Madeleinen äitiä epäillään tyttärensä katoamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

07.09.2007 10:49

Kateissa olevan Madeleine-tytön äiti Kate McCann julistetaan tänään epäillyksi, kertoo Britannian yleisradioyhtiö BBC. Asian paljasti McCannin perheen edustaja.

Kate McCann sai tietää joutuneensa epäilyksen alaiseksi tyttärensä katoamiseen eilen, kun Portugalin poliisi kuulusteli häntä. Brittiperhe on koko ajan kiistänyt osallisuutensa Madeleinen katoamiseen.

Kolmivuotias Madeleine katosi toukokuun alussa perheen lomaillessa Portugalissa.

Tytön isää kuulustellaan myöhemmin tänään.

(MTV3-STT)

no niin...minä olen uskaltanut epäillä tätä jo pitkään

he ovat vaikuttaneet julkisuudesa niin rauhallisilta, joten on miettinyt, että tietävät varmaan mitä tyttärelle on tapahtunut. Itse kun olisin vetänyt ranteet auki ja hypännyt varmaan ensimmäiseltä sillalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
no niin...minä olen uskaltanut epäillä tätä jo pitkään

he ovat vaikuttaneet julkisuudesa niin rauhallisilta, joten on miettinyt, että tietävät varmaan mitä tyttärelle on tapahtunut. Itse kun olisin vetänyt ranteet auki ja hypännyt varmaan ensimmäiseltä sillalta.

Niinpä. Tuota rauhallisuutta vanhemmissa oon ihmetellyt mäkin.

Tätä epäilinkin heti ensihetkistä lähtien.. Niin tyypillistä!
Varmaan "vahingossa" tappaneet tyttären unilääkkeillä ja sitten hävittäneet ruumiin :'( Niin surullista että pieni elämä päättyy niin julmasti. Tai päättyy ylipäänsä.

kaikki miettivät, että miksi vanhemmat ovat niin rauhallisia yms yms. ehkäpä he yrittävät jo valmiiksi opetella elämään normaalia elämää ilman maddya, jos häntä ei vaikka koskaan löydykään?? tai mitä jos he tekevät sen kahden pienemmän lapsen takia?? luoja tietää.

en ole hetkeäkään epäillyt vanhempia. kahdella lääkärillä olisi ollut varaa lähettää tyttö vaikka sisäoppilaitokseen ´jos olisivat halunneet eroon päästä. eivät varmasti ole olleet rauhallisia ja koko ajan ovat yrittäneet löytää tyttöä. varmasti kamala sisäinen tuska ja elämää on pakko jatkaa eteenpäin muiden lasten takia. toivottavasti madeline vielä löytyisi ehjänä ja elävänä.

Yhteistyössä