A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja ---:42+0 huoh...
huionko jo käynnistyspäivä tiedossa? tsemppiä,enää ei tosiaankaan mene kauaa että vauva syntyy! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:Alkuperäinen kirjoittaja vera86:11 neuvolan mukaan ja 9 mun laskuen mukaan, ensi maanantaina selviä kumpi oli oikeassa kun on eka ultra...sitä odotellessa =)
ootko sä laskenut siis oviksesta vai kun tasan 2 viikkoa vähemmän?
onnea ultraan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja ---:42+0 huoh...
huionko jo käynnistyspäivä tiedossa? tsemppiä,enää ei tosiaankaan mene kauaa että vauva syntyy! :heart:
Voi kuule voihan tuossa mennä vielä kaksi viikkoa joten eikö se ole aika kauan vielä odottelua![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:Alkuperäinen kirjoittaja vera86:11 neuvolan mukaan ja 9 mun laskuen mukaan, ensi maanantaina selviä kumpi oli oikeassa kun on eka ultra...sitä odotellessa =)
onnea ultraan![]()
Mulla on kiertopäiviä 42 ja nettilaskurien mukaan la olis kaks viikkoa myöhemmin kuin neuvolan mukaan, sanoin monta kerta kiertopäivistä neuvolassa mutta kone anta automattiisesti 28kp mukaan......ihme juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:Alkuperäinen kirjoittaja vera86:11 neuvolan mukaan ja 9 mun laskuen mukaan, ensi maanantaina selviä kumpi oli oikeassa kun on eka ultra...sitä odotellessa =)
onnea ultraan![]()
Mulla on kiertopäiviä 42 ja nettilaskurien mukaan la olis kaks viikkoa myöhemmin kuin neuvolan mukaan, sanoin monta kerta kiertopäivistä neuvolassa mutta kone anta automattiisesti 28kp mukaan......ihme juttu!
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja ---:42+0 huoh...
Voi kuule voihan tuossa mennä vielä kaksi viikkoa joten eikö se ole aika kauan vielä odottelua![]()
![]()
Eikä voi....kyllä rv 42 käynistetään heti jos mene yli!
Alkuperäinen kirjoittaja vera86:Joo, sitt se on kyll synnytysairaalasta täysin kiini. helsingissä ainakin käynistetään muutaman päivän sisällä rv 42 jälkeen
onnea ultraan![]()