MAALLA ASUVIA ÄITEJÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maalla mekin, ollaan ja pysytään. :D
Kaupoille jne. matkaa reilut 10km, lähin naapuri vajaan puolen kilsan päässä mutta sen verran onneks mehtää välissä ettei näköyhteyttä ole.
Miulla ikää 29v, lapset 2v ja 5v.

Alkuperäinen kirjoittaja senni:
mitä te äidit puuhailette päivät jos olette lasten kanssa kotona? siis jos ei naapureita ja välimatkat sellaset että autolla mentävä..ollaan just maalle muutettu, ns."korpeen" ja melko yksitoikkosia on päivät kun ei tunne edes ketään..

Meillä on lapset jo koululaisia, paitsi pienin, ja pääsääntöisesti lapset leikii omiaan ja mä olen tekevinäni töitä...
Noi työt kyllä häiritsee aika pahasti elämää, eli mä lukisin ja pipertäisin jotain ihan sujuvasti päivät pitkät ja kohokohta on kun kerran viikossa käyn kunnolla jossain isommassa kaupassa

Juu, Maala asustan,Päijät-Hämeessä. Minä (40v) ja pojat (8v ja 12v)+koira (5v)
Meillä on lähin naapuri 300m päässä ja lähin kauppa 12km päässä (pieni SIWA).LÄhinpään keskustaan 18km jossa lähn pankki,posti jne.

Mitäkö tääll teen kun olen kotona?
No, pihalla on kaikenlaista.Puiden pilkkoomista,kaikenlaisten kuommien täyttämistä millon hielkalla milloin mullalla tms. Puiden pinoamista, haravointia,ruohon leikuuta... onhan sitä niin ettei kaikkea meinaa ehtiäkään opiskelun ohessa tehdä.
Jäin työttömäksi reilu vuosi sitten ja opiskellut olen helmikuusta asti.

Yhteistyössä