Mä en ymmärrä miks naiset esittelee tissejä avonaisessa paidassa!!

IhanaValo
Itse yritän olla näyttelemättä liikoja, mutta joskus paidat vaan on vääränmallisia ja kaula-aukko liian iso :ashamed: Yleensä laitan jonkun topin tms. alle, ei oo kiva noittenkaan lapsien perässä könytä jos tissit vilkkaa.. :D

Ja piti sanoa tuosta tanssista viel..wau! Osaispa itekkin ketkuttaa noin.. :p

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:
Mun mielestä tissejä saa "esitellä" jos sellaiset on. Mutta on siististi "tyrkkyjä" ja vähemmän siististi, eli riippuu paljon miten käyttäytyy. Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitan? :/
Minä ymmärsin :) Samaa mieltä.
kuin myös....sanoin aikaisemmin ketjussa myös samaa...käytös ratkaisee onko tyrkky vai ei....

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Ei mua häiritse toisten rinnat, eikä muutenkaan pukeutuminen. Miksi pitäisi "verhota itsensä kaapuun"[/b]?
Nyt oot väärässä ketjussa, kun nyt ei ole kyse kaapuunpukeutumisesta.
Lupaan ensi kerralla laittaa monta heittomerkkiä peräkkäin niin ymmärrät paremmin lausahduksen tarkoituksen :)

Papillon
Pakko kommentoida tota videopätkää, aivan uskomattomia naisia, upeat vartalot ja uskomattoman hyviä tanssijoita. Olisin onnellinen jos mulla olisi tollanen vartalo! Mua ei ainakaan kyllä häiritse toisten tissit/pukeutuminen. Kävelkööt vaikka alasti jos tahtovat. Tuntuu, että tässä on pientä kateutta ilmassa.... Ja ei, en ole yksi näistä tissien esittelijöistä, vaikka sen hyväksynkin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on AINA toppi alla jos on suuri kaula-aukkoinen paita päällä, ettei tissi näy. Sillä en tunne et mun niitä pitäis jotenkin esitellä, kun tota kokoa on muutenkin niin ne kyllä huomataan ilman esittelyäkin...
minusta tuo kuulostaa fiksulta pukeutumiselta =)
kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Itse yritän olla näyttelemättä liikoja, mutta joskus paidat vaan on vääränmallisia ja kaula-aukko liian iso :ashamed: Yleensä laitan jonkun topin tms. alle, ei oo kiva noittenkaan lapsien perässä könytä jos tissit vilkkaa.. :D

minusta ainakin on hirveetä jos oon jossain kunnolla joutunut kyykkimään tai pyllistämään niin tissit vilkkuu ja työmiehen hymy kurkistaa. Tosi inhottavaa, sen takia käytän aina toppia paidan alla ettei ainakaan mun hinkkejä tarvii kenenkään kyylätä.

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Papillon:
Pakko kommentoida tota videopätkää, aivan uskomattomia naisia, upeat vartalot ja uskomattoman hyviä tanssijoita. Olisin onnellinen jos mulla olisi tollanen vartalo! Mua ei ainakaan kyllä häiritse toisten tissit/pukeutuminen. Kävelkööt vaikka alasti jos tahtovat. Tuntuu, että tässä on pientä kateutta ilmassa.... Ja ei, en ole yksi näistä tissien esittelijöistä, vaikka sen hyväksynkin.
ei muutakuin tutustumaan latinalaistanssien värikkääseen maailmaan :D

Ei
muakaan häiritse muiden rintavarustuksen esittely. Tietyissä koomisissa tilanteissa joskus on kyllä vaikea pitää hymy pyllyssä; nimittäin silloin, kun joku on survonut D-kupin kokoiset rintansa B-kupin liiveihin kruunaten komeuden pari numeroa liian pienellä vartalonmyötäisellä paitapuserolla, jossa on napit auki napaan asti. Ja kasvoilla sellanen kohtalokas ilme...:D Tuossa kohtaa mieskin yleensä ihailun sijasta tuntee myötähäpeää.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

minusta ainakin on hirveetä jos oon jossain kunnolla joutunut kyykkimään tai pyllistämään niin tissit vilkkuu ja työmiehen hymy kurkistaa. Tosi inhottavaa, sen takia käytän aina toppia paidan alla ettei ainakaan mun hinkkejä tarvii kenenkään kyylätä.
Miksi ei saa kyylätä? Onko se jotenkin sivistynyttä näytellä takapuolta farkuissa tai kauniit kasvot, pitääkö nekin peittää jollain? Jotkut ihmiset tykkää tisseistä ja kyttää niitä vaikka ne ei mistään vilkkuiskaan, en minä ainakaan toisten ihmisten takia ala pukeutumistani muuttamaan, ja kesällä varmasti vilkkuu kun pukeudun avokauluksisiin mekkoihin ja toppeihin. Ja suosittelen sitä kyllä muillekin, siis pukeutumaan juuri niin kuin tahtoo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin meni vähän ohi, että mitäs vikaa siinä tissien "esittelyssä" eli avokaulaisissa paidoissa on? Mikä siinä on väärää, jos pukeutuu niin?
Minusta se lukeutuu niihin ihmiskehon osiin joita ei ole hyvä esitellä kaikille. Sitä en ymmärrä että MIKSI niitä pitää vetää esiin? Makuhuoneen puolella sen ymmärrän, mutta ihan kaikille?

Yhteistyössä