mä en kyllä oikeasti usko että se yks palstalainen on oikeustieteen lääkäri!

• Viestiketjun aloittaja JOO
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kyllä hän nyt vaan on. Blume on 30-vuotias.
Ei ole voinut lukea oikeuslääkäriksi siinä ajassa, ainakaan Suomessa. Fakta. Ja hän on pyöräyttänyt muksunkin siinä välissä... Ja tytsi, miksi puolustat Blumea, taisi sinuakin kusettaa, eikös hän ole hävinnyt sun mesestäsi kuin tuhka tuuleen?

ap
mäkin olen 25v ja filosofianmaisteri toiselta ammatiltani ensimmäinen ammattini on aivokuorien kiiruurkki ja kolmas ammattini on endogrinologi..
en vaan asu suomessa vaan asun parsseloonassa

kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MISTÄ sä tytsi sen varmasti tiedät? mietippäs vähän kauanko lääkäri opinnot kestää ja laskeskele siihen erikoistumiset päälle.
eiköhän se suomessa ole kork. 6+3v, että kyllä 30vuotias voi hyvinkin olla

hmm
Tästä on muutaman kerran täällä keskusteltu. Ei olisi onnistunut tuo, vaikka olisi päässyt lukiosta 17-vuotiaana pois. Suomessa kuitenkin kestää yli 12 vuotta päästä oikislääkäriksi. Siinä välissä blume on pyöräyttänyt lapsen sekä asunut Italiassa. No, kukin tavallaan.

vieras
En minäkään. Ja naurattaa tuo tytsin sinisilmäisyys. Muistanpa eräänkin jolla oli kokonainen elämä netissä ja hänen luonaan kävi ihan vierailulla eräs toinen palstalainen ( ei kaksplus ) joka uskoi vielä senkin jälkeen tapaukseen.

mahtaa
olla näitä netti feikki persoonia ja tytsi mennyt hyvä uskoisena uskomaan ja nyt ylpeilee kun tietää hänestä niin paljon. voi teitä hölmöjä kun kaiken uskotte mitä täälä sanotaan.

mahtaa
olla näitä netti feikki persoonia ja tytsi mennyt hyvä uskoisena uskomaan ja nyt ylpeilee kun tietää hänestä niin paljon. voi teitä hölmöjä kun kaiken uskotte mitä täälä sanotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tästä on muutaman kerran täällä keskusteltu. Ei olisi onnistunut tuo, vaikka olisi päässyt lukiosta 17-vuotiaana pois. Suomessa kuitenkin kestää yli 12 vuotta päästä oikislääkäriksi. Siinä välissä blume on pyöräyttänyt lapsen sekä asunut Italiassa. No, kukin tavallaan.
Missään ei ole kai kuitenkaan sanottu, että hän olisi opiskellut nimenomaan Suomessa?

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Missään ei ole kai kuitenkaan sanottu, että hän olisi opiskellut nimenomaan Suomessa?
Italiassa kesti saman aikaa opiskella ;) Tämänkin otti palstalainen selville

vieras
jep, näin se silloin laskettiin.

ap
no täytyy munkin myöntää että galleriassa uskoin ihan täysin 2 kertaa eri tyyppeihin jota ei siten lopulta ollutkaan. toisen jopa tapasin ja myötäelin hänen suruaan lapsensa kuoltua mutta eipä sitä lastakaan ollut. sitä en tiedä mihin kaikki ne lahjat ja kukkapuskat meni mitä hälle lähetin..netissä on niin helppoa kusettaa..

vieras
Hän meni 6-vuotiaana kouluun ja kävi lukion kahdessa vuodessa. Sen hän on täälläkin kertonut. :) En kerro mitään, mitä hän ei ole itse sanonut.
Hoh hoh.... Ja missäs Blume nyt on? Niinpä niin.

viera
Hän meni 6-vuotiaana kouluun ja kävi lukion kahdessa vuodessa. Sen hän on täälläkin kertonut. :) En kerro mitään, mitä hän ei ole itse sanonut.
Olet sä kyllä sitten pöljä ihminen :D
Kaiken nielet tuosta vaan.

vieras
Uskon kyllä, että hänen isänsä on (jota hän suuresti ihailee), mutta en usko että hän itse on. Tietää siis niistä asioista isänsä kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MISTÄ sä tytsi sen varmasti tiedät? mietippäs vähän kauanko lääkäri opinnot kestää ja laskeskele siihen erikoistumiset päälle.
meinaatko että ei voi olla 30v ja lääkäri :D mulla oli tykäkaverina nuorempikin. eikä ollut kandi.

vieras
+ muksu vielä siihen? Ja silti oikeuslääkäri? Juu juu :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä