Mä alan kohta teettämään sekarotuisia pentuja!!

soluttautuja harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Robinson:
Mitens noi astutushommat yleensä muuten menee, tuleeko uros kyläileen juoksun ajaksi vai pitäiskö kerta laakista tärpätä? Ja millaista palkkioa uroksille (tai siis omistajille!) maksetaan?
Narttu viedään yleensä uroksen luo tärppipäivinä. Varsinkin ensikertalaisilla koirilla astutuksen pitää tapahtua valvotusi ja usein nartusta joutuu pitämään kiinni. Ja mikäli astutus ajankohta ei ole sopiva, niin sitten pitää tehdä uusi reissu.

maibula
hei osaisiko joku vähän kertoa että miten teetän pentuja koirilla joilla on hieman koko eroa uros on meinaan jonkun verran pienempi kuin narttu ja mitä jos narttu ei annakaan

maibula
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä antasin mun koiran ilomielin tehdä sekarotuiset pennut. paljon kiinnostavampaa, kuin rotupennut. Mutta kuka nyt antaa poikakoiraansa siihen tarkoitukseen, kun koiraihmiset on niin fanaattista sakkia.
meillä on kääpiövillakoira. Olen alkanut toivoa, että se olisi raskaana, mutta ei se ole, miten voisi edes.
mulla olis tollainen mäyrä koira et jos vielä olette sulhasta vaille ja haluatte vauvoja

Yhteistyössä