Boogyman
heh....missäs voisi kuva olla??Alkuperäinen kirjoittaja !:Kuti kuti
heh....missäs voisi kuva olla??Alkuperäinen kirjoittaja !:Kuti kuti
Mä taasen liikun paljon ilman liivejäAlkuperäinen kirjoittaja sotku:Olis se kauheeta jos laittais push upit.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei munkaan
Samaa aattelin, sitähän saattais vaikka tukehtua .Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Olis se kauheeta jos laittais push upit.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei munkaan
se on siellä! arvasin!!!Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:heh....missäs voisi kuva olla??Alkuperäinen kirjoittaja !:Kuti kuti
Alkuperäinen kirjoittaja !:se on siellä! arvasin!!!Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:heh....missäs voisi kuva olla??Alkuperäinen kirjoittaja !:Kuti kuti
ja olen varma, että se on juuri se kuva: the kuva!
ja juuri ne!
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ehkä aavistuksen kateelliselta ja rajoittuneelta kuulostat nyt :hug:. Kyllä mä ymmärrän, että se ottaa koville, jos ei ole mitä "esitellä", mutta miksi sä oot noin katkera? Onko joku povipommi vienyt sun miehen huomion? Ei avokaulainen paita tarkoita automaattisesti tissien vilkkumista - kaula-aukkoja ja tissejä on niin monenlaisia, että ei voi automaattisesti tuomita tuota(kaan) asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:luen ja ymmärrän sen niin kuin se on kirjoitettukin. Seksikkäältä ja hyvältä voi näyttää ilman että tissit vilkkuu ja niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin, niin monesti naiset luulevat näyttävänsä hyvältä ryntäät korvissa push upeista, vaan eivät näytä kuin halvalta ja mauttomalta.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:No toi huomion kerääminen... oli sellainen kieli poskessa -heitto. Harmi, että men sinulta ohi. Ns. siinä mielessä mullekin tosiaan riittää ihan oman miehen huomio, mutta kai jokainen esim. baariin lähtiessään pukeutuu niin, että näyttää mahdollisimman hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mutta kyllä mä ainakin tiedän, missä tilanteessa sitä vakoa on sopivaa "esitellä" ja missä ei. Joskus tosiaan kerään tarkoituksellisesti sillä huomiota , mutta osaan tarvittaessa olla korrektikin.
niin kai jokainen osaa esitellä jos haluaa, mun mielestä enenpi on kyse siitä tarviiko esitellä? Mun ei tarvitse tarkoituksellisesti kerätä huomioo muuta kuin mieheltäni, ei keltää muulta.
Mä esimerkiksi ostin tänään Lindexistä mekon, jossa on avonainen kaula-aukko, mutta ei siitä kyllä tissit vilku mihinkään. Mietihän sitä!
En mä ilkeä halunnut olla. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mä taasen liikun paljon ilman liivejä
mulla on sopivan kokoiset....en vaan tykkää liiveistä niin en käytä juurikaan...Alkuperäinen kirjoittaja sotku:En mä ilkeä halunnut olla. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Mä taasen liikun paljon ilman liivejä
Itseasiassa haluaisin pienemmät rinnat.
OkAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mulla on sopivan kokoiset....en vaan tykkää liiveistä niin en käytä juurikaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Ehkä tässä kohti arvomaailma ei aivan kohtaa meillä.
En mä kans tajuu.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti kuka jaksaa vaivata päätään toisten tissivaoilla. Luuleeko ap, että hänen tekstiensä ansiosta ne tissivaot menee piiloon palstalaisilla. :xmas:
no ei taatusti mene, uskoisin että ne vilkkuu entistä enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti kuka jaksaa vaivata päätään toisten tissivaoilla. Luuleeko ap, että hänen tekstiensä ansiosta ne tissivaot menee piiloon palstalaisilla. :xmas:
B) :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:no ei taatusti mene, uskoisin että ne vilkkuu entistä enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti kuka jaksaa vaivata päätään toisten tissivaoilla. Luuleeko ap, että hänen tekstiensä ansiosta ne tissivaot menee piiloon palstalaisilla. :xmas:
en ole edelleenkään kateellinen nainen =) Voisin itsekin laittaa avonaisen paidan ja lähtee kerämään katseita. Mut en tee sitä, koska haluan pukeutua fiksusti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä kans tajuu.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti kuka jaksaa vaivata päätään toisten tissivaoilla. Luuleeko ap, että hänen tekstiensä ansiosta ne tissivaot menee piiloon palstalaisilla. :xmas:
Minähän pukeudun miten haluan, ei mua oikeestaan kiinnosta kateellisten naisten kommentit. Eikä noi "Moni luulee näyttävänsä seksikkäältä mutta oikeesti näyttää tosi halvalta" -kommentit.
Muutkin saa mun puolesta pukeutua v-aukkoisiin paitoihin jos haluaa. Ihan sama.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:heh....missäs voisi kuva olla??Alkuperäinen kirjoittaja !:Kuti kuti
sä nyt olet nähnyAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:heh....missäs voisi kuva olla??Alkuperäinen kirjoittaja !:Kuti kuti
Mikä oikeuttaa sut päättämään mikä on fiksua pukeutumista ja mikä ei? Ei se peittävä pukeutuminen aina todellakaan ole fiksua ja nättiä....Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:en ole edelleenkään kateellinen nainen =) Voisin itsekin laittaa avonaisen paidan ja lähtee kerämään katseita. Mut en tee sitä, koska haluan pukeutua fiksusti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä kans tajuu.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Aivan oikiasti kuka jaksaa vaivata päätään toisten tissivaoilla. Luuleeko ap, että hänen tekstiensä ansiosta ne tissivaot menee piiloon palstalaisilla. :xmas:
Minähän pukeudun miten haluan, ei mua oikeestaan kiinnosta kateellisten naisten kommentit. Eikä noi "Moni luulee näyttävänsä seksikkäältä mutta oikeesti näyttää tosi halvalta" -kommentit.
Muutkin saa mun puolesta pukeutua v-aukkoisiin paitoihin jos haluaa. Ihan sama.
Se ei ole mielestäni fiksua pukeutumista jos ryntäät pomppii kaula-aukosta, eikä esim fiksua myöskään ole se, että työmiehenhymy kurkkii housuista. Loppuun en viitti edes kommentoida koska jokainen tietää että sitäkin * on niin monelaista.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mikä oikeuttaa sut päättämään mikä on fiksua pukeutumista ja mikä ei? Ei se peittävä pukeutuminen aina todellakaan ole fiksua ja nättiä....
Miksi on taas vain kaksi ääripäätä? Se, että tissit pomppii kaulanaukosta esille ja se, että peitetään. Eikö muka ole mitään siitä väliltä?Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Se ei ole mielestäni fiksua pukeutumista jos ryntäät pomppii kaula-aukosta, eikä esim fiksua myöskään ole se, että työmiehenhymy kurkkii housuista. Loppuun en viitti edes kommentoida koska jokainen tietää että sitäkin * on niin monelaista.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mikä oikeuttaa sut päättämään mikä on fiksua pukeutumista ja mikä ei? Ei se peittävä pukeutuminen aina todellakaan ole fiksua ja nättiä....
*muoks. (peittävää)
Joo ei peitellä munkaan tissejän kovin helposti, kuppikoko sama kuin sulla. Ja vaikka mulla olisi normaali t-paita päällä, niin kyllä miehet vain ne tissit huomaa vaikka vakoa ei näkyisi yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mulla tosi isot tissiy f/g joten ei näitä helpolla peitetä, valitettavasti... Mun kaikki kaverit ei kans tajua sitä, vaan voivat ihmetellä miksi aina tissit esillä.... Joo kunpa ei aina olisikaan niin hyvä olisi