Määräaikainen Työsopimus

TäitsäElena

Jäsen
11.11.2009
39
0
6
Heips, Semmosta kyselisin jotta oon rekrytointi firman kautta töissä, Katselin juuri työsopimusta siinä lukee että määräaikainen ja päivämäärä.Kyseessä on sijaisuus, se on myöskin mainuttu..
Tarkoittaako tämä nyt sitä että en voi irtisanoa työsopimusta ilman todella painavaa syytä?

Tossa lukee jotta ois 4kk mittanen koeaika muttakun ei se työsopimuskaan ole 4kk pituinen. |O vois olla pikkasen helpompaa..
Mietin tätä sen takia koska olen miettinyt hakevani ihan vakipaikkaa, tässä töissä ollessani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä määräaikaisissakin on irtisanomismahdollisuus. Pakkohan niissä on olla! Yleensä kaksi viikkoa!

No kun ei ole niin ei ole.
Mitä järkeä siinä muuten olisi? Määräaikaisuus sitoo molempia osapuolia alusta loppuun saakkaa JOLLEI TOISIN SOVITA!

Mulla on määräaikainen sopimus, mutta sovittiin työnantajan kanssa lisäyksestä siihen ja se lisäys kuulluu : **Tämä sopimus on irtisanottavissa molemmin puolin kuten toistaiseksi voimassaoleva työsopimus**

Tätä ei kyllä millään kehtäis sieltä rekrytointifirmasta kysellä :kieh: Kai se on pakko loppuun asti oltava ja sitten haettava muuta paikkaa.. Ja oli sitten muuten ensimmäinen ja viimeinen rekrytointipalvelun kautta haettu työpaikka minulle..

Yhteistyössä