Mä haluaisin opiskella kiinteistönvälittäjäksi.

  • Viestiketjun aloittaja oikea ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
"hah"
Olet halunnut 20 vuotta kiinteistövälittäjäks,i mutta et tiedä edes missä voi opiskella :D Välittäjät nyt ovat aika turha ammattikunta, ei niitä edes tarvi. Eivät ole mistään vastuussa, käärivät vain välityspalkkon. Ehkä tuo Kaisa on ammattitaitoinen ja hyvä myyjä, mutta suurin osa ei ole.
 
oikea ammattivalittaja
[QUOTE="minä";24910526]Miksi sitten olet hakenut lähihoitajaksi, pph:ksi ja yrittänyt opiskella merkonomiksi? Jotenkin voisi kuvitella että olisit ottanut selvää alasta jota haluat opiskella etkä olisi kokeillut kaikkea muuta..[/QUOTE]

Koska en ole koskaan asunut paikkakunnalla jossa olisi mahdollista opiskella kiinteistönvälittäjäksi, lisäksi se maksaa se opiskelu.
 
"minä"
ja ekassa viestissä kysyt että missäköhän niitä järjestetään, joten jos et nytkään tiedä sitä niin miten tiedät ettei edellisillä paikkakunnilla ole järjestetty?
 
oikea ammattivalittaja
Nyt on rahaa panostaa opiskeluun ja mietin parhaillaan miten saisin miehen ja perheen kanssa muutettua sinne missä voisin sitä opiskella. En aio koko ikääni kotona olla.
 
oikea ammattivalittaja
[QUOTE="Vieras";24910907]Oletko luopunut siitä kotipalveluyrityksen perustamisesta? Suostuuko mies muuttamaan?[/QUOTE]

Otin asioista selvää ja tällä paikkakunnalla on niin paljon kotipalveluyrityksiä että se tuskin kannattaisi. Aion yrittää suostutella miestäni muuttamaan esim. Helsingissä meillä molemmilla olisi paljon enemmän mahdollisuuksia kuin täällä.
 

Yhteistyössä