Kaippa tuo makuulteen antaaAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:mä oon monesti miettinyt että mitenkä päin urosmäyräkoira ja saksanpaimenkoira oikeen pystyy lisääntymään? kun olen törmännyt sellaisiinkin pentuihin et mäyris on siittänyt sakemannin?
kulettaako se mäyris jakkaran avuks vai antaako sakemanni makuulteen?
No, miten ois toinen kääpiövillisAlkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Mikähän olisi sopiva sulhasrotu käppänävillikselle...?
Meidän neidillä ei ole papereita, joten hankala löytää samanrotuista sulhoa, eikä pennuilla kuitenkaan olisi rotukoiran "statusta". Meidän tytteli on vaan niin ihanan luontoinen, jo kolmelle pennulle olis ottaja, jos sopiva sulhanen löytyisi. Loput voisin pitää itse.Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No, miten ois toinen kääpiövillisAlkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Mikähän olisi sopiva sulhasrotu käppänävillikselle...?
toden totta =)Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Kaippa tuo makuulteen antaaAlkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:mä oon monesti miettinyt että mitenkä päin urosmäyräkoira ja saksanpaimenkoira oikeen pystyy lisääntymään? kun olen törmännyt sellaisiinkin pentuihin et mäyris on siittänyt sakemannin?
kulettaako se mäyris jakkaran avuks vai antaako sakemanni makuulteen?
Kyllä hätä keinot keksii
Meillä ois yksi, toinenkin ois mutt siltä vietiin miehuus just hetki sitten. Ei oo papereita tälläkään, on toy, väriltään tollanen aprikoosin ja harmaan sekoitus. Kultainen mutta villi. Ja jos pentuja tulisi, mun äiti haluaisi yhden uroksen.Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Meidän neidillä ei ole papereita, joten hankala löytää samanrotuista sulhoa, eikä pennuilla kuitenkaan olisi rotukoiran "statusta". Meidän tytteli on vaan niin ihanan luontoinen, jo kolmelle pennulle olis ottaja, jos sopiva sulhanen löytyisi. Loput voisin pitää itse.Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No, miten ois toinen kääpiövillisAlkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Mikähän olisi sopiva sulhasrotu käppänävillikselle...?
Ahaa.. mutta kyllähän ihan luonteisia koiria löytyy pilvin pimein muutenkin =) Eikä se emä välttämättä periytä sitä hyvää luonnettaan eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Meidän neidillä ei ole papereita, joten hankala löytää samanrotuista sulhoa, eikä pennuilla kuitenkaan olisi rotukoiran "statusta". Meidän tytteli on vaan niin ihanan luontoinen, jo kolmelle pennulle olis ottaja, jos sopiva sulhanen löytyisi. Loput voisin pitää itse.Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No, miten ois toinen kääpiövillisAlkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Mikähän olisi sopiva sulhasrotu käppänävillikselle...?
Meitin uros haluis pimperoa...Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Ahaa.. mutta kyllähän ihan luonteisia koiria löytyy pilvin pimein muutenkin =) Eikä se emä välttämättä periytä sitä hyvää luonnettaan eteenpäin.
Ainahan ne urokset Mutta mie oon julma.. meidän pojilta on viety pallitkin, kun ei ne oo sopivia suvunjatkajia, vaikka paperillisia onkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Meitin uros haluis pimperoa...Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Ahaa.. mutta kyllähän ihan luonteisia koiria löytyy pilvin pimein muutenkin =) Eikä se emä välttämättä periytä sitä hyvää luonnettaan eteenpäin.
(parempi syy?)
Hei, siis sulla on paperiton toy? Hmmm... ruvetaanko hieroon naimakauppoja? Pitäis olla juoksunkin neitosella tulollaan... Meidän neiti on musta kokonaan. Minkä ikäinen tuo teidän poika on?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Meillä ois yksi, toinenkin ois mutt siltä vietiin miehuus just hetki sitten. Ei oo papereita tälläkään, on toy, väriltään tollanen aprikoosin ja harmaan sekoitus. Kultainen mutta villi. Ja jos pentuja tulisi, mun äiti haluaisi yhden uroksen.Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Meidän neidillä ei ole papereita, joten hankala löytää samanrotuista sulhoa, eikä pennuilla kuitenkaan olisi rotukoiran "statusta". Meidän tytteli on vaan niin ihanan luontoinen, jo kolmelle pennulle olis ottaja, jos sopiva sulhanen löytyisi. Loput voisin pitää itse.Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No, miten ois toinen kääpiövillisAlkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Mikähän olisi sopiva sulhasrotu käppänävillikselle...?
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Etin tuolle meidän bulldogille jonkun soman pikku emännän, vaik villakoiran tai kiinanharjakoiran tai tai tai!
Sit saan meille uuden pennun :heart:
Ei kyllä omatunto anna myöten...
Mut jos vahingossa toi koira pääsee irti jonkun kiimasennartun seurassa!
*menee kyttäämään naapurin narttujen jalkovälejä*
Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Hei, siis sulla on paperiton toy? Hmmm... ruvetaanko hieroon naimakauppoja? Pitäis olla juoksunkin neitosella tulollaan... Meidän neiti on musta kokonaan. Minkä ikäinen tuo teidän poika on?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Meillä ois yksi, toinenkin ois mutt siltä vietiin miehuus just hetki sitten. Ei oo papereita tälläkään, on toy, väriltään tollanen aprikoosin ja harmaan sekoitus. Kultainen mutta villi. Ja jos pentuja tulisi, mun äiti haluaisi yhden uroksen.Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Meidän neidillä ei ole papereita, joten hankala löytää samanrotuista sulhoa, eikä pennuilla kuitenkaan olisi rotukoiran "statusta". Meidän tytteli on vaan niin ihanan luontoinen, jo kolmelle pennulle olis ottaja, jos sopiva sulhanen löytyisi. Loput voisin pitää itse.Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No, miten ois toinen kääpiövillisAlkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Mikähän olisi sopiva sulhasrotu käppänävillikselle...?
Onhan niiltä teidän koirilta silmät peilattu ja polvet tarkastettuAlkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Hei, siis sulla on paperiton toy? Hmmm... ruvetaanko hieroon naimakauppoja? Pitäis olla juoksunkin neitosella tulollaan... Meidän neiti on musta kokonaan. Minkä ikäinen tuo teidän poika on?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Meillä ois yksi, toinenkin ois mutt siltä vietiin miehuus just hetki sitten. Ei oo papereita tälläkään, on toy, väriltään tollanen aprikoosin ja harmaan sekoitus. Kultainen mutta villi. Ja jos pentuja tulisi, mun äiti haluaisi yhden uroksen.Alkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Meidän neidillä ei ole papereita, joten hankala löytää samanrotuista sulhoa, eikä pennuilla kuitenkaan olisi rotukoiran "statusta". Meidän tytteli on vaan niin ihanan luontoinen, jo kolmelle pennulle olis ottaja, jos sopiva sulhanen löytyisi. Loput voisin pitää itse.Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:No, miten ois toinen kääpiövillisAlkuperäinen kirjoittaja Emäntä:Mikähän olisi sopiva sulhasrotu käppänävillikselle...?
Toi on nuori vielä, vajaa vuosikas. Luulen että pitäisi ootella syksyn juoksuille, että ois varmemmat mahkut onnistua, tuon pojan kannalta siis: ei välttämättä vielä saa vauvoja aikaiseksi ollenkaan.
Ja oikeasti omistaja on mun äiti. Äidin koira. Mutta kyll se jo tossa toisen koiran ottamista puhui, joten tuskin sillä ois mitään vauvoja vastaan..
Mikäs emäntä??Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Etin tuolle meidän bulldogille jonkun soman pikku emännän, vaik villakoiran tai kiinanharjakoiran tai tai tai!
Hei meijän emäntä ilmottautuu heti kun se on mahdollista
:wave:
Meinaan mä haluaisin teettää sillä myöskin yhet pennut
Kävis juurikin tuo bulldoggi meidän neidilleAlkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Etin tuolle meidän bulldogille jonkun soman pikku emännän, vaik villakoiran tai kiinanharjakoiran tai tai tai!
Ahaa... milloinkas nuo urokset yleensä tulee sukukypsiksi? Meidän neiti täyttää syksyllä 3-vuotta, ei lienee vielä liian vanha ensiäidiksi?Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Toi on nuori vielä, vajaa vuosikas. Luulen että pitäisi ootella syksyn juoksuille, että ois varmemmat mahkut onnistua, tuon pojan kannalta siis: ei välttämättä vielä saa vauvoja aikaiseksi ollenkaan.
Ja oikeasti omistaja on mun äiti. Äidin koira. Mutta kyll se jo tossa toisen koiran ottamista puhui, joten tuskin sillä ois mitään vauvoja vastaan..
Tommonen ranskanbulldoggi-karjalankarhukoiraAlkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Mikäs emäntä??Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Etin tuolle meidän bulldogille jonkun soman pikku emännän, vaik villakoiran tai kiinanharjakoiran tai tai tai!
Teidän piti kyllä haukkua mut moraalittomaksi koiranomistajaksi, eikä tarjota narttuja
Oi minkä näkönen emäntä!Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Tommonen ranskanbulldoggi-karjalankarhukoira
Juu, kyllä on ja ell totesi, että on terve tyttö ja kelpaisi myös äidiksi! En mä sentään IHAN täysin edesvastuuton ole, vaikka vähän olenkin...Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Onhan niiltä teidän koirilta silmät peilattu ja polvet tarkastettu
On Ja aivan mahtava persoona muutenkin Suosittelen siisAlkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Oi minkä näkönen emäntä!Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Tommonen ranskanbulldoggi-karjalankarhukoira
Iiiiihana :heart: