Okei.Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Mitä on tapahtunut? Laita vaikka yv jos haluat :hug:
Kirjaudu uudelleen sisään..Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Se herjaa, etten oo kirjautunut sisään. :|
Voi ei, mikäs nytten? *kaappaa fjongan tissien väliin* kerro mantsulleAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en minäkään saa unta... ahistaa |O
meni vissiin taas päivä kun en ajatellu yhtä ihmistä :| nyt ahistaa kun mietin mitä se touhuaa parhaillaan baarissa mun frendin kans... ja itse vielä ne naitin yhteen jotta pääsisin siitä yli :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Voi ei, mikäs nytten? *kaappaa fjongan tissien väliin* kerro mantsulleAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en minäkään saa unta... ahistaa |O
Tuttu tunne :'( Toi on just niitä juttuja mitä ei koskaan kannattais tehdä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:meni vissiin taas päivä kun en ajatellu yhtä ihmistä :| nyt ahistaa kun mietin mitä se touhuaa parhaillaan baarissa mun frendin kans... ja itse vielä ne naitin yhteen jotta pääsisin siitä yli :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Voi ei, mikäs nytten? *kaappaa fjongan tissien väliin* kerro mantsulleAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en minäkään saa unta... ahistaa |O
jotain edistystä ehkä kun ehtona oli sille kundille et jos saan sen muijan sen kans treffeille niin se alkaa mulle seksiorjaksi. se suostui siihen. nyt mun ei tee mieli soittaa kun tuntuu että pakotan sen :headwall: ja toisaalta taas |OAlkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Tuttu tunne :'( Toi on just niitä juttuja mitä ei koskaan kannattais tehdä :snotty:
Juu, lähetin yv:tä.Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Kirjaudu uudelleen sisään..Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Se herjaa, etten oo kirjautunut sisään. :|
Vastasin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Juu, lähetin yv:tä.Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Kirjaudu uudelleen sisään..Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Se herjaa, etten oo kirjautunut sisään. :|
Heh, kysy ihan suoraa et vieläkö olis halukasta seksiorjaa tarjolla Tiiät vissiin sitten vastauksesta onko pakottamista vai eiAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:jotain edistystä ehkä kun ehtona oli sille kundille et jos saan sen muijan sen kans treffeille niin se alkaa mulle seksiorjaksi. se suostui siihen. nyt mun ei tee mieli soittaa kun tuntuu että pakotan sen :headwall: ja toisaalta taas |OAlkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Tuttu tunne :'( Toi on just niitä juttuja mitä ei koskaan kannattais tehdä :snotty:
höh, :hug: mehän ei mitään säälimunaa huolita, vai mitäAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en kysy :| siinä on pari juttua minkä takia se ei kertois totuutta tai tulisi kaikesta huolimatta.
ei todellakaan :kieh: ku sais vielä tunteet tapettua mahdollisimman pian :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:höh, :hug: mehän ei mitään säälimunaa huolita, vai mitäAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en kysy :| siinä on pari juttua minkä takia se ei kertois totuutta tai tulisi kaikesta huolimatta.
Niiiiiin, se on sit se toinen juttu mikä onki sitte hivenen vaikeempi.. mut ajan kanssa, ja koittaa ajatella niitä huonoja puolia siitä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei todellakaan :kieh: ku sais vielä tunteet tapettua mahdollisimman pian :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:höh, :hug: mehän ei mitään säälimunaa huolita, vai mitäAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:en kysy :| siinä on pari juttua minkä takia se ei kertois totuutta tai tulisi kaikesta huolimatta.
JAAAA, no toi muuttaakin asian :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:yritäppä ajatella huonoja puolia ku se on mun paras pano :snotty:
Kuten myös. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Vastasin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Juu, lähetin yv:tä.Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:Kirjaudu uudelleen sisään..Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Se herjaa, etten oo kirjautunut sisään. :|