Maanantai huomenta!

Huomenta. Täällä kanssa odotetaan jo kuumeisesti kevättä... Viime viikolla otin jo "Sinisen salaman" tallista, ettei tarvitse kävellä työmatkoja. Sininen salama on mun uskollinen skootteri, edullisempi pitää kuin auto ja kun työmatka on kolmisen kilsaa niin aika kätevä peli. Kyllä lapsia koulun pihassa huvitti kun pitkät tovit viime viikollakin sain potkia sitä käyntiin kotiin lähtiessä. :D Tällä viikolla on onneksi vain 4päivää töitä ja pitkä viikonloppu. Tosin nyt jos koskaan pitäisi taas työn masitua kun kohta ne loppuu kokonaan ja taas saan alkaa miettimään että milläs sitä kaupassa ruoka maksetaan kun ei palkkaa tulekaan. :(

Huomenta!
Näinhän siinä sit kävi, että oon kuukausitolkulla odottanut, että pikkumies alkaisi nukkua aamuisin vähän pitempään. No, nyt se nukkuu ja mä heräsin silti :whistle:
Mut en valita, kolme yötä on nyt nukuttu ilman yöheräämisiä. Poika vissiin meinaa, että TAAPEROt nukkuu yöt läpeensä. Passaa mulle =)

Huomenta! Tässä loppuaamukahvia hörppäilen. Sitten aletaan valmistautumaan töihin ja päiväkotiin.
Ulkona näyttää harmaalta, kun koko yön on satanut vettä. Vähän sais aurinko pilkahtaa niin omakin mieli virkistyisi.
Ihanaa tänään lyhyt päivä töissä ja työpäiviäkin vain neljä. =)

Aamua täältäkin. Poika heräili jo 4 jälkeen kun isänsä lähti työmatkalle. Mittari näyttää + ja lumi hupenee kovaa kyytiä. Odottelen kokoajan valmiudessa josko tänään saa hakea uuden auton mikä on tuon pojan+istuimen kanssa oma operaationsa vai huomenna jolloin mies ehkä voi sen yksin hakea. Aamukaffi juotu ja muksu pötköttelee tossa vieressä mun piipahatessa täällä.

Taa
Huomenta!

Tässä aamusta nautin kun muut vielä nukkuu. Vettä on tullu yöllä ja sulattanut viimesiä kinosten rippeitä. Tänään ei taas ole ohjelmassa yhtään mitään eikä mitään tietoa, mitä sitä pääsiäisenä tekis.

Yhteistyössä