Mä en vaan siedä Sanna Marinia

vierailija
Aina vain paranee, olet virkistävä tyyppi tällä palstalla
Ihmettelen miksi kukaan aiemmin ei ole viitsinyt nostaa tätä asiaa tikun nokkaan.
Echo on häärännyt täällä vuosia kukkona tunkiolla. Hän sanoo, etä naiset kotkottavat. Muuten olisin kirjoittanut, että kanana tunkiolla.
En lue hänen viestejä etten provosoidu kirjoittamaan lisää. Kännykkä kaipaa latausta.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Ihmettelen miksi kukaan aiemmin ei ole viitsinyt nostaa tätä asiaa tikun nokkaan.
Echo on häärännyt täällä vuosia kukkona tunkiolla. Hän sanoo, etä naiset kotkottavat. Muuten olisin kirjoittanut, että kanana tunkiolla.
En lue hänen viestejä etten provosoidu kirjoittamaan lisää. Kännykkä kaipaa latausta.
On kyllä yritetty ja olen itsekin antanut palautetta, mm. kun oli jatkuvasti erään palstailijan kimpussa ja puolustin tätä.henkilöä. Hän kertii turhan avoimesti asioitaan täällä ja E. katsoi oikeudekseen riepotella tätä henkilöä mielensä mukaan.

Ebkö myöskäön siedö hänen uskonnollisia paasauksiaan, joilla nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
 
vierailija
On kyllä yritetty ja olen itsekin antanut palautetta, mm. kun oli jatkuvasti erään palstailijan kimpussa ja puolustin tätä.henkilöä. Hän kertii turhan avoimesti asioitaan täällä ja E. katsoi oikeudekseen riepotella tätä henkilöä mielensä mukaan.

Ebkö myöskäön siedö hänen uskonnollisia paasauksiaan, joilla nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
Oi kamala, miten paljon kirjoitusvirheitä 😁 Silmät alkavat olla väsyneet, samoin koko keho ja mieli.

Bonne nuit
 
On kyllä yritetty ja olen itsekin antanut palautetta, mm. kun oli jatkuvasti erään palstailijan kimpussa ja puolustin tätä.henkilöä. Hän kertii turhan avoimesti asioitaan täällä ja E. katsoi oikeudekseen riepotella tätä henkilöä mielensä mukaan.

Ebkö myöskäön siedö hänen uskonnollisia paasauksiaan, joilla nostaa itsensä muiden yläpuolelle.
Kaivelepa nyt sitten vanhoja. Onko se sun harrastuksesi? :cautious:

Mä en edelleenkään kadu sitä mitä siitä palstalaisesta 5-10 vuotta sitten kirjoitin, koska sillä meni niin lasun ja elsun tuolla puolen ja vauhti oli hurja. Ajattelin että joskus tuo ajaa päin seinää, kuvaannollisesti.

No, nyt on hänellä elämässään sen verran kovia aikoja, että olen hiljaa hänestä. Toivon ettet säkään alkaisi hänestä vängätä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Keski-ikäinen, ikäkriisinsä kanssa taisteleva nainen on kateellinen nuorelle, kauniille ja menestyvälle naiselle joka saa kaiken huomion. Ainoana heikon itsetunnon buustaamiskeinona etsii kovaan ääneen vikoja ja puutteita kyseisestä naisesta ja yrittää lietsoa muita naisia samaan.

Ei järin yllättävää, eikä ennennäkemätöntä naismaista käytöstä
Ap. vihaa kaikenikäisiä naisia.
Tuskin katuu tämän ketjun kirjoituksiaan.
 
vierailija
Marinilla on maaninen katse ja robottimaiseksi opittu elekieli. Kuka tahansa hänen pr-oppaansa oli, sietäisi saada huutia. Marin ei tähän mennessä ole saanut juurikaan aikaiseksi, naistenlehtiä ja asuvalintoja lukuunottamatta. En sanoisi etten voi sietää, mutta en äänestäkään. Mileestäni se aamupalagate demarilta oli viimeinen, maksattaa nyt kansalla ilmaisen virka-asuntonsa aamiaiset kun pitää Tampereella pääasuntoaan ja siitä tietenkin km-korvauksia haalii.
 
vierailija
Marinilla on maaninen katse ja robottimaiseksi opittu elekieli. Kuka tahansa hänen pr-oppaansa oli, sietäisi saada huutia. Marin ei tähän mennessä ole saanut juurikaan aikaiseksi, naistenlehtiä ja asuvalintoja lukuunottamatta. En sanoisi etten voi sietää, mutta en äänestäkään. Mileestäni se aamupalagate demarilta oli viimeinen, maksattaa nyt kansalla ilmaisen virka-asuntonsa aamiaiset kun pitää Tampereella pääasuntoaan ja siitä tietenkin km-korvauksia haalii.
Mitähän tähänkin purkaukseen kommentoisin.
Jos olisin viestin kirjoittaja, selaisin psykoterapeuttien yhteystietoja.
 
Marinilla on maaninen katse ja robottimaiseksi opittu elekieli. Kuka tahansa hänen pr-oppaansa oli, sietäisi saada huutia. Marin ei tähän mennessä ole saanut juurikaan aikaiseksi, naistenlehtiä ja asuvalintoja lukuunottamatta. En sanoisi etten voi sietää, mutta en äänestäkään. Mileestäni se aamupalagate demarilta oli viimeinen, maksattaa nyt kansalla ilmaisen virka-asuntonsa aamiaiset kun pitää Tampereella pääasuntoaan ja siitä tietenkin km-korvauksia haalii.
En muista kerronko nyt samaa kuin ketjun alkupuolella (joku tätä nostelee), mutta on Marin ihan miellyttäväkin.

Marinhan ON cool. Kaunis, ja usein kun näen sen kuvan niin laihduttamiseni saa potkua. Ja Marinilla oli hyvä linjaus se että ei kovin usein vaihtele lookiaan että ihmiset keskittyisi asiakysymyksiin.

Mutta sen boomeri-pilkka ja ajoittaiset tyylirepäisyt on pyllystä.
Miehensä on viestintäalan ammattilainen ja Marin tietää 101 % tarkkuudella miten nykynaisen "kuuluu" olla ja toimia.

Marin tietää että rajoja tulee rikkoa vain sen seuraavan askelen verran. Saa uudistajan arvonimen, mutta turvallisesti. Ei rikota vielä rajoja joita tulee rikkoa vasta vuonna 2025.

Mä en edelleenkään löydä Marinista mitään omintakeista. Rikkois oikeesti koodia, eli pistäis vaikka kansallispuvun päälle, tai kävis vaikka Perähikiän perinnemuseossa, niin se ois oikeesti repäisevää.
 

Yhteistyössä