Ihan totta. Tätä raskautta. Mä olisin jo NIIN VALMIS laitokselle. Ollut jo tovin. En ihan oikeesti enää jumalauta jaksa! Mitään muuta ei oo ku vaivaa vaivan perään. Kipua ja vaivaa. Tää on oikeesti ollut maailman vaivantäyteisin raskaus. Mä en voi enää nukkua. Tai hengittää ilman, että siitä on suuri vaiva. Mun hemoglobiinit huitelee sadan tietämillä eikä nouse vaikka tekisin mitä. Mun verenpaineet hupenee. Mun jalat on levottomat. Suonta vetää. Närästää perkeleesti. Jotain kiinnikkeitä on arven kohalla niin tautisesti, että tekee pirun kipiätä. Selkä paukkuu! Painoa tullut kohta jo 20kg, vaikka mä oksensin ekat 5kk enkä syönyt juur mitään, eikä vieläkään oikein maistu - silti sitä tulee! Enkä mä jaksa kantaa näitä kiloja enää. Ja nyt mulla on armoton räkätauti, joka tuo tähän oman lisänsä. +armoton v*tutus joka suatanan sekunti, minkä oon hereillä |O
Ja vasta 30+4 |O :'( :headwall: :headwall: |O
Ja sanokaa vaan, että itepähän hankkiuduin raskaaksi. No juu, kun se on tää paskamainen edellytys sille, että voi sen ihanan tuloksen saada elämäänsä.
Ja vasta 30+4 |O :'( :headwall: :headwall: |O
Ja sanokaa vaan, että itepähän hankkiuduin raskaaksi. No juu, kun se on tää paskamainen edellytys sille, että voi sen ihanan tuloksen saada elämäänsä.