Mä en kehtanut mennä ees keskustaan tänään:(

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Olen toiminimellä töissä ja en tiedä mitä tarkaan kela maksaa,enkä tiedä mikä päätös tulee kun olen nyt töissä
Jos olet toiminimella, niin olethan muistanut yel:in ja ennakkoveron! Ettei tule sitten surullisia yllätyksiä. Tai noh, verothan tulee sitten mätkyinä ja hyvä jos olet jo varautunut. Ja muista myös, että olet kirjanpitovelvollinen (yksikertoinen kirjanpito riittää).
joo mä tiedän jo ne kaikki asiat :D
Hyvä-hyvä :) Oletko muuten myös alv-velvollinen?
 
vieras
No hyvä että olet ottanut asioista selvää, ettei sitten sitten tarvi itkeä mätkyistä- mä luulen kyllä että suurin osa stripparin ansioista on pimeää rahaa asiakkaalta ja itse omistjan maksama oikea palkka on mitättömän pieni. Ei niillä strippiklubin omistajilla ole varaa maksaa useammalle stripparille 500-1000 euroa/ilta. Klubin oistajien ansiot tulee pääsymaksuista ja drinkeistä- tyttöjen tipeistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No hyvä että olet ottanut asioista selvää, ettei sitten sitten tarvi itkeä mätkyistä- mä luulen kyllä että suurin osa stripparin ansioista on pimeää rahaa asiakkaalta ja itse omistjan maksama oikea palkka on mitättömän pieni. Ei niillä strippiklubin omistajilla ole varaa maksaa useammalle stripparille 500-1000 euroa/ilta. Klubin oistajien ansiot tulee pääsymaksuista ja drinkeistä- tyttöjen tipeistä.
Tottakai drinkeistä,privateistä,oikea rahaa ja hyvää rahaa tulee,mutta näistäkin on pakollista maksaa veroja mä maksan ihan kaikista veroja kun olen toimen nimellä
 
vieras
Menee nyt alkuperäisen aiheen vierestä, mutta kun ootte niin paljon jauhaneet tuosta Savannan työstä, niin tuntuu, että osa on vähän kateellisia, kun "ulkkis" vähän keikuttaa persettä ja tienaa itelleen nahkasohvat, remontit ja omakotitalot... teidän ukkojen rahoilla...

Tiedän miten paljon stripparit voi tienata, kun kaveri on töissä strippibaarissa tarjoilijana ja on kertonut monet kerrat, kuinka nämä tytöt tulee töihin hulppeilla autoilla, merkkivaatteissa jne. Musta itsestäni ei todellakaan olisi rahojani niin tienaamaan, mutta suotakoon se heille, jotka siihen kykenevät!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menee nyt alkuperäisen aiheen vierestä, mutta kun ootte niin paljon jauhaneet tuosta Savannan työstä, niin tuntuu, että osa on vähän kateellisia, kun "ulkkis" vähän keikuttaa persettä ja tienaa itelleen nahkasohvat, remontit ja omakotitalot... teidän ukkojen rahoilla...

Tiedän miten paljon stripparit voi tienata, kun kaveri on töissä strippibaarissa tarjoilijana ja on kertonut monet kerrat, kuinka nämä tytöt tulee töihin hulppeilla autoilla, merkkivaatteissa jne. Musta itsestäni ei todellakaan olisi rahojani niin tienaamaan, mutta suotakoon se heille, jotka siihen kykenevät!
On se näin,ne ammatti tytöt tienaavat ihan helvettisti,mutta mä en vieläkään noin hyvin osaa,mutta kuitenkin :D Tärkeintä sielä osaa puhua miestä ympäri :D
 

Yhteistyössä