Mä en saa unta...

  • Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en minäkään saa unta... ahistaa |O
Voi ei, mikäs nytten? *kaappaa fjongan tissien väliin* kerro mantsulle :p
meni vissiin taas päivä kun en ajatellu yhtä ihmistä :| nyt ahistaa kun mietin mitä se touhuaa parhaillaan baarissa mun frendin kans... ja itse vielä ne naitin yhteen jotta pääsisin siitä yli :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en minäkään saa unta... ahistaa |O
Voi ei, mikäs nytten? *kaappaa fjongan tissien väliin* kerro mantsulle :p
meni vissiin taas päivä kun en ajatellu yhtä ihmistä :| nyt ahistaa kun mietin mitä se touhuaa parhaillaan baarissa mun frendin kans... ja itse vielä ne naitin yhteen jotta pääsisin siitä yli :headwall:
Tuttu tunne :'( Toi on just niitä juttuja mitä ei koskaan kannattais tehdä :whistle: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Tuttu tunne :'( Toi on just niitä juttuja mitä ei koskaan kannattais tehdä :whistle: :snotty:
jotain edistystä ehkä kun ehtona oli sille kundille et jos saan sen muijan sen kans treffeille niin se alkaa mulle seksiorjaksi. se suostui siihen. nyt mun ei tee mieli soittaa kun tuntuu että pakotan sen :headwall: ja toisaalta taas |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Tuttu tunne :'( Toi on just niitä juttuja mitä ei koskaan kannattais tehdä :whistle: :snotty:
jotain edistystä ehkä kun ehtona oli sille kundille et jos saan sen muijan sen kans treffeille niin se alkaa mulle seksiorjaksi. se suostui siihen. nyt mun ei tee mieli soittaa kun tuntuu että pakotan sen :headwall: ja toisaalta taas |O
Heh, kysy ihan suoraa et vieläkö olis halukasta seksiorjaa tarjolla :whistle: Tiiät vissiin sitten vastauksesta onko pakottamista vai ei ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
en kysy :| siinä on pari juttua minkä takia se ei kertois totuutta tai tulisi kaikesta huolimatta.
höh, :hug: mehän ei mitään säälimunaa huolita, vai mitä ;)
ei todellakaan :kieh: ku sais vielä tunteet tapettua mahdollisimman pian :snotty:
Niiiiiin, se on sit se toinen juttu :whistle: mikä onki sitte hivenen vaikeempi.. mut ajan kanssa, ja koittaa ajatella niitä huonoja puolia siitä.. :/
 

Yhteistyössä