Maanantain rv-pino

13+6 ja tää väsymys on vieläkin jotain ihan |O
Neuvolassa LUVATTIIN että loppuu 14. viikon aikana, eli huomisen vielä voi väsyttää ja sitten alkaa energinen keskiraskaus :LOL:

No, muita vaivoja ei juuri ole ollut, että ei kai pitäisi valittaa.

musta taas tuntuu, et väsymys alko just keskiraskauden alettua :D

Ja miulaki suht aikaseen näky masu, mut ny se on iha järkyn iso jo. Tai siis ku eihä mulla ekastakaa hirmusen iso maha ollu, mut sillo oli samankokonen rv 34 ku mitä nyt on puoles välis :D

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
pitää oikein miettiä.. 20+ öö.. hetkonen..20+4, juu. Olo hyvä, mutta flunssassa. Väsyttää. Ei muita oireiluita :) kiloja tullu yks ja maha pompannu oikein kunnolla näkyviin ku on toinen laps.
Mä käyn aina lunttaamassa toiselta foorumilta mun tikkeristä, että paljonkos niitä viikkoja taas olikaan.. :D :ashamed:

21+3 tänään, ei edelleenkään mitään oloja. Jos ei poika liikuskelisi, niin en varmaan muistaisi olevani paksuna =)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
21+3 tänään, ei edelleenkään mitään oloja. Jos ei poika liikuskelisi, niin en varmaan muistaisi olevani paksuna =)
Mäkin voisin helposti unohtaa olevani paksuna kun liikkeet ei vielä tunnu eikä muuta oo. Mutta sit huomaan että oon aivan sairaan väsynyt ja uupunut niin ei pääsekään unohtumaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
36+5

Ei enää kauaa, onneksi. Liitoskivut on sitä luokkaa että yöt menee miettiessä mikä se ehkäisy onkaan. (nojoo... :D )

Mulle iski ihan kamala kevätflunssa, nenä vuotaa ja kurkkuun sattuu niin ei jaksa tehdä sitä vähäänkään mitä aikaisemmin.
Mutta jos jotain hyvää haetaan niin supistukset on loppuneet melkein täysin. Joulusta asti supistellut tosi paljon mutta enää ei tunnu mitään. =)
Päivä lisää sun viikkoihin, niin toi Vanessa syntyi :D
Toivotaan, että tässä raskaudessa ei ole niin paljon dramatiikkaa kuin edellisessä
Aika aikaisin päätti neiti sitten tulla maailman. Mä olen niin kypsä tähän raskaana oloon että tämä kolmonen menee varmaan yliajalle ihan vaan mun kiusaks :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mäkin voisin helposti unohtaa olevani paksuna kun liikkeet ei vielä tunnu eikä muuta oo. Mutta sit huomaan että oon aivan sairaan väsynyt ja uupunut niin ei pääsekään unohtumaan :)
No juu toi väsymys on kyllä ihan omaa luokkaansa, mutta se on nyt jo normalisoitunut niin ettei sitä edes tajua pitää poikkeuksellisena, 6 tuntia on maksimi, minkä pystyy olemaan yhteen pötköön hereillä.. Mulla alkaa torstaina työharjoittelu, vähän pelottaa kuinka väsy sitä onkaan 8-16 duunipäivän jälkeen, kun sitten on vielä kaikki kouluhommat ja pääsykokeisiin lukemiset siihen päälle :eek:

Yhteistyössä