Mitä turhaa =) Mä olen silloin täys työllistetty kun tänne änkee veli vaimonsa kanssa ja pari muutkin hörähtänyttä. Syötävää kun pitäs tehä niille. Pääsylipuks sanoin kuoharipullot niitä kun en aio ostaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia::wave: *kade vatruskalle*
Sitä asuinpaikkaa minä enemmän kadehdinkin..Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mitä turhaa =) Mä olen silloin täys työllistetty kun tänne änkee veli vaimonsa kanssa ja pari muutkin hörähtänyttä. Syötävää kun pitäs tehä niille. Pääsylipuks sanoin kuoharipullot niitä kun en aio ostaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia::wave: *kade vatruskalle*
Saitko omasi pois? Miksi myit lipun?Alkuperäinen kirjoittaja Blackpearl70:myin tänään oman lippuni :/
Nähdäänköhän me koko akkaa? No, pääasia että kuullaan!Alkuperäinen kirjoittaja liplap::wave:
Ei kannata. Mielummin asuisin vaikka lapissa,mutta miehen työntakia täällä, ja onhan se omakin työ lähellä. Mutta en silti tykkää täällä olla. Mielummin jossain rauhallisessa paikassa. :/Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Sitä asuinpaikkaa minä enemmän kadehdinkin..Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mitä turhaa =) Mä olen silloin täys työllistetty kun tänne änkee veli vaimonsa kanssa ja pari muutkin hörähtänyttä. Syötävää kun pitäs tehä niille. Pääsylipuks sanoin kuoharipullot niitä kun en aio ostaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia::wave: *kade vatruskalle*
Luultavasti nähdään vaan screeniltä. Tunnelma on tärkein! B)Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Nähdäänköhän me koko akkaa? No, pääasia että kuullaan!Alkuperäinen kirjoittaja liplap::wave:
Meillä taas tilanne ihan päinvastainen. Miehen työn takia täällä kaukana sivistyksestä ja kaipaan kaupungin sykettä.Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Ei kannata. Mielummin asuisin vaikka lapissa,mutta miehen työntakia täällä, ja onhan se omakin työ lähellä. Mutta en silti tykkää täällä olla. Mielummin jossain rauhallisessa paikassa. :/Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Sitä asuinpaikkaa minä enemmän kadehdinkin..Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mitä turhaa =) Mä olen silloin täys työllistetty kun tänne änkee veli vaimonsa kanssa ja pari muutkin hörähtänyttä. Syötävää kun pitäs tehä niille. Pääsylipuks sanoin kuoharipullot niitä kun en aio ostaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia::wave: *kade vatruskalle*
Näinpä Mä tosin tänään kuulin että koska alue on lähes täysin tasainen, c-katsomosta ei näe edes screenia vaan lähinnä edessä seisovien niskoja :/ Hitto soikoon jos asia on näin... No, mikäs tuolle sitten mahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Luultavasti nähdään vaan screeniltä. Tunnelma on tärkein! B)Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Nähdäänköhän me koko akkaa? No, pääasia että kuullaan!Alkuperäinen kirjoittaja liplap::wave:
juuh,sen sain minkä itsekin maksoin tulin katumapäälle kun olisin joutunut yksin menemään...tai no niin,eihän siellä olisi tarvinnut ihan yksin ollaAlkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Saitko omasi pois? Miksi myit lipun?Alkuperäinen kirjoittaja Blackpearl70:myin tänään oman lippuni :/
Korvat hörölle sittenAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Näinpä Mä tosin tänään kuulin että koska alue on lähes täysin tasainen, c-katsomosta ei näe edes screenia vaan lähinnä edessä seisovien niskoja :/ Hitto soikoon jos asia on näin... No, mikäs tuolle sitten mahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Luultavasti nähdään vaan screeniltä. Tunnelma on tärkein! B)Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Nähdäänköhän me koko akkaa? No, pääasia että kuullaan!Alkuperäinen kirjoittaja liplap::wave:
No johan pomppas. Luulis, että niitä screenejä olisi enemmän ja sijoiteltuna siten, että joka paikasta on mahkut nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Näinpä Mä tosin tänään kuulin että koska alue on lähes täysin tasainen, c-katsomosta ei näe edes screenia vaan lähinnä edessä seisovien niskoja :/ Hitto soikoon jos asia on näin... No, mikäs tuolle sitten mahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Luultavasti nähdään vaan screeniltä. Tunnelma on tärkein! B)Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Nähdäänköhän me koko akkaa? No, pääasia että kuullaan!Alkuperäinen kirjoittaja liplap::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:No johan pomppas. Luulis, että niitä screenejä olisi enemmän ja sijoiteltuna siten, että joka paikasta on mahkut nähdä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Näinpä Mä tosin tänään kuulin että koska alue on lähes täysin tasainen, c-katsomosta ei näe edes screenia vaan lähinnä edessä seisovien niskoja :/ Hitto soikoon jos asia on näin... No, mikäs tuolle sitten mahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Luultavasti nähdään vaan screeniltä. Tunnelma on tärkein! B)Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Nähdäänköhän me koko akkaa? No, pääasia että kuullaan!Alkuperäinen kirjoittaja liplap::wave:
Niinhän sitä luulis ja todellakin odottais... Saa nähdä millä tavalla keikka on järjestetty, mielenkiinnolla odotan!