Minulla on määräaikainen työsopimus, joka loppuu syyskuun lopussa. Voiko työnantaja tehdä niin, että ei jatka minun sopimusta, vaan ottaa samaan tehtävään työllistetyn?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja npr:älä odottele sinne saakka, vaan kysy tässä vaiheessa että onkos jatkosuunnitelmia jo tehty (vai pidänkö kertyneet lomat pois)?
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Niin, kyllähän se pomosi olisi varmasti kertonut, jos työsuhteesi vielä jatkuisi. Miksi sitä tietoa pimittäisi. Todennäköisemmin työsuhteesi siis päättyy kun määräaikaisuus loppuu.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:meillä pomo soutaa ja huopaa... oli sanonu et mä en saa tehä mitää isoja ratkaisuja. mulla loppuu soppari ens kuun lopus ja pakkohan mun on alkaa katteleen muuta duunia ku ei kerran jatkosta osata sanoo.. nyt se kuitenki meinaa et jatkettaisiin sopimusta.. mä saan tietää miten käy, et pääsenkö toiseen paikkaan hommiin..
Tosin en tiiä ku mä oon sanoni et haluun tuntisopparin ja toistaiseksi voimassaolevan niin et suostuuko pomo siihen...
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Niin, kyllähän se pomosi olisi varmasti kertonut, jos työsuhteesi vielä jatkuisi. Miksi sitä tietoa pimittäisi. Todennäköisemmin työsuhteesi siis päättyy kun määräaikaisuus loppuu.
Eipäs loppunutkaanUusi sopimus on allekirjoitettu :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:meillä pomo soutaa ja huopaa... oli sanonu et mä en saa tehä mitää isoja ratkaisuja. mulla loppuu soppari ens kuun lopus ja pakkohan mun on alkaa katteleen muuta duunia ku ei kerran jatkosta osata sanoo.. nyt se kuitenki meinaa et jatkettaisiin sopimusta.. mä saan tietää miten käy, et pääsenkö toiseen paikkaan hommiin..
Tosin en tiiä ku mä oon sanoni et haluun tuntisopparin ja toistaiseksi voimassaolevan niin et suostuuko pomo siihen...
Määräaikaiselle pitää olla joku perusteltu syy aina. Itse olin pari vuotta määräaikaisena, kunnes kysyin liitosta ja se syy, miksi mulla määräaikainen sopimus ei ollutkaan tarpeeksi riittävä ja työnantajan oli pakko tehdä mun kanssa vakinainen sopimus.
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Niin, kyllähän se pomosi olisi varmasti kertonut, jos työsuhteesi vielä jatkuisi. Miksi sitä tietoa pimittäisi. Todennäköisemmin työsuhteesi siis päättyy kun määräaikaisuus loppuu.
Eipäs loppunutkaanUusi sopimus on allekirjoitettu :wave:
onneks olkoon...
onko edelleen määräaikainen vai joko vakinaistettiin...