Mä en kehtanut mennä ees keskustaan tänään:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pipo päähän pakkasella. ei kukaan nää sun hiuksia sieltä ja eikun keskustaan vaan.
Tänään en voi kun odottan hiuksia,mulla kaikki sunnitelmat menivät peppuun,kun mun oli pitänyt käydä kampajalla pitkijen hiusten kanssa,joku kampaus tehdä,vähän leikata,kun laitan niitä niin etten laita pois ja puhuin jo kampajan kanssa,mutta ei onnistu kun tänään jo töihin pitää lähteä :/
Mutta mun hiuksia tän pidennyksen jälkeen,liiman jälkeen ihan kauheita,olen kuin Rölli :kieh: :LOL: :/
 
jeejee
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Sun murheet ovat kyllä aina tosi pinnallisia,eikö sulla tosiaan ikinä ole oikeita murheita ja ongelmia? Elämä muuten täydellistä?
Oletko SINÄ oikeutettu arvostelemaan toisten elämää ja sitä, mistä saa murehtia?
VIttu mitä porukkaa täällä on. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Sun murheet ovat kyllä aina tosi pinnallisia,eikö sulla tosiaan ikinä ole oikeita murheita ja ongelmia? Elämä muuten täydellistä?
Et sä mun murheista tiedät yhtään
No tällä palstalla ainakin annat itsestäsi tosi pinnallisen ja turhamaisen kuvan.
Jos se sua noin ärsyttää niin älä helvetti lue mun aloituksia,mulle ei ole väliä mikä kuva oot saanut minusta,mä kirjoitan mitä mä haluan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Sun murheet ovat kyllä aina tosi pinnallisia,eikö sulla tosiaan ikinä ole oikeita murheita ja ongelmia? Elämä muuten täydellistä?
Et sä mun murheista tiedät yhtään
No tällä palstalla ainakin annat itsestäsi tosi pinnallisen ja turhamaisen kuvan.
Jos se sua noin ärsyttää niin älä helvetti lue mun aloituksia,mulle ei ole väliä mikä kuva oot saanut minusta,mä kirjoitan mitä mä haluan
Niin kuule kirjoitan minäkin :kieh:
 
vieras
jumaliste olisit tuonkin rahan antanut jollekkin joka sitä oikeasti tarvii. Jotkut vanhemmat murehtii että mistä ne saa des jouluksi ruokaa lapsille ja pari pakettia. Minkä takia maailmassa on noin turhamaisia ja itsekkäitä ihmisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jumaliste olisit tuonkin rahan antanut jollekkin joka sitä oikeasti tarvii. Jotkut vanhemmat murehtii että mistä ne saa des jouluksi ruokaa lapsille ja pari pakettia. Minkä takia maailmassa on noin turhamaisia ja itsekkäitä ihmisiä.
EI HELVETTI |O |O
Tiedätkö mitä mä en ole mikä äiti teresa,mä teen töitä sen varten ja raskasta töitä,missä pitää aivotkin käytä,jos on tollaisia kenellä ei ole rahaa,niin hakekaa helvetti töitä.
Tiedätkö vielä mitä???Me ollaan ulkomaalaisia miehen kanssa meillä oli monta kerta perse auki,kuussa jäänyt vain 200egea,mutta kun me haluamme tehdä sen varten jotain että rahaa olis,sen takia tehdään molemmat töitä ja kenellä ei ole rahaa niin anteeks vaan he ovat laiskoja vaan,koska jokainen kenellä on 2käättä ja jalkaa voivat prkle tehdä töitä...
Huh....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jumaliste olisit tuonkin rahan antanut jollekkin joka sitä oikeasti tarvii. Jotkut vanhemmat murehtii että mistä ne saa des jouluksi ruokaa lapsille ja pari pakettia. Minkä takia maailmassa on noin turhamaisia ja itsekkäitä ihmisiä.
Kerrohan, miksi helekutissa pitäisi ihan oikeesti antaa omistaan, itse ansaituista rahoistaan joillekin jotka sitä tarvii enemmän??
Se hätä kun ei lopu sillä, että kadehditaan toisen omaa. Suomessa ei kukaan kuole nälkään, ei todellakaan.
Täälläkin pyörii tuo jouluketju, seurakunnat jakavat ruokapaketteja, sosiaalitoimi auttaa,,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jumaliste olisit tuonkin rahan antanut jollekkin joka sitä oikeasti tarvii. Jotkut vanhemmat murehtii että mistä ne saa des jouluksi ruokaa lapsille ja pari pakettia. Minkä takia maailmassa on noin turhamaisia ja itsekkäitä ihmisiä.
Kerrohan, miksi helekutissa pitäisi ihan oikeesti antaa omistaan, itse ansaituista rahoistaan joillekin jotka sitä tarvii enemmän??
Se hätä kun ei lopu sillä, että kadehditaan toisen omaa. Suomessa ei kukaan kuole nälkään, ei todellakaan.
Täälläkin pyörii tuo jouluketju, seurakunnat jakavat ruokapaketteja, sosiaalitoimi auttaa,,
Sama mieltä =) ja turhaa itkeä vielä suomalaisille ettei ole rahaa,kun he osaavat jopa parempi kieltä kun esim niin kuin mä ulkomaalainen,joka aloiti kaikki alusta Suomessa,sekä ei pystyynyt koulua käydä kielen takia loppun asti
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Sama mieltä =) ja turhaa itkeä vielä suomalaisille ettei ole rahaa,kun he osaavat jopa parempi kieltä kun esim niin kuin mä ulkomaalainen,joka aloiti kaikki alusta Suomessa,sekä ei pystyynyt koulua käydä kielen takia loppun asti
Okei... kerro mulle millä aiot sitten rahasi tienata, kun kroppa ei enää sovi stripaamiseen ja sulla ei ole mitään koulutusta?
 

Yhteistyössä