Mä en vaan siedä Sanna Marinia

Johtuisiko siitä, että aika on tärvääntynyt tällä palstalla.
Sannasta on löytynyt nuoruuskuvia netistä.
juttu on IS tai IL-nettisivulla.
Koettakaa kestää tosiasia, että Suomella on edustava pm. kateuskorttinne voitte postittaa Perähikiän tanhupiirille.
Ei pelkällä edustavuudella politiikkaa tehdä.
Ja TÄMÄ on nykynaisten suurimpia sudenkuoppia.

Mä arvostan toisen demarin, ei-järin-komean tai virtaviivaisen Ahtisaaren korkeammalle kuin Sannan (ei korkeamman tittelin takia).

Ei harjoittanu mitään trendiposeja, mutta ammattitaitoa oli ulkomailla asti. Vaatimaton, mutta viisas.
 
vierailija
Mitähän tähänkin purkaukseen kommentoisin.
Jos olisin viestin kirjoittaja, selaisin psykoterapeuttien yhteystietoja.
Taitaa olla itsellesi tuttua kalustoa. Tosin suosittelen vaihtamaan, ilmeisesti opit jääneet vajaiksi. Tekstissä ei ole mitään ihmeellistä, veroetuuksien törkeää hyväksikäyttöä. Marinila on (todistetusti, etsi jos osaat) kolminkertainen määrä avustajia kuin edeltäjillään eikä häntä milloinkaan äänestetty pääministeriksi, hukkaheittp Rinteen vuoksi. Stubb tulee mieleen, edustava muttei saanut mitään aikaiseksi.
 
Ja nyt jos oikein miettii, niin mitä hyötyä on EDUSTAVUUDESTA?
Mä oon ollu ihan näyttävä nainen, mutta ulkonäkö auttaa vaan ekan varttitunnin. Sen jälkeen pitää löytyä älliä ja kykyä olla ihmisten kanssa.
 
vierailija
Taitaa olla itsellesi tuttua kalustoa. Tosin suosittelen vaihtamaan, ilmeisesti opit jääneet vajaiksi. Tekstissä ei ole mitään ihmeellistä, veroetuuksien törkeää hyväksikäyttöä. Marinila on (todistetusti, etsi jos osaat) kolminkertainen määrä avustajia kuin edeltäjillään eikä häntä milloinkaan äänestetty pääministeriksi, hukkaheittp Rinteen vuoksi. Stubb tulee mieleen, edustava muttei saanut mitään aikaiseksi.
Tuskin sinunkaan ansiolista kovin näyttävä on. Ilkeily, panettelu, parjaaminen, solvaaminen jne. ovat ainoat ansiosi tässä maailmassa. Sielusi on mustempi kuin savusaunan padan kylki.
 
vierailija
Ei pelkällä edustavuudella politiikkaa tehdä.
Ja TÄMÄ on nykynaisten suurimpia sudenkuoppia.

Mä arvostan toisen demarin, ei-järin-komean tai virtaviivaisen Ahtisaaren korkeammalle kuin Sannan (ei korkeamman tittelin takia).

Ei harjoittanu mitään trendiposeja, mutta ammattitaitoa oli ulkomailla asti. Vaatimaton, mutta viisas.
Ahtisaari oli toki aivan omaa luokkaansa, mutta muistan kyllä, että häntäkin arvosteltiin kovasti aikanaan.

Marin on nuori ja tunnetusti kokemus tuo varmuutta. Hän on minusta kuitenkin suoriutunut hyvin siitä huolimatta, että hänen kaudellaan on ollut poikkeuksellisen vaikeaa ensin koronan ja nyt sodan takia. Kaikesta ei varmaan aina olla samaa mieltä, mutta kokonaisuutena olen itse tyytyväinen, vaikka en demareita äänestäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ahtisaari oli toki aivan omaa luokkaansa, mutta muistan kyllä, että häntäkin arvosteltiin kovasti aikanaan.

Marin on nuori ja tunnetusti kokemus tuo varmuutta. Hän on minusta kuitenkin suoriutunut hyvin siitä huolimatta, että hänen kaudellaan on ollut poikkeuksellisen vaikeaa ensin koronan ja nyt sodan takia. Kaikesta ei varmaan aina olla samaa mieltä, mutta kokonaisuutena olen itse tyytyväinen, vaikka en demareita äänestäkään.
👍
 
vierailija
Se on vaan liian kaunis.
Melkein kaikki naiset on kateellisia ja siksi ne ei pidä siitä. Suurin osa suomalaisista on pottunenäisiä, siansilmäisiä tasapaksuja värittömiä tanttoja.
Sanna ei näytä yhtään suomalaiselta ja on kaunis ja hoikka.
 
Se on vaan liian kaunis.
Melkein kaikki naiset on kateellisia ja siksi ne ei pidä siitä. Suurin osa suomalaisista on pottunenäisiä, siansilmäisiä tasapaksuja värittömiä tanttoja.
Sanna ei näytä yhtään suomalaiselta ja on kaunis ja hoikka.
Sanna on kaunis, mutta kateuskortti ei vaan muhun päde.

Mä pidän kateuskortin heittäjiä vähän, nohh, yksioikoisina...
 
vierailija
”Mä pidän kateuskortin heittäjiä vähän, nohh, yksioikoisina...”

Kateus on hyvä tunne oikein käytettynä.
Heitin kateuskortin vitsinä tähän ketjuun.
En minäkään pidä muutamista julkisuuden henkilöistä, mutta en tunne tarvetta perustaa tunteestani ketjua. Nykymaailmassa sietää varoa sanojaan.
Olet loukannut minuakin tällä palstalla.
Viihdyn nahoissani. En näe mitään syytä muuttua mieleiseksesesi tyypiksi.
Häpeämään en ala kirjoituksiani enkä ajatuksiani. Klousataan tämä ketju ja annetaan arvo itsellemme ja toisillemme.
 
Ja nyt jos oikein miettii, niin mitä hyötyä on EDUSTAVUUDESTA?
Mä oon ollu ihan näyttävä nainen, mutta ulkonäkö auttaa vaan ekan varttitunnin. Sen jälkeen pitää löytyä älliä ja kykyä olla ihmisten kanssa.
Sitäpä!

Mua eritoten ärsyttää, kun edustavuus mielletään ulkonäköseikaksi. Pitää olla tyylikkäät, tietynlaiset vaatteet ja kampaus ja naamassa meikkiä vaikkei sitä edes tarvitsisi.

Mun mielestä edustava on sellainen, joka osaa käyttäytyä ja ottaa muut huomioon ja keksii jäärkevää sanottavaa jopa silloin ku koko konkkaronkka mulahtaa risteilupaatin upottua veteen ja joutuu uimaan lähisaarelle ja lämmittämään saunan jotteivat palelisi kuoliaiksi.


(mut jos aiheeseen pitää, niin mulla ei Marinista vielkään ole mielikuvaa jonka viitsisin jakaa)
 

Yhteistyössä