Mä en enää jaksa :(

Ihan totta. Tätä raskautta. Mä olisin jo NIIN VALMIS laitokselle. Ollut jo tovin. En ihan oikeesti enää jumalauta jaksa! Mitään muuta ei oo ku vaivaa vaivan perään. Kipua ja vaivaa. Tää on oikeesti ollut maailman vaivantäyteisin raskaus. Mä en voi enää nukkua. Tai hengittää ilman, että siitä on suuri vaiva. Mun hemoglobiinit huitelee sadan tietämillä eikä nouse vaikka tekisin mitä. Mun verenpaineet hupenee. Mun jalat on levottomat. Suonta vetää. Närästää perkeleesti. Jotain kiinnikkeitä on arven kohalla niin tautisesti, että tekee pirun kipiätä. Selkä paukkuu! Painoa tullut kohta jo 20kg, vaikka mä oksensin ekat 5kk enkä syönyt juur mitään, eikä vieläkään oikein maistu - silti sitä tulee! Enkä mä jaksa kantaa näitä kiloja enää. Ja nyt mulla on armoton räkätauti, joka tuo tähän oman lisänsä. +armoton v*tutus joka suatanan sekunti, minkä oon hereillä |O

Ja vasta 30+4 |O :'( :headwall: :headwall: |O

Ja sanokaa vaan, että itepähän hankkiuduin raskaaksi. No juu, kun se on tää paskamainen edellytys sille, että voi sen ihanan tuloksen saada elämäänsä.

Toi karkotti kyllä vauvakuumeen....Noi unohtuu, vaikka kokemusta kaikesta tuosta on kolminkertaisesti. Hanki vähintään nasolinia, ettei turhaan tarvi tukkoisesta nenästä kärsiä. Sit mikäs se oli se hivenaine (magnesium tai joku muu) joka vähentää suonenvetoa. Mä käytin aina iltaisin jalkakylpylaitetta, kun jalat vipatti eikä pystyny alkaa nukkumaan.

HelloShitty
jep. aika samanlaisia fiiliksiä täällä ja rv vasta 28+6. |O :headwall:
mun kroppa ei oo tarkotettu tähän. tai oli se ennen mutta nyt ei pysty enää. tekis mieli lyödä niitä naamaan jotka väittää että raskaus on naisen parasta aikaa. :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Se on kiva kun toi mun baby on poikittain ja rupee voltteja heittelee,ihan kuin olisi joku alien siellä nakertelemassa sisuskaluja,sen verran tekee kipeetä :/
No tää on nyt ihan viime päivinä kääntyny raivotarjoamaan itteensä. Parempi olla itellä sikäli, ettei ne potkut tuu virtsarakkoon. MUTTA kun mun lantioon ei mahdu ykskään baby laskeutumaan, niin tää on sit ylhäällä tää vatta. Tisseissä! Ja mä en todellakaan kykene hengittämään. Makuulla en ollenkaan. Semmosta haukkomista vaan, ja fiilis on ku kalalla kuivalla maalla |O

hgt
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Voih,muistan..
Vielä on tuoreessa muistissa viime syksyltä.
Onneks tietää ettei enää oo mikään pakko...
Mä en kans oikeesti... hitto kun nää muistais silleen ELÄVÄSTI nää olotilat aina, kun alkaa miettiä, että oispa semmonen nyytti mukava...
Toiset ne muistaakin, sen takia niitä nyyttejä ei tulekaan enempää. Yritä ensi kerralla paremmin B)

Alkuperäinen kirjoittaja heinäsirkka:
Toi karkotti kyllä vauvakuumeen....Noi unohtuu, vaikka kokemusta kaikesta tuosta on kolminkertaisesti. Hanki vähintään nasolinia, ettei turhaan tarvi tukkoisesta nenästä kärsiä. Sit mikäs se oli se hivenaine (magnesium tai joku muu) joka vähentää suonenvetoa. Mä käytin aina iltaisin jalkakylpylaitetta, kun jalat vipatti eikä pystyny alkaa nukkumaan.
Mä vedän jo magnesiumiakin maximilla :( Mut ei auta. Kannattaa juu tarkkaan harkita, ennen ku tähän ryhtyy :kieh: Joku vaan aina hiljentää sen järjen äänen, kun vauvakuume iskee...

Voih,muistan..
Mä en kans oikeesti... hitto kun nää muistais silleen ELÄVÄSTI nää olotilat aina, kun alkaa miettiä, että oispa semmonen nyytti mukava...

Mä kyllä muistan :kieh:
Siksi mm.mun lapsilla on 6 vuotta ikäeroa.
Raskaana olo ei oo mun juttu...

eipä käy kateeks. eikä oo ikävä noita aikoja. synnytyksestä yli 3vuotta ja ristiliitos natisee edelleen, ei tule ikinä palautumaan, kaksi kylkiluuta tohjona raskauden takia, eli repesivät irti toisistaan, toista koitettiin korjata kun se törrötti eteenpäin se pää, ei ihan onnistunu, jonku aikaa kesti tikit ja sit leikkautuvat ruston läpi, oli aika kivulias tapahtuma..
synnytys ilman kivunlievitystä ja lähes kolmannenasteen repeämät. :saint:
Ei, meille ei tule kolmatta lasta ikinä.

Se on kiva kun toi mun baby on poikittain ja rupee voltteja heittelee,ihan kuin olisi joku alien siellä nakertelemassa sisuskaluja,sen verran tekee kipeetä :/
No tää on nyt ihan viime päivinä kääntyny raivotarjoamaan itteensä. Parempi olla itellä sikäli, ettei ne potkut tuu virtsarakkoon. MUTTA kun mun lantioon ei mahdu ykskään baby laskeutumaan, niin tää on sit ylhäällä tää vatta. Tisseissä! Ja mä en todellakaan kykene hengittämään. Makuulla en ollenkaan. Semmosta haukkomista vaan, ja fiilis on ku kalalla kuivalla maalla |O
Toi on kyllä tosi ilkeetä :hug:

Ole hiljaa läski,täällä toinen sellainen :whistle:

Ei sulla ole enää kuin 10 viikkoa aikaa,kyllä sen nyt aina jokainen kestää ;) :xmas:
Sä olet vähemmän läski ku minä!!!! Saatana sentään! |O :xmas:
Sanonko suoraan!
Haista v***u |O :headwall: :kieh:
+18kg

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jep. aika samanlaisia fiiliksiä täällä ja rv vasta 28+6. |O :headwall:
mun kroppa ei oo tarkotettu tähän. tai oli se ennen mutta nyt ei pysty enää. tekis mieli lyödä niitä naamaan jotka väittää että raskaus on naisen parasta aikaa. :headwall: :headwall: :headwall:
No juurikin niin! Ja mulla on oikeesti niin väkivaltanen olo ajoittain, että jos joku kehtaa kuormittaa mun oloa lisää jollain jutuilla, niin kas prrrrrrrrrrrrrkl kun tekis mieli moukaroida se henkilö. Tää ei sovi mulle tää olotila. Ei sovi!

2 ekaa oli ihan helppoja. Tää on yhtä helvettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hgt:
Voih,muistan..
Toiset ne muistaakin, sen takia niitä nyyttejä ei tulekaan enempää. Yritä ensi kerralla paremmin B)
Joo, ostan seuraavan nyytin S-marketista :xmas:

Myös raskaana
Minulla on kanssa ollut vaikeata nukkua (levottomat jalat), mutta kun aloitin rautatablettien ottamisen niin tuntuu että siinä samassa nukkuminen helpottui tosi paljon. Minullakaan ei pahin mahdollinen raskaus, tiedän että monella (ja ilmeisesti sinullakin) on ollut paljon vaikeampaa, silti on välillä tuntunut että minä en yksinkertaisesti kestä synnytykseen asti, että pää hajoaa kun väsyttää kamalasti muttei millään pysty nukkumaan kun ei pysty levottomien jalkojen kanssa pysymään sen vertaa paikoillaan.. Toivon sinulle kuitenkin jaksamisia:)

Yhteistyössä