Mä en saa mitään aikaiseks, mitä haluan saada

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
en tiedä onko liika töitä minulla kun en vaan saa. Saksassakin olisi pitänyt olla 2vkoa sitten... sovitin että tun myöhemmin... kaupojen teko venyy.... Talossakin remppaa, huomenna klo 7 ihmisiä. Miehen kans projeektit kokoajan päällä. Muutkin asiat teen ja vielä 3s yritys pikkuhiljaa sunnitelen toisen firman kaa, en tee muuta kun kokouksissa juoksen. Siis huhaah. Nyt taas pakko kahvia saada että voin jotain jatka ja myöhemmin mennä ees 4-5tuntia nukkua:xmas:
 
Tiedän tuon tunteen - sen takia mä lopetin yrittämisen.
Aina hirveä kiire, kokouksia, tapaamisia ja aina kaasu pohjassa ja myöhässä.
Kauheasti kaikkea hommaa yhtäaikaa, mutta kun ei tiedä, mitä tehdä ensiksi ja sitten ei saa kunnolla mitään aikaan.
Tsemppiä!
 
oomg
en tiedä onko liika töitä minulla kun en vaan saa. Saksassakin olisi pitänyt olla 2vkoa sitten... sovitin että tun myöhemmin... kaupojen teko venyy.... Talossakin remppaa, huomenna klo 7 ihmisiä. Miehen kans projeektit kokoajan päällä. Muutkin asiat teen ja vielä 3s yritys pikkuhiljaa sunnitelen toisen firman kaa, en tee muuta kun kokouksissa juoksen. Siis huhaah. Nyt taas pakko kahvia saada että voin jotain jatka ja myöhemmin mennä ees 4-5tuntia nukkua:xmas:
Etkä ole tehnyt elämässäsi päivääkään rehellistä verotettavaa työtä. Koeta kestää.
 
Venakko Milanna
Tiedän tuon tunteen - sen takia mä lopetin yrittämisen.
Aina hirveä kiire, kokouksia, tapaamisia ja aina kaasu pohjassa ja myöhässä.
Kauheasti kaikkea hommaa yhtäaikaa, mutta kun ei tiedä, mitä tehdä ensiksi ja sitten ei saa kunnolla mitään aikaan.
Tsemppiä!
Kiitos:)

Onneks 2 yritystä on helpoja, ainakin minulle, mutta 1 uus on vaikea, vaati työtä liikakin, mutta kannattava, ainakin näin luulen. Silti mä ajon järjestä itselle vapaat päiväät. Tykkään tehdä työtä ja paljon, mutta aivoille välillä pakko levätä... ehkä kun vielä kämpän remontti valmistu niin helpompi tulee olemaan
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
sori
Sori, mutta vaikutat todella maaniselta, eli haalit aivan liikaa hommia. Ei mikään ihme ettet ehdi kaikkea tehdä. Miksi et keskittyisi nyt enemmän lapsiisi, kun vauvakin on vielä pieni? Töitä ehtii kyllä tehdä myöhemminkin.
 
"nainen"
Totuus kyllä on, että Venakko ja sen duunari koko ajan vaan kännää. Leikkii kiireitä, koska on maaninen. Siksi kaupat ei ole edes avautunut, vaikka avajaisiakin kännättiin oikein poliisin voimalla.
 
Keittiönoita
Silloin, kun mulla oli vielä koira, ja joskus tuntui, että tekemättömiä asioita on enemmän kuin oli aikaa, otin vain aikalisän. Pistin kännykän kiinni ja lähdin koiran kanssa vähintään tunniksi lenkille. Kummasti ne ajatukset luonnossa samoillessa kirkastuivat ja kotiin palatessani tiesin, mistä hommasta aloitan ja minkä homman voin siirtää myöhemmäksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
sori
Ap, luepa tämä ajatuksen kanssa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mania

Nimittäin tiedän ihmisen jolla oli mania ja juttusi kuulostavat erittäin tutuilta. Tosin maaninen ihminen ei usko eikä tunnusta että hänessä olisi mitään "vikaa", mutta mieti silti asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26720385:
Silloin, kun mulla oli vielä koira, ja joskus tuntui, että tekemättömiä asioita on enemmän kuin oli aikaa, otin vain aikalisän. Pistin kännykän kiinni ja lähdin koiran kanssa vähintään tunniksi lenkille. Kummasti ne ajatukset luonnossa samoillessa kirkastuivat ja kotiin palatessani tiesin, mistä hommasta aloitan ja minkä homman voin siirtää myöhemmäksi.
Keittis on asian ytimessä. Luonnossa liikkuminen paitsi piristää mieltä, laittaa myös asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Ajatukset kirkastuu. Suosittelen ehdottomasti aikalisää jos noin takkuaa.
 
Venakko Milanna
Keittiönoita oot oikeassa:D

Mutta mä nyt rauhoituin sillä tavalla että menin yläkertaan parvekelle, terassille istumaan kahvin kaa, mietinyt mistä aloitan ja nyt teen työt yläkerrassa, kun tiedän mist aloitan, teen 2 tuntia työt ja nukkumaan, huomenna crazy day again
 
"vieras"
Niin, minä aikoinaan, esimiehenä työssä, opiskelin lisää työn ohella, kroppa piti olla kunnossa ja juoksin jumpasta toiseen,sosiaalisesti aktiivi piti myös olla, elämä oli kellotettu...kunnes tajusin että lapset pieniä vain kerran, ei tarvitse suorittaa ja juosta pakoon arkea, pysähdyin, irtisanouduin työstäni ja lähdin muihin töihin, otin iisimmin itseni kanssa ja aloin nauttia elämästä ihan eritavalla, kiitän ikuisesti sitä hetkeä kun tajusin tämän. Lapset ei tosiaan ole kanssasi kuin pienen hetken, niitä vuosia ei saa takaisin myöhemmin.
 
Fani 27v
Kiitos:)

Onneks 2 yritystä on helpoja, ainakin minulle, mutta 1 uus on vaikea, vaati työtä liikakin, mutta kannattava, ainakin näin luulen. Silti mä ajon järjestä itselle vapaat päiväät. Tykkään tehdä työtä ja paljon, mutta aivoille välillä pakko levätä... ehkä kun vielä kämpän remontti valmistu niin helpompi tulee olemaan
Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu! Tsemppiä, "Leena"!
 
"vieras"
Miloin viimeksi Venakko olet viettänyt KOKO PÄIVÄN lastesi kanssa? enkä tarkoita niitä päiviä kun raahaat heitä puoliväkisin mukana omissa menoissasi ja sitten täällä valitat kun lapset huutaa nälissään auton takapenkillä. Milloin teillä on ollut kokonainen päivä vain perheen kesken ilman hoitajia ja "työjuttuja". Itse en voisi pienen vauvan äitinä elää tuollaista elämää,lähes päivittäin vauva vaan tyrkätään hoitajalle että äiti voi tehdä bisneksiä ja bailata....isommat lapsesi menevät taas pian kouluun,hekin ehkä haluisivat viettää vielä mukavia kesäoma päiviä äitinsa kanssa...
 

Yhteistyössä