Mä en oo vielä tähän päivään mennessä keksinyt äp:n haalarin käyttötarkoitusta?

• Viestiketjun aloittaja ei tajuu
  • Ensimmäinen viesti
ei tajuu
Siis sen toppahaalarin..ei ymmärrä ei..siis sehän on niin suuri, että pikku vauva "hukkuu" sinne ja sit ku se ehkä ois sopiva, ni lapsi siinä iässä, et tutkii maata yms.eikä tod.oo enää mikään hyvä siihen takoitukseen..No kertokaa ny tyhmälle???

sama täällä
meillä kans 1v3kk ja vielä mahtuu. Tyttö kävelee, joten menee hyvin. Pääosin vaunuillessa ja kaupassa. Eli reimatec, kun mennään pulkkamäkeen yms... :))) En olis uskonut, että mahtuu vielä päälle, mutta hyvin menee. Meillä aika lyhyt lapsonen kyllä.

no
se on tarkotettu kylmänä vuodenaikana puettavaksi lapsen päälle. mittatilausmallistoa tuskin koskaan äitiyspakkauksesta tulee, joten jos oma lahjana saamasi haalari tuntuu käsittämättömältä anna ihmeessä se kaikessa hiljaisuudessa eteenpäin. olen vuorenvarma että joku sille käyttötarkoituksen keksii.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Sinun lapset ovat syntyneet väärään vuodenaikaan
No mikäs vuodenaika ois hyvä haalarin kannalta?:)
Meillä ainakin oli kovalla käytöllä elokuussa syntyneellä vauvalla silloin ekana talvena (oli silloin kokoa 80 cm). Ja taisi vielä toisen talven alussakin mahtua vaunuihin päälle, kun nukkui päikkäreitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:
Siis sen toppahaalarin..ei ymmärrä ei..siis sehän on niin suuri, että pikku vauva "hukkuu" sinne ja sit ku se ehkä ois sopiva, ni lapsi siinä iässä, et tutkii maata yms.eikä tod.oo enää mikään hyvä siihen takoitukseen..No kertokaa ny tyhmälle???
Meillä esikoinen on syntyny marraskuussa, ja sinä talvena kun täytti vuoden, niin käytti sitä. hyvinhän tuo palveli!

vieras
meidän poitsu syntyi kesäkuussa, ja haalari meni mainiosti koko ekan talven. oli kivan värinen, lämmin ja pehmeä. jos äitiyspakkauksen kamppeille ei keksi käyttöä, voi jättää pakkauksen ottamatta tai lahjoittaa itselleen turhat tavarat eteenpäin :)

mömmeli
meillä kanssa lähes päivittäin käytössä, kun vaunuilla kuljeltaan tai pikkuinen on päikkäreillä. Mun mielestä ainakin meidän puku (äp 2008) on tosi söpö peruspuku. puin pienen siihen jo muutaman viikon ikäisestä, vaikka oikeastaan silloin "makuupussina" toimikin. =)

Vieras
Meillä on maaliskuun loppupuolella syntynyt vauva. Viimetalven rippeissä se toimi hyvin pienen vauvan makuupussina. Nyt se on ihan haalarina ja kohta se meneekin pieneksi, mutta ehkäpä me pärjätään sillä tämä talvi loppuun. Lapsi on jo noin 72 cm, mutta kyllä tuo puku menee, vaikka onkin kokoa 68 cm, riippuu niin paljon vartalonmallistakin tuo mahtuminen.

Lapsi konttaa ja seisoo. Minulla ei ole kiire laskea häntä ulkoilemaan maahan. Ulkona nukkuu pitkät päikkärit, kun isommat lapsemme leikkivät.

kysyn
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä on maaliskuun loppupuolella syntynyt vauva. Viimetalven rippeissä se toimi hyvin pienen vauvan makuupussina. Nyt se on ihan haalarina ja kohta se meneekin pieneksi, mutta ehkäpä me pärjätään sillä tämä talvi loppuun. Lapsi on jo noin 72 cm, mutta kyllä tuo puku menee, vaikka onkin kokoa 68 cm, riippuu niin paljon vartalonmallistakin tuo mahtuminen.

Lapsi konttaa ja seisoo. Minulla ei ole kiire laskea häntä ulkoilemaan maahan. Ulkona nukkuu pitkät päikkärit, kun isommat lapsemme leikkivät.
Saako kysyä, ulkoileeko lapsi siis vain sylissä tai vaunuissa?

...
Meillä sitä on kyllä käytetty jokaisella viidellä lapsella. Marraskuussa syntyneellä vasta seuraavana talvena, mutta näillä muilla keväällä (maalis-toukokuu) syntyneillä ekana talvena.

Mä en ottanu äp-pakkausta mut jos olisin niin varmana olis ollu käytössä haalarikin! Nyt on ollu koko talven käytössä just kokoa 68 sellanen "hyödytön riepu" joka ei pidä tuulta tai vettä tai likaa ;) Ku ei tällanen alle 8 kk sellasta tecciä tarvii ;)

Yhteistyössä