Mä en kestä noita esimurrosikäisiä........... ARGH.......

  • Viestiketjun aloittaja ei jymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
ei jymmärrä
Ulkona 10 astetta pakkasta, menevät isän kaa lähes keskelle metsää hommiin kolmeks tunniks... ni kauhee narina vaatteista... ei kehtaa laittaa sitä tätä tai tota... Tyttö meinas lähtee noilla hemmetin kangastossuila... ku ei kehtaa laittaa viimevuotisia punaisia Viking goreja... Nyt veti sit jotku vuorittomat nahkasaappaat jalkaan, jossa pieni korkokin...

Kuka ne punaiset kengät näkee siellä metsässä... joku lintu vai?

Poika taas pukee parhaimpia mageimpii uusimpia vaatteitaan, varmaan joo sinne kannattaakin laittaa ku ne menee taatusti likaisiksi ellei sitten rikkikin....

Mä en kestä...

Tytöllä oli jo toppahousut jalassa, mut sit laittoi kuitenkin farkut, alla pitkikset....

Mä en tajuu enkä ymmärrä... palelluttakoon ittensä.........
 
Onneksi meidän tyttö on vielä 2v ;) Mut kyl noiden poikienkin kanssa on nyt saanut (olisi pitänyt olla) tarkkana. Toinen ilmoitti alkuviikosta, että tarkeneehan sielä vielä lippiksellä... mä en ollut yhtään huomannut, että on mennyt kouluun lippiksellä, olen ollut siinä uskossa, että pipo on ollut päässä :whistle: Toiselle taasen olen sanonut, että sitä huonompaa takkia pitää koulussa, jotta se parempi säilyy puhtaana/ehjänä muita menoja varten... joka päivä olen huomannut sen paremman takin poistuneen naulakosta.
 

Yhteistyössä