Mä en saa unta...

  • Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
yritäppä ajatella huonoja puolia ku se on mun paras pano :snotty:
JAAAA, no toi muuttaakin asian :snotty:

Yks kysymys, MIKSI TEIT NIIN??? :D
homma kusi meillä jo huhtikuussa. oisin halunnu vakavampaa ja luulinki et meillä oli sellainen juttu kun se oli kaiken vapaa-aikansa mun luona. se veti pakit päälle kun sanoin sen ääneen :'( siitä asti ollaan vaan pantu toisinaan, kun hän ei halunnut vain lopettaa kaikkea "kivaa" mitä meillä oli. olen kuulemma senkin paras pano...
noh kun tuntui muutenkin niin ahdistavalta niin ajattelin että tuo olisi viimeisin kikka mitä voisin yrittää kun ei muuten tunnu pääsevän yli. eipä oo vielä auttanu :headwall:
ikinä en missään tapauksessa myönnä sille et mulla on tunteita vieläkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
yritäppä ajatella huonoja puolia ku se on mun paras pano :snotty:
JAAAA, no toi muuttaakin asian :snotty:

Yks kysymys, MIKSI TEIT NIIN??? :D
homma kusi meillä jo huhtikuussa. oisin halunnu vakavampaa ja luulinki et meillä oli sellainen juttu kun se oli kaiken vapaa-aikansa mun luona. se veti pakit päälle kun sanoin sen ääneen :'( siitä asti ollaan vaan pantu toisinaan, kun hän ei halunnut vain lopettaa kaikkea "kivaa" mitä meillä oli. olen kuulemma senkin paras pano...
noh kun tuntui muutenkin niin ahdistavalta niin ajattelin että tuo olisi viimeisin kikka mitä voisin yrittää kun ei muuten tunnu pääsevän yli. eipä oo vielä auttanu :headwall:
ikinä en missään tapauksessa myönnä sille et mulla on tunteita vieläkin!
Tyypillistä miestä. Sen oon oppinut, että kannattaa vaan olla ja ihmetellä, jos alkaa tunteista puhumaan niin miehellä iskee paniikki. Joko sun pitää vaan koittaa kertakaikkiaan unohtaa se heebo, tai sit sanot suoraan sille et "rakastan sua, oon hulluna suhun, en voi elää ilman sua, haluan et nussit mut joka ilta tajuttomaks" :D Tai hukkaa vaan sen numero :whistle:
 
unohtaisin heti ku vaan tietäs miten se tapahtuis mahdollisimman nopeeta. sitä ei voi tuosta vain deletoida mun elämästä kun se on joka puolella. mesessä, irc-galleriassa, naamakirjassa jopa samassa työpaikassa toisinaan. jos netissä estän sen kaikin tavoin enkä vastaa luuriin niin sit joutusin selittään sille että miksen enkä mä todellakaan meinaa sanoo sille et rakastan sitä :D :D :D hullu ku ees yllytät mua tuommoseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
joutusin selittään sille että miksen enkä mä todellakaan meinaa sanoo sille et rakastan sitä :D :D :D hullu ku ees yllytät mua tuommoseen!
Hei, just ton takia, nyt estät sen joka paikasta, et vastaa etkä mitään, sitten kun on hetken ihmetellyt niin pamautat päin pläsiä että perkeleen sonni, tajua ny jo kuin paljon mie haluun siun isoo kyrpää miun sissää joka ehtoo :D Ja jos et haluu sammaa nii pysy sitten majassas mutta älä ota mitään yhteyttä :D

B) :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
joutusin selittään sille että miksen enkä mä todellakaan meinaa sanoo sille et rakastan sitä :D :D :D hullu ku ees yllytät mua tuommoseen!
Hei, just ton takia, nyt estät sen joka paikasta, et vastaa etkä mitään, sitten kun on hetken ihmetellyt niin pamautat päin pläsiä että perkeleen sonni, tajua ny jo kuin paljon mie haluun siun isoo kyrpää miun sissää joka ehtoo :D Ja jos et haluu sammaa nii pysy sitten majassas mutta älä ota mitään yhteyttä :D

B) :xmas:
LOL :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
joutusin selittään sille että miksen enkä mä todellakaan meinaa sanoo sille et rakastan sitä :D :D :D hullu ku ees yllytät mua tuommoseen!
Hei, just ton takia, nyt estät sen joka paikasta, et vastaa etkä mitään, sitten kun on hetken ihmetellyt niin pamautat päin pläsiä että perkeleen sonni, tajua ny jo kuin paljon mie haluun siun isoo kyrpää miun sissää joka ehtoo :D Ja jos et haluu sammaa nii pysy sitten majassas mutta älä ota mitään yhteyttä :D

B) :xmas:
LOL :LOL: :LOL: :LOL:
älä siä yhtää lollottele :D nyt teet noin tai unohdat sen sonnis :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:
:D Enpä taida vielä uskaltaa avautua... tulleep muuten varmaan semmosta tekstiä että oksat pois!
Mut jatka sie vaan ku pääsit jo hyvään vauhtiin!
Bongasin sut naamakirjasta! B)
en mä halua olla ainut purkautuja :D
prkl kohta on valomerkki ja mitäs sitten |O :headwall:
miten sä nyt silleen bongasit :whistle: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
älä siä yhtää lollottele :D nyt teet noin tai unohdat sen sonnis :p
taidan mielummin matkustaa kiinaan :xmas: tiedän että yksi sen exä haikailee sen perään. en halua antaa sille kusipäälle samaa nautintoa minusta. mielummin esitän ettei tunnu missään ja valitan sitten täällä teille :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:
:D Enpä taida vielä uskaltaa avautua... tulleep muuten varmaan semmosta tekstiä että oksat pois!
Mut jatka sie vaan ku pääsit jo hyvään vauhtiin!
Bongasin sut naamakirjasta! B)
en mä halua olla ainut purkautuja :D
prkl kohta on valomerkki ja mitäs sitten |O :headwall:
miten sä nyt silleen bongasit :whistle: :saint:
No valomerkin jälkeen on tietenki jatkot...
Mut voisithan sie kokeilla siihen sonniin taas toisenlaistaki lähestymistapaa... jos kuule oisit sille ensin hyvää kaveria ja sit pamautat jossain julkisella paikalla rakkauden tunnustukset nii kyllähän se katoaa, ni ei sit sun tarvii miettiä enää.. mut tuossahan on sitte se toinenki vaihtoehto.. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
älä siä yhtää lollottele :D nyt teet noin tai unohdat sen sonnis :p
taidan mielummin matkustaa kiinaan :xmas: tiedän että yksi sen exä haikailee sen perään. en halua antaa sille kusipäälle samaa nautintoa minusta. mielummin esitän ettei tunnu missään ja valitan sitten täällä teille :kieh:
mut aattele mitä nautintoa se antais sulle..jos sil vaan ei oo pokkaa "tulla takas" :whistle:

ota samalla toinenki lippu kiinaan, mennään paneen pikkukiinalaisten päät pyörälle :D kirjaimellisesti! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KikkaKakkonen:
No valomerkin jälkeen on tietenki jatkot...
Mut voisithan sie kokeilla siihen sonniin taas toisenlaistaki lähestymistapaa... jos kuule oisit sille ensin hyvää kaveria ja sit pamautat jossain julkisella paikalla rakkauden tunnustukset nii kyllähän se katoaa, ni ei sit sun tarvii miettiä enää.. mut tuossahan on sitte se toinenki vaihtoehto.. :snotty:
uskokaa rakkaat palstasiskot. en tunnusta rakkauttani :D
 

Yhteistyössä