MÄ EN TAJUA SITÄ ETTÄ JOS HARRASTAA SEKSIÄ JA EHKÄISEE.

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Jaska---
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
on se periaatteessa vahinko raskaus mutta jokainen joka tietää miten lapsia tehdään ja osaa lukea ehkäisy pakkauksen tekstit niin ei voi täysin sanoa että se on vahinko..vain jos henkilön henkinen tila i anna ymmärtää että lapset tehdään niin tai esim ikänsäpuolesta , raiskatessa jne ..olis mun mielestä aito vahinko...ei se pippeli sinne koskaan muuten vahingossa mene..
Näinkin moni ajattelee.

Mutta kyllä raskaus voi olla vahinko jopa vaikka niin että ei käytä ehkäisyä.

Kriteerinä ei voi olla se että seksiä harrastaessa on _mahdollista_ tulla raskaaksi. Jos seksin harjoittamisen tarkoituksena ei ollut tuottaa jälkeläisiä mutta silti raskaantui niin se on vahinko, oli ehkäisyä tai ei.

Ei autolla ajaessakaan oleteta kokoajan että kohta sattuu kolari, kun se sattuu sitä kutsutaan vahingoksi, jos se tehdään tahallaan niin sitä kutsutaan vakuutuspetokseksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
on se periaatteessa vahinko raskaus mutta jokainen joka tietää miten lapsia tehdään ja osaa lukea ehkäisy pakkauksen tekstit niin ei voi täysin sanoa että se on vahinko..vain jos henkilön henkinen tila i anna ymmärtää että lapset tehdään niin tai esim ikänsäpuolesta , raiskatessa jne ..olis mun mielestä aito vahinko...ei se pippeli sinne koskaan muuten vahingossa mene..
Näinkin moni ajattelee.

Mutta kyllä raskaus voi olla vahinko jopa vaikka niin että ei käytä ehkäisyä.

Kriteerinä ei voi olla se että seksiä harrastaessa on _mahdollista_ tulla raskaaksi. Jos seksin harjoittamisen tarkoituksena ei ollut tuottaa jälkeläisiä mutta silti raskaantui niin se on vahinko, oli ehkäisyä tai ei.

Ei autolla ajaessakaan oleteta kokoajan että kohta sattuu kolari, kun se sattuu sitä kutsutaan vahingoksi, jos se tehdään tahallaan niin sitä kutsutaan vakuutuspetokseksi.
Nih.

Mun oma selitys olis ollu tyyliin miksi sitä kutsutaan vahingoksi jos kaataa lasin kumoon ruokapöydässä kun yrittää ottaa ketsuppia. Että jokainenhan tietää, että niin voi käydä. Mikä ihmeen vahinko se sitten on? Ei se lasi pöytään ole vahingossa laitettu, ihan tarkotuksellisesti.
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Ei autolla ajaessakaan oleteta kokoajan että kohta sattuu kolari, kun se sattuu sitä kutsutaan vahingoksi, jos se tehdään tahallaan niin sitä kutsutaan vakuutuspetokseksi.
No eihän sen vahinko olekaan jos autolla ajat ja sattuu kolari. Kun kerran tiesit, että autolla voi sattua kolari ja silti lähdit liikenteeseen... kolari on vahinko vain jos ei ollut tarkoitus edes ajaa autoa vaan vahingossa ajoit...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Onkos se sitten vahinkoraskaus, jos tarkoituksena on harrastaa peppuseksiä ja heppi lupsahtaakin väärään reikään, lasti lentää ja hedelmöitys tapahtuu? Vahingolta haiskahtaa! :xmas:
Ettei ois paska kun tuoksahtais? Se paska tuuri meinaan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
seksin harrastamiseen verrata hölmöt.
Jaa miksei? Jos tarkoitus on harrastaa seksiä ilman, että siittiö hedelmöittää munasolun, mutta ehkäisy ei toimikaan... Niin vahinkohan se on. Miten se muka ei ole vahinko? Missä se tarkoituksellisuus näkyy? Ei yhtään sen enempää ku jos ajaa autolla ja tulee kolari.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Onkos se sitten vahinkoraskaus, jos tarkoituksena on harrastaa peppuseksiä ja heppi lupsahtaakin väärään reikään, lasti lentää ja hedelmöitys tapahtuu? Vahingolta haiskahtaa! :xmas:
Ettei ois paska kun tuoksahtais? Se paska tuuri meinaan :xmas:
:LOL: :LOL:

Ap:n mielestä varmaan koko vahinko-sanapitäis poistaa kielestä, sillä vahinkojahan ei ole olemassaakaan! :D
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska---:
Ei autolla ajaessakaan oleteta kokoajan että kohta sattuu kolari, kun se sattuu sitä kutsutaan vahingoksi, jos se tehdään tahallaan niin sitä kutsutaan vakuutuspetokseksi.
No eihän sen vahinko olekaan jos autolla ajat ja sattuu kolari. Kun kerran tiesit, että autolla voi sattua kolari ja silti lähdit liikenteeseen... kolari on vahinko vain jos ei ollut tarkoitus edes ajaa autoa vaan vahingossa ajoit...

Uskomaton ajatuksen juoksu :LOL: :LOL: :LOL:
Ap:lle taitaa sattua aika vähän vahinkoja, hän ei taida tehdä yhtään mitään - kaikki kun on tarkoituksella tehtyä :saint:




 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Uskomaton ajatuksen juoksu :LOL: :LOL: :LOL:
Ap:lle taitaa sattua aika vähän vahinkoja, hän ei taida tehdä yhtään mitään - kaikki kun on tarkoituksella tehtyä :saint:
".. mä olen aapee, jolle ei koskaan tapahdu mitään.."

Hienoo, nyt soi joku kakka biisi päässä loppuillan :kieh:
 

Yhteistyössä