entäs jos tulee pakit??Alkuperäinen kirjoittaja siru:Minä mietin tässä jokin aika sitten, jos veisin miehen ulos syömään ja kosisin häntä sitten siellä En polvillaan enkä muiden nähden/ kuullen kuitenkaan niinkuin elokuvissa x)
No kysyn et onko sillä jotain naimisiinmenoa vastaan vai minua? saa luvan ukko perustella sitten näkemyksensä, selviääpähän sekin.Alkuperäinen kirjoittaja Rusinantte:entäs jos tulee pakit??Alkuperäinen kirjoittaja siru:Minä mietin tässä jokin aika sitten, jos veisin miehen ulos syömään ja kosisin häntä sitten siellä En polvillaan enkä muiden nähden/ kuullen kuitenkaan niinkuin elokuvissa x)
mä sitä "pelkään" että se sivuttaa koko jutun. no jos noin käy niin pakitan takavasemmalle ja lähden lipettiin.
No siksi kun minä haluan!Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Miksi ihmeessä pitää mennä naimisiin? Kyllä se hyvä parisuhde ja perhe-elämä lähtee ihan jostain muusta kuin vihkitodistuksesta. Ja raha ja laki asiat voi järjestää muutenkin. Jos yhdessä haluaa olla ja toista rakastaa ja kunnioittaa niin ei siihen mitään papin aamenta tarvita!
No siksi kun minä haluan!Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Miksi ihmeessä pitää mennä naimisiin? Kyllä se hyvä parisuhde ja perhe-elämä lähtee ihan jostain muusta kuin vihkitodistuksesta. Ja raha ja laki asiat voi järjestää muutenkin. Jos yhdessä haluaa olla ja toista rakastaa ja kunnioittaa niin ei siihen mitään papin aamenta tarvita!
Mä luulin pitkään etten halua naimisiin, vielä kun mieheni kanssa aloimme seurustelemaankin keskustelimme asioista ja sanoin, että tuskin koskaan haluan naimisiin...mutta vajaa vuosi tämän jälkeen oltiin kihloissa ja taas vajaa vuosi myöhemmin naimisissa ja lapsikin tuohon kihlauksen ja avioliiton solmimisen väliin mahtui. Jollain tavalla, se että olemme "virallisesti" luvanneet rakastaa toisiamme loppuelämän, vaan tuntuu hyvältä ja toki käytännössä myös se, että meillä on nyt kaikilla sama nimi, jotenkin vaan tuntuu yhtenäisemmältä. Mutta käytännössä, ei mikään nimen lisäksi ole muuttunut ja varmasti ihan yhtä onnellisia oltaisiin ilman papin aamentakin...Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Miksi ihmeessä pitää mennä naimisiin? Kyllä se hyvä parisuhde ja perhe-elämä lähtee ihan jostain muusta kuin vihkitodistuksesta. Ja raha ja laki asiat voi järjestää muutenkin. Jos yhdessä haluaa olla ja toista rakastaa ja kunnioittaa niin ei siihen mitään papin aamenta tarvita!