko varattu, kaduttaako kun menit mun kanssa kihloihin :D :LOL: :saint: Mut sitähän kihlat on, lupaus avioliitosta ja mitä sitä lupauksen täyttymystä vuosi tolkulla odottelemaan...

Sunni
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Et sä voi ketään pakottaa naimisiin kanssas.
No ei tässä pakottamassa ollakkaan :D
Ajattelin asiaa niinkin päin, että miten saisi asian ajankohtaiseksi hänenkin päähänsä, olis kiva kun mieskin huomaisi asian kivaksi tai jopa ehdottais moista.

Tai sitten teem kuten ehdotitte että vaan varaan kylmästi sen kirkon itse ja sanon, että tuutko sillon paikalle, piruako tuota enää venyttämään kun ei tässä ikuisuuksia kihloissakaan olla :D

tämä on ,kun miä oisin kirjoittanu. me ollaan oltu yhdessä kohta 5v josta kihloissa 4½v,mutta alttarille asti ei olla päästy. en tie missä kiikastaa... mies vaan ei oikeen iffaa tätä . kiristys lahjonta ei tehoo enää.... :kieh: kait me sitten ollaan koko loppu elämämme vaan avopari=ei mitään.

Tasamaa alla jalkojen
Täällä myös yksi "jumiutunut" :(
Olisi aika meidänkin astella alttarille ennenkuin jää kokonaan asetelematta. Miten te muut olette asian hoitaneet? Vai menittekö suoraan kihlojen jälkeen naimisiin?

memmu
Mä en taas ymmärrä sitä, että jos ollaan kihloissa niin ei enää pitäisi olla tarvetta "saada miestä innostumaan" vaan sen kihlauksen pitäisi olla lupaus siitä avioliitosta. Ja toinen mitä mä en ymmärrä on se, että ollaan vuosia kihloissa menemättä naimisiin.. tai sitten märehditään sitä, että kun miestä ei kiinnosta naimisiin meno. Meillä oli hääpäivä päätettynä ja kirkkokin varattuna kun kihlat sormeen laitettiin.

siru
Minä mietin tässä jokin aika sitten, jos veisin miehen ulos syömään ja kosisin häntä sitten siellä :) En polvillaan enkä muiden nähden/ kuullen kuitenkaan niinkuin elokuvissa x)

Yhteistyössä