Maanantai huomenet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Kuinkas moni täällä jo hereillä? :) Mitäs tänään ohjelmassa?

Kuopus heräs vaihteeksi klo 7, ei siis auttanut muu kuin nousta. Nyt aamukahvia, josko sais nuo silmät pysyy auki.
Sitten lähtää tuossa 10 maissa Tikkurilaan ilmeisesti bussilla, jotta tuolle pikku miehellekin olis jotain kivaa. Mennään katsastaa, että löytyiskö tuolta kierrätyskeskuksesta mein pyörät, kun kaveri sanoi ne siellä nähneen. Outoa vaan käydä eka varastamassa ja sitten viemässä jonnekin kierrätyskeskukseen. :o
Mutta sittenhän se näkee. Täytyy vaan toivoa parasta niin ei tarttis lähteä pyöräostoksille. Vaikka ei siinä, kyllä mulle ihan uusikin pyörä kelpais. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Huomenta!
Kotona olemista kipeen lapsen kanssa. Siivoilua ehkä.

Huomenta Mahza! :wave:
Missäs oot luurannu? Lähetin sulle yv:tä aikoja sitten eikä mittää oo kuulunt... :| Mahdatko edes muistaa... :ashamed:

Toivotaan et teille löytyy sohva tai sohvat. :D Miäkii meen tästä herättelee ukkoa, et päästään kattoo niitä pyöriä. Ei vielä tietoa et mennäkö bussilla vai autolla.
Hyvät päivän jatkot kaikille! Palailen myöhemmin päivällä.

A shadieeyah, sulle on postia. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Toivotaan et teille löytyy sohva tai sohvat. :D Miäkii meen tästä herättelee ukkoa, et päästään kattoo niitä pyöriä. Ei vielä tietoa et mennäkö bussilla vai autolla.
Hyvät päivän jatkot kaikille! Palailen myöhemmin päivällä.

A shadieeyah, sulle on postia. :wave:

tsemppiä pyörämetsästykseen. :flower:

huomenta :wave:
mulla eka arkivapaa ties kuinka pitkään aikaan :D
istuskellaan kasassa likkojen kanssa sohvalla,
harri ja dinot pyörii =)
kohta lähdetään ostoskeskukseen, croisant aamiainen, ostoksia ja leikkimistä ja sitten heselounas :D ja illalla mun äiti hakee likat pariksi päiväksi, kun on tää kesän toinen pätkä, jolloin mä oon päivät töissä ja mies yöt, joten tarvitaan likkojen kanssa apua =) sitten to alkaakin jo miehen loma, ihanaa!
Ja toivottavasti ap löytää fillarinsa :o

Yhteistyössä