MÄ EN TAJUA SITÄ ETTÄ JOS HARRASTAA SEKSIÄ JA EHKÄISEE.

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
..
naisen j amiehen välisen kanssa käymisen alkuperäinen tarkoitus on ollut lapsen siittäminen..se että se on niin hit.n mukavaa on vaan mukava plussa=)..mutta jos asian tarkoitus on tämä niin miten voi olla vahinko..
 
Jaska---
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
naisen j amiehen välisen kanssa käymisen alkuperäinen tarkoitus on ollut lapsen siittäminen..se että se on niin hit.n mukavaa on vaan mukava plussa=)..mutta jos asian tarkoitus on tämä niin miten voi olla vahinko..
Olet väärässä.

Naisen ja miehen välisen kanssakäymisen _alkuperäisestä_ tarkoituksesta on vähän vaikea puhua.

Yleensä eläimistä voidaan sanoa että tarkoitus on lisääntyä ja näin ihmiselläkin .. mutta ei voida jättää kulttuuri/evoluutiota huomiotta ja sanoa että seksin harrastamisen tarkoitus on lisääntyä ja sillä hyvä.
Koska tämä ei pidä paikkaansa, kuka tahansa näkee sen että ihmiset eivät harrasta seksiä sen takia, vaan useimmiten 99,9 prosenttia ajasta ihan jostain muusta syystä.

itseasiassa jos olisit ottanut asiasta selvää niin huomaisit että muilla lajeilla esimerkiksi naaraat eivät juuri pidä seksistä, eivät siis nauti siitä.
Tämä fakta itsessään jo kumoaa tämän vanhoillisen (uskonnon leimaaman) käsityksen siitä että seksin tarkoitus on lapsen teko.

Joten seksi ja siihen liittyvän nautinnon tarkoitus on joku muu kuin lisääntyminen, kenties parisuhteen lujittaminen tai mikä hyvänsä muu asia.
Lapsen siittämiseen ei tarvita nautintoa juurikaan.


Luulen että seksin tarkoitus on lähestulkoon täysin jotain muuta kuin lapsenteko, lapsentekoon käytetään tosin samaa mekanismia ja tekniikka.
Mutta siihen ne yhteneväisyydet jäävätkin.

Miksi muuten ihmiset jotka eivät voi saada lapsia harrastaisivat seksiä esim?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä sitten on vahinkoraskaus ellei juuri tuo? Se että puolison kanssa suihkussa käydessä liukkastui saippuaan ja pippeli vahingossa luiskahti pimppiin vai?
Vahinko tarkoittaa jotain tapahtumaa, joka ei ollut tarkoituksella tehty tai suunniteltu. Mutta, jos käyttää vaikka vanhentunutta kondomia niin se ei ole vahinko, vaan se on huolimattomuutta.
 
vahinko ja vahinko
aivan sama onko vahinko vai ei, sitä en ymmärrä miksi se pitää koko kylälle toitotttaa että tuo meidän pekkapaavo on sittten täysi vahinko. Harva lapsi syntyy vahingossa mutta alkunsa saa kai aika monet vahingossa. Mä ainakin vaikka mieluummin valehtelisin, että olen ottanut kierukan pois kuin tunnustaisin oman lapseni olevan vahinko.
 

Yhteistyössä