Mä en saa unta...

  • Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en mä kyl sais mitään nautintoa pakeista :|
eikun mä tarkotin sitä, mitä nautintoa se antaa sitte kun sä oot tullu kaapista :D että rakastatkin sitä edellee.. se ei vaan uskalla tehä alotetta sen asian suhteen, se on mies :snotty:
se ei tee aloitetta koska se ei halua mua enää. siksi se paneekin mun frendiä nyt. ite oikein pyysi multa et järkkään ne treffeille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en mä kyl sais mitään nautintoa pakeista :|
eikun mä tarkotin sitä, mitä nautintoa se antaa sitte kun sä oot tullu kaapista :D että rakastatkin sitä edellee.. se ei vaan uskalla tehä alotetta sen asian suhteen, se on mies :snotty:
se ei tee aloitetta koska se ei halua mua enää. siksi se paneekin mun frendiä nyt. ite oikein pyysi multa et järkkään ne treffeille.
aaaaa,mä aattelin et sä piruuttas ne naitatit yhteen.. no shitte asia on aivan eri.. paitti jos se sun kaveris ei oo samanlainen peto sängyssä ku sinä ;)

No joo.. koitahan unohtaa moinen sonnimus :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
aaaaa,mä aattelin et sä piruuttas ne naitatit yhteen.. no shitte asia on aivan eri.. paitti jos se sun kaveris ei oo samanlainen peto sängyssä ku sinä ;)

No joo.. koitahan unohtaa moinen sonnimus :$
sonnille kyllä seksi kelpaa minun kanssani yhä mutta parisuhteeseen ei kuulemma ole mahdollisuuksia.
yritän kyllä unohtaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
aaaaa,mä aattelin et sä piruuttas ne naitatit yhteen.. no shitte asia on aivan eri.. paitti jos se sun kaveris ei oo samanlainen peto sängyssä ku sinä ;)

No joo.. koitahan unohtaa moinen sonnimus :$
sonnille kyllä seksi kelpaa minun kanssani yhä mutta parisuhteeseen ei kuulemma ole mahdollisuuksia.
yritän kyllä unohtaa :(
Ai prkl, että miehet on oikeesti sikoja... |O
Miulla on täällä just samanmoinen tapaus.. :kieh: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:
Mut ajatellaan Fjonga positiivisesti.. heti ku on saanu munaa nii voi sanoa "heippa", eikä tarvii kattella niitä makaamassa soffilla piereskelemässä ja paskomassa lattioille.. :D
:LOL: mä muistan tämän aina kun alkaa ahistamaan seurusteluelämä! sinkkuus on pop, ku aina jaksais ajatella sen niin positiivisesti :p
 

Yhteistyössä