Madam Mamma. Muita ennustajia? Mitä sinä olet "kokeillut"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clinic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Clinic

Vieras
itse laitoin minun ja mieheni syntymäajat ja kysyin että onko meillä toiveita lapseen ja kerroin koska yritys aloitettu.

Vastaus:
Hei. On teillä toivoa. Minun korttieni mukaan saatte pojan lokakuussa v.2009.

Onko jollain osunut oikeaan ennustus..?

Olen epätoivoisista epätoivoisin. :/

se ennustajaelli ei ole vastannut ja en edes oleta että vastaa, olin ihmeissäni että tuo madam mamma vastasi.

Eräs ennustajaeukko ennusti mulle (siis ihan kasvotusten) kun odotin esikoista. Sanoi, että poikavauva tulee. Kun uskalsin epäillä, niin muutti mieltään ja sanoi että voi se todella isokokoinen tyttövauvakin olla.
No, sain tytön, syntyi rv 40+5 ja painoi 2855 g :whistle: . Ja kerroin tämän myös sille erittäin itsevarmalle ennustajalle kun hänet seuraavan kerran näin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ne paikkaansa pidä, pöllö. Laitapa toisesta sähköpostista toinen meili ja kysy samaa, saat eri vastauksen.

Sanoinko idiootti että MÄ USKON???

En tosiaankaan, vaan sanoin että olen epätoivoisista epätoivoisin!

Epätoivoinen kun tekee melkein mitä vaan että saa mielen kohoamaan.
Ei tässä ole uskosta tai sen puutteesta kyse.

väärin meni mulla madam mamman ja ennustaja ellin ennustus. toinen ennusti vauvaa 2008 lokakuulle, toinen 2009 tammikuulle. oon kuitenki nyt raskaana niin tais mennä molemmat metsään.

Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
väärin meni mulla madam mamman ja ennustaja ellin ennustus. toinen ennusti vauvaa 2008 lokakuulle, toinen 2009 tammikuulle. oon kuitenki nyt raskaana niin tais mennä molemmat metsään.

Täytyy toivoa että sun raskaus sujuu ongelmitta!
Ja että vauva syntyy oikeaan aikaan!

Ja kiitos vastauksesta.

Niin madame kun elli ennustanut päin honkia. En enää muista montako ipanaa, mitä sukupuolta tai millon heidän mukaan pitäisi saada, mutta kumpikaan ei kyllä väittänyt että vuosi sitten olisi pitänyt lapsi tulla.

Eniten "oikeassa" tähän mennessä kaikista ennustuksista on ollut se sormus-testi jonka mukaan ensimmäinen lapsi piti olla poika.

Yhteistyössä