Mä en ymmärrä miks naiset esittelee tissejä avonaisessa paidassa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Mutta kyllä mä ainakin tiedän, missä tilanteessa sitä vakoa on sopivaa "esitellä" ja missä ei. Joskus tosiaan kerään tarkoituksellisesti sillä huomiota ;), mutta osaan tarvittaessa olla korrektikin.

niin kai jokainen osaa esitellä jos haluaa, mun mielestä enenpi on kyse siitä tarviiko esitellä? Mun ei tarvitse tarkoituksellisesti kerätä huomioo muuta kuin mieheltäni, ei keltää muulta.
No toi huomion kerääminen... oli sellainen kieli poskessa -heitto. Harmi, että men sinulta ohi. Ns. siinä mielessä mullekin tosiaan riittää ihan oman miehen huomio, mutta kai jokainen esim. baariin lähtiessään pukeutuu niin, että näyttää mahdollisimman hyvältä.
luen ja ymmärrän sen niin kuin se on kirjoitettukin. Seksikkäältä ja hyvältä voi näyttää ilman että tissit vilkkuu ja niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin, niin monesti naiset luulevat näyttävänsä hyvältä ryntäät korvissa push upeista, vaan eivät näytä kuin halvalta ja mauttomalta.
Ehkä aavistuksen kateelliselta ja rajoittuneelta kuulostat nyt :hug:. Kyllä mä ymmärrän, että se ottaa koville, jos ei ole mitä "esitellä", mutta miksi sä oot noin katkera? Onko joku povipommi vienyt sun miehen huomion? Ei avokaulainen paita tarkoita automaattisesti tissien vilkkumista - kaula-aukkoja ja tissejä on niin monenlaisia, että ei voi automaattisesti tuomita tuota(kaan) asiaa.

Mä esimerkiksi ostin tänään Lindexistä mekon, jossa on avonainen kaula-aukko, mutta ei siitä kyllä tissit vilku mihinkään. Mietihän sitä!

En ole kateellinen, älä siitä huoli. Eikä povipommi ole vienyt mun miehen huomiota :D Ja kyllä mulla on mitä esitellä, ei se sitäkään ole. Ehkä tässä kohti arvomaailma ei aivan kohtaa meillä.
Mitä avonaisiin paitoihin tulee niin eihän ne tisut aina sieltä vilku, siinä olet ihan oikeessa. Mutta useinmiten tissit kuitenkin vilkkuu juuri avonaisista paidoista ei niinkään poolopaidoista. Ja nimenomaan tarkoitan niitä jotka tarkoituksenomaisesti pitävät sellaisia paitoja joista näkyy sekä hinkit että tissiliivit!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Aivan oikiasti kuka jaksaa vaivata päätään toisten tissivaoilla. :whistle: Luuleeko ap, että hänen tekstiensä ansiosta ne tissivaot menee piiloon palstalaisilla. :LOL: :xmas:
En mä kans tajuu.
Minähän pukeudun miten haluan, ei mua oikeestaan kiinnosta kateellisten naisten kommentit. Eikä noi "Moni luulee näyttävänsä seksikkäältä mutta oikeesti näyttää tosi halvalta" -kommentit.
Muutkin saa mun puolesta pukeutua v-aukkoisiin paitoihin jos haluaa. Ihan sama.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan oikiasti kuka jaksaa vaivata päätään toisten tissivaoilla. :whistle: Luuleeko ap, että hänen tekstiensä ansiosta ne tissivaot menee piiloon palstalaisilla. :LOL: :xmas:
En mä kans tajuu.
Minähän pukeudun miten haluan, ei mua oikeestaan kiinnosta kateellisten naisten kommentit. Eikä noi "Moni luulee näyttävänsä seksikkäältä mutta oikeesti näyttää tosi halvalta" -kommentit.
en ole edelleenkään kateellinen nainen =) Voisin itsekin laittaa avonaisen paidan ja lähtee kerämään katseita. Mut en tee sitä, koska haluan pukeutua fiksusti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä kans tajuu.
en ole edelleenkään kateellinen nainen =) Voisin itsekin laittaa avonaisen paidan ja lähtee kerämään katseita. Mut en tee sitä, koska haluan pukeutua fiksusti.
Mikä oikeuttaa sut päättämään mikä on fiksua pukeutumista ja mikä ei? :whistle: :whistle: Ei se peittävä pukeutuminen aina todellakaan ole fiksua ja nättiä.... :whistle:

Mä oon kans sellanen ihminen että pukeudun, niin kuin haluan. Mieheni on ainut, kellä voi olla sananvaltaa pukeutumiseeni.
Mutta emmä kyllä laittais sellaista paitaa päälle, jonka kaula-aukko tipahtaa joka viides minuutti niin alas, että näkyy kaikki napaan asti. Kaverilla tämmönen paita on.. Itse en päälleni laittaisi vaikka mulle siitä maksettaisiin..

Mikä oikeuttaa sut päättämään mikä on fiksua pukeutumista ja mikä ei? :whistle: :whistle: Ei se peittävä pukeutuminen aina todellakaan ole fiksua ja nättiä.... :whistle:
Se ei ole mielestäni fiksua pukeutumista jos ryntäät pomppii kaula-aukosta, eikä esim fiksua myöskään ole se, että työmiehenhymy kurkkii housuista. Loppuun en viitti edes kommentoida koska jokainen tietää että sitäkin * on niin monelaista.

*muoks. (peittävää)

minä
Mulla tosi isot tissiy f/g joten ei näitä helpolla peitetä, valitettavasti... Mun kaikki kaverit ei kans tajua sitä, vaan voivat ihmetellä miksi aina tissit esillä.... Joo kunpa ei aina olisikaan niin hyvä olisi :)

Se ei ole mielestäni fiksua pukeutumista jos ryntäät pomppii kaula-aukosta, eikä esim fiksua myöskään ole se, että työmiehenhymy kurkkii housuista. Loppuun en viitti edes kommentoida koska jokainen tietää että sitäkin * on niin monelaista.

*muoks. (peittävää)
Miksi on taas vain kaksi ääripäätä? Se, että tissit pomppii kaulanaukosta esille ja se, että peitetään. Eikö muka ole mitään siitä väliltä? :eek: :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mulla tosi isot tissiy f/g joten ei näitä helpolla peitetä, valitettavasti... Mun kaikki kaverit ei kans tajua sitä, vaan voivat ihmetellä miksi aina tissit esillä.... Joo kunpa ei aina olisikaan niin hyvä olisi :)
Joo ei peitellä munkaan tissejän kovin helposti, kuppikoko sama kuin sulla. Ja vaikka mulla olisi normaali t-paita päällä, niin kyllä miehet vain ne tissit huomaa vaikka vakoa ei näkyisi yhtään.

Mutta jos haluaa käyttää muutakin kuin t-paitoja niin aika vaikiaa on löytää paitaa joka peittää tissivaon aivan täysin. Joo alle voi toki laittaa topin, mutta kuinka moni haluaa kesähelteillä pukea useamman kerroksen vaatteita.

Yhteistyössä